Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Lange, wtf, jij kijkt dit toch niet?

Klopt, maar wat ik zei is voor elke serie zo ;). 4 uurtjes nog, dus even doortrekken vannacht Piet ;). Al zou het natuurlijk wel de trol der trollen zijn hoor, nu niet maar volgende week pas beginnen.

bewerkt door Big Mike
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede 'flashback' ook naar vorig seizoen, wist er bijna niks meer van maar nu is alles terug, ga er nu aan beginnen, ben benieuwd :<

EDIT: Mooie opener, ben benieuwd naar de rest van het seizoen

bewerkt door Scifo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De aflevering lijkt op een inleiding naar seizoen 2, alle personages komen aanbod en je krijgt een goed zicht op de situatie van elk personage, en dan komt alles vanzelf terug.

Ja precies.

Dat einde was btw wel hard, [tekst]toen die baby doodgemaakt werd. Mij is even ontgaan waarom ze op het eind al die gasten doodmaakten? Bastaard kinderen ofzotoen die baby doodgemaakt werd. Mij is even ontgaan waarom ze op het eind al die gasten doodmaakten? Bastaard kinderen ofzo?[/tekst]

bewerkt door Mr.360
even voor spoiler weggewerkt ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had mij Janos Slynt qua uiterlijk wel wat anders voorgesteld eigenlijk. :p Melisandres accent vind ik trouwens irritant. x)

Voor de rest lekker begin!

Ziet er idd veel te braaf uit :p

@Justin: Op bevel van Cersei worden alle bastaardkinderen van Robert (die wel een claim op de troon hebben itt Joffrey) afgemaakt, alleen Gendry ontsnapt. Vond het zelf ook niet helemaal duidelijk want ik kan me niet herinneren dat deze scène in het boek voorkwam.

bewerkt door King XVI
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk om spoilers jongens.

Tja als je het nog moet kijken is het ook niet handig om hier te komen hé.

@Justin: Op bevel van Cersei worden alle bastaardkinderen van Robert (die wel een claim op de troon hebben itt Joffrey) afgemaakt, alleen Gendry ontsnapt. Vond het zelf ook niet helemaal duidelijk want ik kan me niet herinneren dat deze scène in het boek voorkwam.

Ah dat zou het dan idd wel wezen. Wel een kut streek dan, maarja, zijn wel wel van haar gewend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spoilers in vervolg ook letterlijk in spoilers doen aub, dat met die witte lettertype helpt niet als je een donkere skin hebt :cab:

Of gewoon de tag [tekst][./tekst] gebruiken.

Op die manier [tekst]komt de tekst tevoorschijn als je er met de muis overheen gaat[/tekst]...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Justin: [tekst]Op bevel van Cersei worden alle bastaardkinderen van Robert (die wel een claim op de troon hebben itt Joffrey) afgemaakt, alleen Gendry ontsnapt.[/tekst] Vond het zelf ook niet helemaal duidelijk want ik kan me niet herinneren dat deze scène in het boek voorkwam.

In het boek wordt er inderdaad alleen over gesproken dat het is gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was even weer vergeten wat voor misselijke kop die Joffrey heeft. Bah.

Had een foto van die Joffry genomen en mn mobiel meegenomen naar het elftal dat ik train. Heb namelijk een jochie dat er gigantisch veel op lijkt :r

[spoiler=elftal, 3e van onder]D3.jpg

Zo lijkt het misschien niet eens zo heel veel, maar hij dacht ff dat hij een tweelingbroer had :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites