Axdratic Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Die trailer.. Ik wil hem nu al zien, damn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Ik haat trailers, kijk ze uit principe niet. Ze laten vaak het beste van de show/film/aflvering zien. Maar ik heb ook zin in volgende week : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Hehe daarom kijk ik 'em ook bewust niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Hopen dat t meer actie bevat dan de eerdere veldslagen. Al is dan een scene van 5 seconde al genoeg. ;x Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Naar het schijnt zit daar (de volgende aflevering) het overgrote deel van het budget van seizoen 2 in. Dus ik verwacht nogal wat spektakel ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Eerste 4 afleveringen gezien, volg de verhaallijn nog niet helemaal, er zijn ook zo veel personages :cab: Maar zal wel goedkomen, prima serie verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Ik snap al die mensen zeuren dat ze actie missen, er niks gebeurt etc. niet zo goed. Dan kan je beter Spartacus gaan kijken o.i.d. Niettemin kijk ook ik erg uit naar de aflevering van maandag, maar heb van elke voorgaande aflevering net zo genoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Focus van de serie (zowel de boeken als de tv-serie) ligt inderdaad niet op de actie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Vooor mij hoeft die actie ook allemaal niet, de verhalen erom heen vind ik veel belangrijker en leuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Idem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Ja ben ik het ook mee eens. Bovendien is het niet zo dat er helemaal geen actie in zit. Zitten genoeg actie scenes in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arnout` Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Nou, ik kan niet achterblijven dus heb ik me ook maar eens seizoen 1 gedownload. Ziet er na 1 episode niet slecht uit en dan heb ik het niet alleen over de tetten. Heb ik ook weer wat te doen i.p.v. wiskunde te blokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Nou het was wel duidelijk waar het budget allemaal aan is op gegaan zeg _O_ [spoiler=S02E09 NIET KLIKKEN ALS JE NOG MOET KIJKEN!] Wat een vette aflevering zeg. De hele cast steeg boven zichzelf uit, met Peter Dinklage als hoogtepunt. Sandor Clegane was ook top, met name het samenspel met Sansa _O_ En Cersei, pff, weet weer waarom ze in m'n top 5 staat. Heel benieuwd wie Tyrion nu precies aanviel. TOP aflevering! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 28 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 28 mei 2012 Ik snap al die mensen zeuren dat ze actie missen, er niks gebeurt etc. niet zo goed. Dan kan je beter Spartacus gaan kijken o.i.d. Niettemin kijk ook ik erg uit naar de aflevering van maandag, maar heb van elke voorgaande aflevering net zo genoten. Toch is dit seizoen wel een opbouw naar het grote derde seizoen. Daarin gaat het los. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patriot Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Wat een gruwelijke aflevering! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Kippenvel bij 'The Rains of Castamere' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Wat een zieke zieke aflevering _O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Potdomme en dan kan ik 'm pas over een paar dagen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Nou het was wel duidelijk waar het budget allemaal aan is op gegaan zeg _O_ [spoiler=S02E09 NIET KLIKKEN ALS JE NOG MOET KIJKEN!] Wat een vette aflevering zeg. De hele cast steeg boven zichzelf uit, met Peter Dinklage als hoogtepunt. Sandor Clegane was ook top, met name het samenspel met Sansa _O_ En Cersei, pff, weet weer waarom ze in m'n top 5 staat. Heel benieuwd wie Tyrion nu precies aanviel. TOP aflevering! [spoiler=Tyrion EP09]Aanvaller van Tyrion was Ser Mandon Moore van de Kingsguard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Geniale aflevering inderdaad Wie "supportert" hier nog 100% voor de Lannisters? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Geniale aflevering inderdaad Wie "supportert" hier nog 100% voor de Lannisters? :D Ik support Cersei _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Ik ben eigenlijk altijd al voor Stannis & Davos geweest. In de boeken is dat een zalig duo, hier komt het er een beetje minder uit maar oke ;c En het nummer van de credits: sn2l2_v6Ur8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patriot Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Ga trouwens dat lied niet googelen. Major fucking spoiler. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Geniale aflevering inderdaad Wie "supportert" hier nog 100% voor de Lannisters? :D In deze strijd was ik voor de Lannisters. 'Dwarfman_O_' Alleen erger ik me groen en geel aan die Goffrey. Wat een irritant en zielig mannetje is dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Ga trouwens dat lied niet googelen. Major fucking spoiler. ;e OMG inderdaad;e Serieus jongens, echt niet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten