Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Ik snap al die mensen zeuren dat ze actie missen, er niks gebeurt etc. niet zo goed. Dan kan je beter Spartacus gaan kijken o.i.d.

Niettemin kijk ook ik erg uit naar de aflevering van maandag, maar heb van elke voorgaande aflevering net zo genoten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou het was wel duidelijk waar het budget allemaal aan is op gegaan zeg _O_

[spoiler=S02E09 NIET KLIKKEN ALS JE NOG MOET KIJKEN!] Wat een vette aflevering zeg. De hele cast steeg boven zichzelf uit, met Peter Dinklage als hoogtepunt. Sandor Clegane was ook top, met name het samenspel met Sansa _O_ En Cersei, pff, weet weer waarom ze in m'n top 5 staat. Heel benieuwd wie Tyrion nu precies aanviel. TOP aflevering!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap al die mensen zeuren dat ze actie missen, er niks gebeurt etc. niet zo goed. Dan kan je beter Spartacus gaan kijken o.i.d.

Niettemin kijk ook ik erg uit naar de aflevering van maandag, maar heb van elke voorgaande aflevering net zo genoten.

Toch is dit seizoen wel een opbouw naar het grote derde seizoen. Daarin gaat het los.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou het was wel duidelijk waar het budget allemaal aan is op gegaan zeg _O_

[spoiler=S02E09 NIET KLIKKEN ALS JE NOG MOET KIJKEN!] Wat een vette aflevering zeg. De hele cast steeg boven zichzelf uit, met Peter Dinklage als hoogtepunt. Sandor Clegane was ook top, met name het samenspel met Sansa _O_ En Cersei, pff, weet weer waarom ze in m'n top 5 staat. Heel benieuwd wie Tyrion nu precies aanviel. TOP aflevering!

[spoiler=Tyrion EP09]Aanvaller van Tyrion was Ser Mandon Moore van de Kingsguard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geniale aflevering inderdaad

Wie "supportert" hier nog 100% voor de Lannisters? :D

In deze strijd was ik voor de Lannisters. 'Dwarfman_O_'

Alleen erger ik me groen en geel aan die Goffrey. Wat een irritant en zielig mannetje is dat zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites