bril_idioot Geplaatst 10 juli 2016 Share Geplaatst 10 juli 2016 Kunnen ze mooi wat extra aandacht aan het schrijfwerk besteden. Komt de serie hopelijk alleen maar ten goede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 juli 2016 Share Geplaatst 10 juli 2016 Wordt boek zes het laatste boek? edit: hmm, lees dat het de bedoeling is dat er nog een zevende boek komt. 'A Dream of Spring'. Hoop in elk geval dat hij zijn zesde boek voor het einde van de serie af heeft (en dat ik zelf dan ook bij ben;c). Ik hoop vooral dat die vetklep niet een hartaanval krijgt voor 'ie alle boeken klaar heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathijsloo Geplaatst 10 juli 2016 Share Geplaatst 10 juli 2016 Wordt boek zes het laatste boek? edit: hmm, lees dat het de bedoeling is dat er nog een zevende boek komt. 'A Dream of Spring'. Hoop in elk geval dat hij zijn zesde boek voor het einde van de serie af heeft (en dat ik zelf dan ook bij ben;c). Ik heb het idee dat GRRM te veel met randzaken bezig is, aangezien hij zijn eerste deadline eerder dit jaar al heeft gemist. Ik hoop echt dat er eind dit jaar positief nieuws is rondom het nieuwe boek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanBdr Geplaatst 10 juli 2016 Share Geplaatst 10 juli 2016 Ik hoop vooral dat die vetklep niet een hartaanval krijgt voor 'ie alle boeken klaar heeft. :D:D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 10 juli 2016 Share Geplaatst 10 juli 2016 Ik hoop vooral dat die vetklep niet een hartaanval krijgt voor 'ie alle boeken klaar heeft. :r ditto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 10 juli 2016 Share Geplaatst 10 juli 2016 Kunnen ze mooi wat extra aandacht aan het schrijfwerk besteden. Komt de serie hopelijk alleen maar ten goede. Eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 juli 2016 Share Geplaatst 10 juli 2016 Debiel zeg... Dan kunnen ze toch ook december al gaan uitzenden dit jaar? Ik las ook dat het was omdat het nog geen winter is op hun film locatie's ;e Nou dan ga je toch ergens filmen waar het WEL winter is.... Dude.... het is maar een serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 juli 2016 Share Geplaatst 11 juli 2016 Dan mag je er nog wel naar uitkijken toch? Zeker, ik zeg ook niet dat het niet mag. Maar zo boos worden, omdat ze het seizoen (met uitstekende argumenten) uitstellen, vind ik overdreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 juli 2016 Share Geplaatst 11 juli 2016 Zeker, ik zeg ook niet dat het niet mag. Maar zo boos worden, omdat ze het seizoen (met uitstekende argumenten) uitstellen, vind ik overdreven. Uitstekend? Nou .... Iemand hier zei tijd en geld... Geld hebben ze dus echt wel met alle bluray , dvd verkopen en HBO GO abonnementen etc. Dus geld is echt geen issue... 9/10 mensen hier klaagde anders voor dit bekend was dat nu ''weer jaar wachten is'' nou het is nu dus 1.5 jaar bijna.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 juli 2016 Share Geplaatst 11 juli 2016 Uitstekend? Nou .... Iemand hier zei tijd en geld... Geld hebben ze dus echt wel met alle bluray , dvd verkopen en HBO GO abonnementen etc. Dus geld is echt geen issue... 9/10 mensen hier klaagde anders voor dit bekend was dat nu ''weer jaar wachten is'' nou het is nu dus 1.5 jaar bijna.... Ja maar goed het is toch logisch dat ze op dezelfde plekken willen filmen als waar ze gefilmd hebben, en dat ze, omdat het winter is komend seizoen, dan ook in de winter willen filmen. En voor zover ik weet gaat er niemand dood aan om even wat langer te wachten op GoT. Maar goed als het je zoveel doet, stuur de makers een mail. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 juli 2016 Share Geplaatst 11 juli 2016 Ja maar goed het is toch logisch dat ze op dezelfde plekken willen filmen als waar ze gefilmd hebben, en dat ze, omdat het winter is komend seizoen, dan ook in de winter willen filmen. En voor zover ik weet gaat er niemand dood aan om even wat langer te wachten op GoT. Maar goed als het je zoveel doet, stuur de makers een mail. Anders heb je gewoon respect voor dat iemand anders er anders over denkt dan dat jij het doet ipv het in het belachelijke te trekken. Maar goed het zal wel seizoen 6 was op aflevering 9 en 10 toch weer niet heel boeiend , zal wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 juli 2016 Share Geplaatst 11 juli 2016 Waar heb ik dan geen respect? Ik zeg alleen dat ik vind dat je wat overdreven reageert, het is immers maar een serie die een paar maandjes later wordt uitgezonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 juli 2016 Share Geplaatst 11 juli 2016 Waar heb ik dan geen respect? Ik zeg alleen dat ik vind dat je wat overdreven reageert, het is immers maar een serie die een paar maandjes later wordt uitgezonden. Als je dat al overdreven vindt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 juli 2016 Share Geplaatst 12 juli 2016 Anders heb je gewoon respect voor dat iemand anders er anders over denkt dan dat jij het doet ipv het in het belachelijke te trekken. Maar goed het zal wel seizoen 6 was op aflevering 9 en 10 toch weer niet heel boeiend , zal wel. Lul niet, eerder in het seizoen noemde je het al een top seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 13 juli 2016 Share Geplaatst 13 juli 2016 Ik ben hier de enige die het geen topseizoen vond idd, Kyrill ging pas met me mee na aflevering 5 ofzo. Toen had hij het licht gezien :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 13 juli 2016 Share Geplaatst 13 juli 2016 Ik vond het eerder een vermakelijk dan een topseizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 13 juli 2016 Share Geplaatst 13 juli 2016 Ik vond het eerder een vermakelijk dan een topseizoen. Grafisch echt een topseizoen. Maar ik mis de dialogen van seizoen 1 en 2 enorm. Ook de afleveringen waarin er relatief weinig gebeurde, waren altijd van goed niveau. Dat is nu niet zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 13 juli 2016 Share Geplaatst 13 juli 2016 Precies dat dus. Plus dat de balans in bepaalde verhaallijnen compleet zoek lijkt. De Arya- en KL-verhaallijn van dit seizoen waren bijvoorbeeld veel te langdradig (te weinig ontwikkeling in te veel screen time), terwijl andere verhaallijnen (alles rond Daenarys zo'n beetje) juist afgeraffeld voelden. Wellicht dat GoT eerder ook wel last had van langdradige verhaallijnen hoor, maar dat werd dan in ieder geval nog gemaskeerd door de goede dialogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 juli 2016 Share Geplaatst 13 juli 2016 Ik ben hier de enige die het geen topseizoen vond idd, Kyrill ging pas met me mee na aflevering 5 ofzo. Toen had hij het licht gezien :D Das nog voor/op de helft anders hoor. [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; Laat een quote van me zien dan waar ik het een top seizoen noemde vanaf het begin!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 13 juli 2016 Share Geplaatst 13 juli 2016 (bewerkt) HBO go. of HBO HD, anders de Piraat. E1 was al tof maar E2 was geniaal ^_^ Pilou Asbaek aka Verdronken God :< Aflevering 3: Ik vond nog steeds erg goede episode, haters Will be haters Aflevering 4: Nou en. Alle anderen scenes waren geweldig en zeker niet voorspelbaar. Jamie en Cersei geweldig zeg en Tyrion met de slavenhandelaren. Wat een goed seizoen he! Heerlijk man Helemaal mee eens. Die dikke diaree van seizoen 5 ben ik bijna al vergeten zowat... :D 13 juli 2016 bewerkt door FC-Breda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 juli 2016 Share Geplaatst 13 juli 2016 Nu gaat hij zeggen 'ja maar ik noem het geen top seizoen.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 juli 2016 Share Geplaatst 13 juli 2016 Aflevering 3: Aflevering 4: Je hebt gelijk. [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; Nee dat ga ik niet zeggen, doe niet zo zuur/gemeen tegen me ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 juli 2016 Share Geplaatst 13 juli 2016 Valt toch wel mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 juli 2016 Share Geplaatst 14 juli 2016 http://www.vkmag.com/magazine/samuel_l_jackson_doet_game_of_thrones_uitleg_voor_dummies :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 juli 2016 Share Geplaatst 14 juli 2016 http://www.vkmag.com/magazine/samuel_l_jackson_doet_game_of_thrones_uitleg_voor_dummies :-D Gaaf man :-D Thnx voor delen, effe op me facebook muur gegooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten