Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Ik had een vraagje over de boeken, wellicht dat iemand mij dit kan ophelderen? [MENTION=2328]King XVI[/MENTION] [MENTION=16089]Rexcoder[/MENTION] [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION] of een andere boeklezer?

[spoiler=vraag]

Ben inmiddels bij boek 3 en het viel me op dat Bran ineens zichzelf kan verplaatsen naar zijn Direwolf Summer. Volgens mij heb ik dan iets gemist, want hoe kan dat ineens?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=vraag]In Westeros hebben sommige mensen de mogelijkheid om te skinchangen (noemen we wargs, vooral in het noorden, bij de wildlings heb je ook heel wat van die mensen rondlopen). Bran, Arya en Jon zijn drie skinchangers. Ze kunnen alledrie in een soort trance hun wolf tijdelijk overnemen en besturen. Is niet iets dat je aan kan leren maar is bij je geboorte zo denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun je nagaan hoever Dany nog verwijderd is van King's Landing.

Twee nieuwe castings trouwens, Kraznys en Prendahl (boekelzers kennen ze wel)

http://winteriscoming.net/2012/08/kraznys-and-prendahl-cast/

Grey Worm en Daario zijn ook gecast, te vinden op dezelfde site.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een hoop gare koppen zeg in dat rijtje met castings voor komend seizoen... karakters als Ned Stark en Drogo zijn ver te zoeken, zo op het eerste gezicht tenminste. Mja, kijk toch wel enorm uit naar seizoen 3!

Ned Stark vooral ja, maar die acteur heeft ook gewoon een episch hoofd. Verder heb ik er nog niet veel gezien, maar met makeup kan een hoop gedaan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet openen als je nog niet voorbij boek 3 bent. ;)

[spoiler=-]

Ben in boek 3 nu bij het stukje dat Bran en co in Nightfort zijn en Samwell tegenkomen. Ze zijn net bij de Black Gate waar ze door een iemand meegenomen worden. Iemand die zo koud was als ijs en verdwaalde mensen achter The Wall hielp. Pfoe wat een raar stukje, ben heel benieuwd hoe dat verder gaat en hoe ze dat uberhaupt gaan verfilmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites