Scifo Geplaatst 1 april 2013 Share Geplaatst 1 april 2013 [spoiler=E01]Had te doen met Tyrion hoor :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 1 april 2013 Share Geplaatst 1 april 2013 Eens met [MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; :( Wel goede eerste aflevering met wat [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; ook al zegt meteen een toffe wending op het einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 1 april 2013 Share Geplaatst 1 april 2013 :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 1 april 2013 Share Geplaatst 1 april 2013 In september vorig jaar werd GoT S1 nog uitgezonden op RTL4 maar daarna hebben we 'r niks meer van gehoorden dat gebeurd ook waarschijnlijk niet meer want nu HBO in Nederland zit mag RTL 't niet meer uitzenden denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 1 april 2013 Share Geplaatst 1 april 2013 Deed het ook niet bijzonder goed als ik mij niet vergis, de Nederlandse ondertiteling was al genoeg reden om gewoon niet te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 1 april 2013 Share Geplaatst 1 april 2013 In september vorig jaar werd GoT S1 nog uitgezonden op RTL4 maar daarna hebben we 'r niks meer van gehoorden dat gebeurd ook waarschijnlijk niet meer want nu HBO in Nederland zit mag RTL 't niet meer uitzenden denk ik. ok Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 1 april 2013 Share Geplaatst 1 april 2013 Deed het ook niet bijzonder goed als ik mij niet vergis, de Nederlandse ondertiteling was al genoeg reden om gewoon niet te kijken.Ik weet niet wat de kijkcijfers waren in Nederland maar ik vind 't wel jammer dat ik S2 niet op 't open net kan zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 april 2013 Share Geplaatst 1 april 2013 Deed het ook niet bijzonder goed als ik mij niet vergis, de Nederlandse ondertiteling was al genoeg reden om gewoon niet te kijken. Jan Sneeuw :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 1 april 2013 Share Geplaatst 1 april 2013 ok Wat ga je mensen okken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 1 april 2013 Share Geplaatst 1 april 2013 Wat ga je mensen okken Kzou jou een keer okselen in Bills ju! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 april 2013 Share Geplaatst 1 april 2013 Wtf doen jullie 2 raar.... Anyway... toffe aflevering, heb genoten :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 1 april 2013 Share Geplaatst 1 april 2013 Heerlijk zeg _O_ Te vet dat 't weer is begonnen, ik zat er gelijk weer helemaal in. Heel vet einde ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 1 april 2013 Share Geplaatst 1 april 2013 Eerste aflevering was zekers weer vet. Ben wel blij dat ik gratis HBO pakket heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 2 april 2013 Auteur Share Geplaatst 2 april 2013 Beetje vaag einde vond ik, middenin dat verhaaltje afgelopen. Maar misschien komt dat doordat ik al weet wat er gaat komen, dan is het minder cliffhanger en meer half afgemaakt :cab: Was nog niet echt onder de indruk van de eerste ep eigenlijk. Schitterend :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 april 2013 Share Geplaatst 2 april 2013 Game of Thrones breekt downloadrecord De eerste aflevering van seizoen drie van Game of Thrones heeft wat betreft downloadverkeer diverse records gebroken. Binnen 24 uur werd het BitTorrent-bestand ruim een miljoen keer gedownload. Bovendien werd de eerste aflevering op het hoogtepunt door ruim 163.000 mensen tegelijkertijd gedeeld. Dat blijkt uit gegevens van Torrentfreak dat keek naar het aantal downloads voor de BitTorrent-bestanden van de aflevering. BitTorrent is een veel gebruikte manier om bestanden te delen. Onder meer the Pirate Bay maakt daar gebruik van. Volgens Torrentfreak werd een aflevering nog nooit door zo veel mensen tegelijkertijd gedeeld. Het oude record stond op naam van de serie Heroes met 145.000 mensen die een aflevering tegelijkertijd deelden. Nederland De meeste van de ruim 1 miljoen downloads voor de Game of Thrones-aflevering waren afkomstig uit de Verenigde Staten (12,9 procent), gevolgd door het Verenigd Koninkrijk (11,5 procent) en Australië (9,9 procent). Nederland staat met 4,2 procent op positie 6, net achter Frankrijk en Canada. HBO, de maker van Game of Thrones, laat in een reactie overigens weten het hoge aantal downloads als een compliment te zien. De serie was over heel 2012 ook al de meest gedownloade show. De zender stelt dat de downloads geen negatieve invloed hebben op de dvd-verkopen en dat het erbij hoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 2 april 2013 Share Geplaatst 2 april 2013 HBO, de maker van Game of Thrones, laat in een reactie overigens weten het hoge aantal downloads als een compliment te zien. De serie was over heel 2012 ook al de meest gedownloade show. De zender stelt dat de downloads geen negatieve invloed hebben op de dvd-verkopen en dat het erbij hoort. Eindelijk een zender die het illegaal downloaden gewoon omarmt. Mooi om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 april 2013 Share Geplaatst 2 april 2013 Deze hele scene :-D Elke keer ook "The Westerosi whore" enzo. Goed overgenomen in de serie. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 2 april 2013 Share Geplaatst 2 april 2013 (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 april 2013 Share Geplaatst 2 april 2013 Wat is er zo (d) aan? :P Of gaat het om Dany? :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 2 april 2013 Share Geplaatst 2 april 2013 Kun je niet lezen wat er in staat? :P Of wist je dat al? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 april 2013 Share Geplaatst 2 april 2013 Renewed for Season 4 with Fire and Blood? Oh je bedoeld dat seizoen 4 bevestigd is zeker? :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 april 2013 Share Geplaatst 2 april 2013 Seizoen 4 is inderdaad bevestigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 2 april 2013 Share Geplaatst 2 april 2013 Game of Thrones Net de eerste aflevering van seizoen 3 gezien. Was weer genieten. Kan nu al niet meer wachten op de volgende aflevering! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 2 april 2013 Share Geplaatst 2 april 2013 Inderdaad ja, het is misschien maar goed dat ik nu niet heel seizoen 3 tot m'n beschikking heb. Anders zou ik denk ik niet aan slapen toekomen vannacht, man wat is deze serie genieten zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Jan Sneeuw :r Meen je dat nou? Hebben ze het echt zo triest weten te vertalen???? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten