Justin Geplaatst 15 juni 2012 Share Geplaatst 15 juni 2012 (bewerkt) Ja het is leuk! @Petterson Ja ik vind [tekst]het echt jammer dat hij dood is. Hij was baas.[/tekst] 17 juni 2012 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 15 juni 2012 Share Geplaatst 15 juni 2012 S to the poiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 16 juni 2012 Share Geplaatst 16 juni 2012 Voortaan even mee oppassen inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 16 juni 2012 Share Geplaatst 16 juni 2012 Nu verklapt hij nog alles :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 17 juni 2012 Share Geplaatst 17 juni 2012 Nu verklapt hij nog alles :cab: Oeps. In my defence: het was 4 uur en ik kwam terug van stappen (A) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 juni 2012 Share Geplaatst 17 juni 2012 Laat ik de tijd maar verdoen met leuke gifs. Of mooie <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 20 juni 2012 Share Geplaatst 20 juni 2012 Waar kan ik de boeken zo goedkoop mogelijk halen? Deze bestellen? => http://www.bol.com/nl/p/game-of-thrones-5-copy-boxed-set/9200000002311711/ 3-4 weken :cab: Pittige levertijd hoor, kan dat nergens sneller? Ga me ook zo'n box aanschaffen, serie is veeeeels te lang wachten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 20 juni 2012 Share Geplaatst 20 juni 2012 Het is wel een hele mooie box ja! Door de populariteit van de serie zal de levertijd wel zo zijn opgelopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 20 juni 2012 Share Geplaatst 20 juni 2012 Hier staat gij goedkoper : http://www.bookdepository.co.uk/Game-Thrones-5-Copy-Boxed-Set-George-R-R-Martin-Song-Ice-Fire-Series-George-Martin/9780345540560 zo maar even bestellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 juni 2012 Share Geplaatst 20 juni 2012 Dan komt hij alleen wel uit de UK. Ben je meestal ook weer 2 a 3 weken verder voordat je hem binnen hebt. Althans dat is mijn ervaring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 20 juni 2012 Share Geplaatst 20 juni 2012 Standard delivery United Kingdom 3-5 working days Standard delivery Europe 7-10 working days Standard delivery US & Canada 14 working days Standard delivery Australia 10 working days Rest of the World 7-10 working days Valt nog mee dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 20 juni 2012 Share Geplaatst 20 juni 2012 Lol, nu kijk ik en staat er op bol Vandaag voor 22:30 uur besteld is morgen in huis Dan maar daar besteld, gelukkig nog niet op de andere site besteld :D 8 euro ofzo meer maar dan heb ik 'em wel wat vroeger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 20 juni 2012 Share Geplaatst 20 juni 2012 Maat van me die me ff flink heeft lopen spoileren zeg, *********** hey ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 20 juni 2012 Share Geplaatst 20 juni 2012 ****** Bol.com :@ Zoals je kan zien staat er Vandaag voor 22:30 uur besteld is morgen in huis http://www.bol.com/nl/p/game-of-thrones-5-copy-boxed-set/9200000002311711/ Heb hem vanmiddag besteld, krijg een bevestigingsmail staat er als levertijd 18 juli ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 21 juni 2012 Share Geplaatst 21 juni 2012 Kun je je bestelling niet meer annuleren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 juni 2012 Share Geplaatst 21 juni 2012 Bij bol kan dag meestal wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 21 juni 2012 Share Geplaatst 21 juni 2012 Levertijd ondertussen aangepast, pakketje is verzonden en komt vandaag aan normaal (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 juni 2012 Share Geplaatst 22 juni 2012 Ben nu halverwege het eerste boek. Geen spijt van tot nu toe. VInd het fijn dat het veel uitgebreider is dan de serie. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 23 juni 2012 Share Geplaatst 23 juni 2012 Ben ook begonnen Wat mij wel opviel was de leeftijden, personages zijn toch veel jonger in de boeken dan in de serie :cab: Ook had ik eigenlijk geen idee waarom Jaime Kingslayer werd genoemd ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 23 juni 2012 Share Geplaatst 23 juni 2012 (bewerkt) [spoiler=!]Omdat hij de king geslayed heeft. 23 juni 2012 bewerkt door Vegas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patriot Geplaatst 24 juni 2012 Share Geplaatst 24 juni 2012 Is toch geen spoiler? Jaime Lannister was lid van de Kingsguard onder Aerys Targaryen, The Mad King. King's Landing werd ingenomen door de Lannisters, en Jaime Lannister vermoordde de koning die hij zwoer te verdedigen. Vandaar Kingslayer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 26 juni 2012 Share Geplaatst 26 juni 2012 In een weekje alles gekeken, wat een geweldige serie. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 28 juni 2012 Share Geplaatst 28 juni 2012 Net de laatste ep van s02 gezien, bazenserie inderdaad. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 3 juli 2012 Share Geplaatst 3 juli 2012 [spoiler=casting news]De Blackfish (Brynden Tully) is gecast: http://winteriscoming.net/2012/06/clive-russell-cast-as-the-blackfish/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 3 juli 2012 Share Geplaatst 3 juli 2012 [spoiler=casting news]De Blackfish (Brynden Tully) is gecast: http://winteriscoming.net/2012/06/clive-russell-cast-as-the-blackfish/ [spoiler= ]Had iemand verwacht met een iets scherper gelaat. Misschien door de sluwheid van het personage. Toch kan ik hier meer dan goed mee leven. Zo super veel zin in scènes met de Blackfish _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten