Rexcoder Geplaatst 2 augustus 2012 Share Geplaatst 2 augustus 2012 Simon van Misfits _O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 2 augustus 2012 Share Geplaatst 2 augustus 2012 Hm ik heb toch een vrij ander beeld in m'n kop bij Ramsay ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Hij ziet er wel uit als een ruige noordling vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 augustus 2012 Share Geplaatst 4 augustus 2012 Ik had een vraagje over de boeken, wellicht dat iemand mij dit kan ophelderen? [MENTION=2328]King XVI[/MENTION] [MENTION=16089]Rexcoder[/MENTION] [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION] of een andere boeklezer? [spoiler=vraag] Ben inmiddels bij boek 3 en het viel me op dat Bran ineens zichzelf kan verplaatsen naar zijn Direwolf Summer. Volgens mij heb ik dan iets gemist, want hoe kan dat ineens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 4 augustus 2012 Share Geplaatst 4 augustus 2012 [spoiler=vraag]In Westeros hebben sommige mensen de mogelijkheid om te skinchangen (noemen we wargs, vooral in het noorden, bij de wildlings heb je ook heel wat van die mensen rondlopen). Bran, Arya en Jon zijn drie skinchangers. Ze kunnen alledrie in een soort trance hun wolf tijdelijk overnemen en besturen. Is niet iets dat je aan kan leren maar is bij je geboorte zo denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 augustus 2012 Share Geplaatst 8 augustus 2012 Ah oke, op die manier. Blijkbaar een beetje gemist dat ze dat hebben uitgelegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 augustus 2012 Share Geplaatst 11 augustus 2012 Zo, wat is het derde boek fantastisch zeg _O_ Morgen gelijk maar beginnen aan de vierde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 augustus 2012 Share Geplaatst 15 augustus 2012 Overzicht van de nieuwe castings tot dusver: (een hoop kun je enkel van de boeken kennen, dus misschien alleen de boeklezers klikken) [spoiler=foto] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 17 augustus 2012 Share Geplaatst 17 augustus 2012 En Mance Rayder kunnen we ook invullen. Na Brutus (Tobias Menzies/Edmure Tully) zal nu ook Caesar (Ciaran Hinds/Mance Rayder) zijn opwachting maken in Game of Thrones. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 augustus 2012 Share Geplaatst 17 augustus 2012 Hmm niet helemaal hoe ik me Mance had voorgesteld. Ik had hem iets jonger verwacht. Maar opzich een prima casting naar mijn mening. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 20 augustus 2012 Share Geplaatst 20 augustus 2012 Een map van de wereld van Game of Thrones, wel tof om te zien. (open op nieuwe pagina voor groot) [spoiler=Map] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 augustus 2012 Share Geplaatst 20 augustus 2012 Kun je nagaan hoever Dany nog verwijderd is van King's Landing. Twee nieuwe castings trouwens, Kraznys en Prendahl (boekelzers kennen ze wel) http://winteriscoming.net/2012/08/kraznys-and-prendahl-cast/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 20 augustus 2012 Share Geplaatst 20 augustus 2012 Wat een hoop gare koppen zeg in dat rijtje met castings voor komend seizoen... karakters als Ned Stark en Drogo zijn ver te zoeken, zo op het eerste gezicht tenminste. Mja, kijk toch wel enorm uit naar seizoen 3! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 21 augustus 2012 Share Geplaatst 21 augustus 2012 Kun je nagaan hoever Dany nog verwijderd is van King's Landing. Twee nieuwe castings trouwens, Kraznys en Prendahl (boekelzers kennen ze wel) http://winteriscoming.net/2012/08/kraznys-and-prendahl-cast/ Grey Worm en Daario zijn ook gecast, te vinden op dezelfde site. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 21 augustus 2012 Share Geplaatst 21 augustus 2012 Zover ben ik nog niet in de boeken, dus die ken ik nog niet. ;c Maar als ik het zo lees zijn het twee boeiende rollen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 1 september 2012 Share Geplaatst 1 september 2012 Game of Thrones komt vanaf zondag om 22:00 op RTL4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 1 september 2012 Share Geplaatst 1 september 2012 Wat een ruk tijd voor zo'n prachtserie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 4 september 2012 Share Geplaatst 4 september 2012 [MENTION=343]sirkeith[/MENTION] Mag pas vanaf die tijd beginnen in verband met naaktheid die er in voorkomt. Mag niet eerder dan 22:00. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 5 september 2012 Share Geplaatst 5 september 2012 O is dat de reden... Zeer spijtig maar als je het zo bekijkt is het ook wel weer logisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 september 2012 Share Geplaatst 5 september 2012 Dan is 22:00 dus letterlijk een ruktijd :naughty: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 5 september 2012 Share Geplaatst 5 september 2012 Wat een hoop gare koppen zeg in dat rijtje met castings voor komend seizoen... karakters als Ned Stark en Drogo zijn ver te zoeken, zo op het eerste gezicht tenminste. Mja, kijk toch wel enorm uit naar seizoen 3! Ned Stark vooral ja, maar die acteur heeft ook gewoon een episch hoofd. Verder heb ik er nog niet veel gezien, maar met makeup kan een hoop gedaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 september 2012 Share Geplaatst 19 september 2012 Die ondertitels nu op RTL4. Kan echt niet. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 19 september 2012 Share Geplaatst 19 september 2012 Ja bon, ik ben nu bezig seizoen 1 aan het binnenhalen. We zullen er straks ook eens aan beginnen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 september 2012 Share Geplaatst 29 september 2012 Niet openen als je nog niet voorbij boek 3 bent. ;) [spoiler=-] Ben in boek 3 nu bij het stukje dat Bran en co in Nightfort zijn en Samwell tegenkomen. Ze zijn net bij de Black Gate waar ze door een iemand meegenomen worden. Iemand die zo koud was als ijs en verdwaalde mensen achter The Wall hielp. Pfoe wat een raar stukje, ben heel benieuwd hoe dat verder gaat en hoe ze dat uberhaupt gaan verfilmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 oktober 2012 Share Geplaatst 20 oktober 2012 Paar setfoto's: De Unsullied Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten