Pino Geplaatst 5 juni 2012 Share Geplaatst 5 juni 2012 Dat einde was een beetje jammer vond ik :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 5 juni 2012 Share Geplaatst 5 juni 2012 Laatste stukje vond ik juist wel vet :). Supertoffe ep weer, waar alle verhaallijnen mooi in beeld komen. Een dingetje snapte ik echter niet: [spoiler=Stannis] Terwijl Stannis' troepen worden verslagen in ep 9 staat hij in zen eentje te vechten tegen wat bewakers. Vervolgens zit Stannis in deze ep weer veilig op Dragonstone. Beetje makkelijk :cab: Zit trouwens te twijfelen. Ben ook begonnen met de boeken te lezen en zit nu halverwege boek 1. Echter wil na vandaag liever zsm beginnen aan boek 3 :p. Voor degene die de boeken gelezen hebben, kan dat zomaar? Of mis ik dan teveel dingen in niet in de serie zaten? ' Je gaat wel een hoop missen in boek twee hoor. Vooral de relaties tussen de hoofdpersonages in boek twee worden niet zo goed uitgelicht op het scherm als in het boek (maar dat kan ook haast niet op 10 uur tijd ;) ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axdratic Geplaatst 5 juni 2012 Share Geplaatst 5 juni 2012 Ik zou iig boek 1 en 2 lezen voordat je aan 3 begint, want bij de serie zijn er een aantal personages verschoven naar seizoen 3, waar ze bij boek 2 gewoon meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 5 juni 2012 Share Geplaatst 5 juni 2012 Zit trouwens te twijfelen. Ben ook begonnen met de boeken te lezen en zit nu halverwege boek 1. Echter wil na vandaag liever zsm beginnen aan boek 3 :p. Voor degene die de boeken gelezen hebben, kan dat zomaar? Of mis ik dan teveel dingen in niet in de serie zaten? ' In de boeken zitten vrij veel personages die in de serie niet aanwezig zijn. Bovendien gaan veel dingen in seizoen 2 anders dan in boek 2. Voor je eigen duidelijkheid zou ik dus toch beide boeken eerst lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 5 juni 2012 Share Geplaatst 5 juni 2012 Krijg dat uit meerdere hoeken te horen ja. Dan maar als een gek anderhalf boek verslinden :P. Iemand die mij nog de gebeurtenissen met Stannis kan verhelderen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 5 juni 2012 Share Geplaatst 5 juni 2012 Krijg dat uit meerdere hoeken te horen ja. Dan maar als een gek anderhalf boek verslinden :P. Iemand die mij nog de gebeurtenissen met Stannis kan verhelderen? [spoiler=Stannis]Hij werd op een gegeven moment meegesleurd door zijn eigen manschappen, dacht ik. Zo interpreteerde ik het in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 5 juni 2012 Share Geplaatst 5 juni 2012 [spoiler=Stannis]Denk ook dat z'n eigen mannen hem meesleurde, want de Lannisters zullen zo gek niet zijn om hem gevangen te nemen en weer vrij te laten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 juni 2012 Share Geplaatst 5 juni 2012 [spoiler=Stannis]Ik dacht juist dat hij werd meegesleurd door Lannister mannen, volgens mij hadden die kerels ook rood aan en dat is de kleur van de Lannisters Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 5 juni 2012 Share Geplaatst 5 juni 2012 [spoiler=Stannis]Ja, dat dacht ik eerst ook. Maar dat zou heel onlogisch zijn, lijkt me niet dat ze Stannis dan gewoon laten gaan :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 6 juni 2012 Share Geplaatst 6 juni 2012 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 6 juni 2012 Share Geplaatst 6 juni 2012 Echt he:mrgy: Die gozer is echt fucking bruut hoor. Ik heb trouwens gegoogled naar wat characters uit Game of Thrones. NIET DOEN!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 6 juni 2012 Share Geplaatst 6 juni 2012 Wattan, verklapt het teveel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 6 juni 2012 Share Geplaatst 6 juni 2012 Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 juni 2012 Share Geplaatst 6 juni 2012 Ik kan ep 10 morgen pas kijken. Tering wat is het lastig om spoilers te ontwijken. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 6 juni 2012 Share Geplaatst 6 juni 2012 Heb expres gewacht tot het seizoen afgelopen was zodat ik het allemaal achter elkaar kon zien en het was het waard. Geweldig seizoen weer. Het blijft zo jammer dat er maar 10 afleveringen per seizoen zijn. Met zo veel verschillende verhaallijnen was het denk ik beter geweest om een paar afleveringen meer te hebben in een seizoen. Maar weer een geweldig seizoen. Hoop dat de komende 6/7 seizoenen ook zo goed zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 juni 2012 Share Geplaatst 6 juni 2012 Ja hehe ik zit mezelf aardig op te vreten hoor. Ben echt zo benieuwd hoe het afloopt, ondanks sommige spoilers die ik wél gelezen heb. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 6 juni 2012 Share Geplaatst 6 juni 2012 Wattan, verklapt het teveel? Het verziekt je kijkplezier. Ik weet nu al gewoon te veel van wat gaat gebeuren enzo. Best jammer, want voor verrassingen staan is natuurlijk veel leuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Net dan ook de aflevering gezien. Vet hoor :) 1 vraagje wel [spoiler=-] Hoe kon die Jaqen zijn gezicht veranderen joh :cab: Of is dat allemaal deel van zijn geheimzinnigheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Het blijft fantasy.. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 8 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2012 Echt he:mrgy: Die gozer is echt fucking bruut hoor. Ik heb trouwens gegoogled naar wat characters uit Game of Thrones. NIET DOEN!! Inderdaad. Zeker door die auto-aanvulling? Ik maak mezelf maar wijs dat daar veel naar gezocht is, en dat het niet perse waar hoeft te zijn :moop: Verpest anders een hoop nieuwsgierigheid :evil: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Niet via de auto-aanvulling. Ik zat te zoeken naar de family trees in Game of Thrones omdat ik soms niets meer snap van die families. Toen zag ik dat er opeens allemaal eind jaren achter bepaalde namen stonden. Ik ging zelf een klein beetje dood van binnen toen ik doorhad dat ze dus dood gaan in de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Wat ik wel een pluspunt vind van de laatste ep is dat de verhaallijnen met Dany en Jon meteen weer een stuk boeiender zijn. Hoop ook dat Dany snel richting Westeros koerst, ben benieuwd naar de draken in actie en Jorah zou een goeie hand of the king wezen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Hand of the Queen:LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 8 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2012 [spoiler=theorie jon - dany] Ik denk dat Dany en Jon uiteindelijk overblijven (gezien de titel a song of ice and fire). Ik ben qua boeken nog maar bij deel 2, dus weet totaal niet wat er hierna gaat gebeuren :cab:..en zoek ook niet op internet ivm spoileralert. Het heeft iets vreemds dat Ned, nadrukkelijk de meest eervolle man uit deel 1, een bastaard heeft en die ook nog eens in huis neemt. Dat gaat er bij mij niet in. Iemand een theorie zonder al teveel leesplezier te verpesten? :+) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 [spoiler=vraag] Misschien omdat het juist oneervol was om hem niet in huis te nemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten