Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Op 21-8-2022 om 18:39 zei Beppu:

House of the Dragon begint morgen op HBO. Mensen die dit gaan volgen?

Dit klinkt in ieder geval erg veelbelovend.

Zeer interessante 1e aflevering wat mij betreft, kreeg al meteen GoT vibes erbij en heel vet om toch steeds verwijzingen te zien richting de toekomst (got verhaal). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister de eerste aflevering gezien en ik zit weer tot me nek in het Westeros wereldje. Al de halve werkdag dingen opzoeken en lezen over verschillende personages, plekken etc.

Had zelfs de boeken alweer uit de kast gepakt:mrgy:. Was nooit verder gekomen dan halverwege het vierde boek. Misschien maar eens opnieuw beginnen met het vierde boek. Heb mijn ogen ook laten vallen op 'The world of Ice and Fire' (soort wikipedia achtig geschiedenis boek over de wereld van Westeros) en 'Fire & Blood' (geschiedenis van House Targaryen waar ook HOTD op is gebasseerd). Heb ook de boekenreeks van Dunk & Egg nog.

Kan niet wachten om vanavond de tweede aflevering te kijken. Is wel stil in dit topic, geen volgers verder na de dramatische ontknoping van GOT?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Beppu:

Gister de eerste aflevering gezien en ik zit weer tot me nek in het Westeros wereldje. Al de halve werkdag dingen opzoeken en lezen over verschillende personages, plekken etc.

Had zelfs de boeken alweer uit de kast gepakt:mrgy:. Was nooit verder gekomen dan halverwege het vierde boek. Misschien maar eens opnieuw beginnen met het vierde boek. Heb mijn ogen ook laten vallen op 'The world of Ice and Fire' (soort wikipedia achtig geschiedenis boek over de wereld van Westeros) en 'Fire & Blood' (geschiedenis van House Targaryen waar ook HOTD op is gebasseerd). Heb ook de boekenreeks van Dunk & Egg nog.

Kan niet wachten om vanavond de tweede aflevering te kijken. Is wel stil in dit topic, geen volgers verder na de dramatische ontknoping van GOT?

Ik, heb gister middag E2 al gekeken :) Is weer geweldig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Vitesse88:

Iemand die een beetje bij is met House of the Dragon? Ep 5 was wel top zeg, vind het tot nu toe een interessante serie.

Ik wel. Vond de eerste vier afleveringen vermakelijk, maar de vijfde aflevering steekt wel boven de rest van de afleveringen uit. Je merkt gelijk dat Martin weer betrokken is bij de serie. Dat is verschil is zo duidelijk te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind E3 geweldig, de rest eigenlijk minder worden. Ik weet namelijk niet of er 8,10 of 12 episodes komen, als het 8 is , is wel verdomd weinig gebeurt....

En E4 en E5 beetje saai, maar ik blijf zkr wel kijken.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net stukje gekeken hier op werk, van de nieuwe episode.

Ze hebben nu gewoon 3 castleden vervangen door twee andere actrices en een acteur.

Dit is episode 6 ik stop voor nu tot ze alle 10 zijn uitgezonden. Ik ga komende tijd focussen op andere series leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Kyrill:

Net stukje gekeken hier op werk, van de nieuwe episode.

Ze hebben nu gewoon 3 castleden vervangen door twee andere actrices en een acteur.

Dit is episode 6 ik stop voor nu tot ze alle 10 zijn uitgezonden. Ik ga komende tijd focussen op andere series leggen.

Sommigen karakters zijn al door 3 acteurs gespeeld. Deze serie heeft grote time jumps. Houdt het tempo er lekker in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-10-2022 om 17:15 zei Beppu:

Waarom is alles zo donker? Ik zie echt geen reet deze aflevering.

Verschrikkelijk ja. Vind de serie steeds interessanter worden.

Dacht eerst vooral een strijd tussen Daemon en R maar het dus vooral een strijd met de koningin. Zit eigenlijk wel te wachten op het moment dat de koning dood gaat, behoorlijk saaie vent.

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Vitesse88:

Verschrikkelijk ja. Vind de serie steeds interessanter worden.

Inhoud verbergen

Dacht eerst vooral een strijd tussen Daemon en R maar het dus vooral een strijd met de koningin. Zit eigenlijk wel te wachten op het moment dat de koning dood gaat, behoorlijk saaie vent.

Laatste half uur was ziek he:<. Ik heb mezelf wel al enorm gespoild door van alles te lezen online. Er komen in ieder geval hele zieke afleveringen en seizoenen aan, dat weet ik wel :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja goh, dit was toch wel een gruwelijke aflevering en dus seizoen. Veel conments die ik lees zijn lovend. Veel mensen die de boeken gelezen hebben en dus weten wat er gaat gebeuren. Wij hebben genoten van dit seizoen, de donkere aflevering (7 geloof ik) was wat minder. Maar die draakjes :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites