Pieter Geplaatst 1 april 2012 Share Geplaatst 1 april 2012 Lange, wtf, jij kijkt dit toch niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 1 april 2012 Share Geplaatst 1 april 2012 Nee joh, veel te langzaam! Morgen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 1 april 2012 Share Geplaatst 1 april 2012 (bewerkt) Lange, wtf, jij kijkt dit toch niet? Klopt, maar wat ik zei is voor elke serie zo ;). 4 uurtjes nog, dus even doortrekken vannacht Piet ;). Al zou het natuurlijk wel de trol der trollen zijn hoor, nu niet maar volgende week pas beginnen. 1 april 2012 bewerkt door Big Mike Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Ik ga pas komende weekend kijken. Heb men vriendin beloofd om met haar te kijken.. tsja.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 SE2E01 is te downloaden;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 (bewerkt) Hij staat aan, thanks :) EDIT: Hij is binnen en ik ga nu dus even een uurtje voor de tv genieten :D EDIT2: Nou ik heb hem gezien. Een goede intro op het tweede seizoen, al is hij niet heel spectaculair. 2 april 2012 bewerkt door sirkeith Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 (bewerkt) Goede 'flashback' ook naar vorig seizoen, wist er bijna niks meer van maar nu is alles terug, ga er nu aan beginnen, ben benieuwd :< EDIT: Mooie opener, ben benieuwd naar de rest van het seizoen 2 april 2012 bewerkt door Scifo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Goed dat er een flashback is, was van plan nog een deel terug te kijken maar had eergisteren pas gezien dat ik S1 van m'n pc had gesmeten, dus geen zin om opnieuw te downloaden. Ben benieuwd, heb 'em over 10 minuten binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 De aflevering lijkt op een inleiding naar seizoen 2, alle personages komen aanbod en je krijgt een goed zicht op de situatie van elk personage, en dan komt alles vanzelf terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Inderdaad, wel lekker begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 (bewerkt) Ik had mij Janos Slynt qua uiterlijk wel wat anders voorgesteld eigenlijk. :p Melisandres accent vind ik trouwens irritant. x) Voor de rest lekker begin! 2 april 2012 bewerkt door Rexcoder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 (bewerkt) De aflevering lijkt op een inleiding naar seizoen 2, alle personages komen aanbod en je krijgt een goed zicht op de situatie van elk personage, en dan komt alles vanzelf terug. Ja precies. Dat einde was btw wel hard, [tekst]toen die baby doodgemaakt werd. Mij is even ontgaan waarom ze op het eind al die gasten doodmaakten? Bastaard kinderen ofzotoen die baby doodgemaakt werd. Mij is even ontgaan waarom ze op het eind al die gasten doodmaakten? Bastaard kinderen ofzo?[/tekst] 2 april 2012 bewerkt door Mr.360 even voor spoiler weggewerkt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 (bewerkt) [spoiler=Spoilatie]Ja, van Robert. 3 april 2012 bewerkt door Rexcoder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Denk om spoilers jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 (bewerkt) Ik had mij Janos Slynt qua uiterlijk wel wat anders voorgesteld eigenlijk. :p Melisandres accent vind ik trouwens irritant. x) Voor de rest lekker begin! Ziet er idd veel te braaf uit :p @Justin: Op bevel van Cersei worden alle bastaardkinderen van Robert (die wel een claim op de troon hebben itt Joffrey) afgemaakt, alleen Gendry ontsnapt. Vond het zelf ook niet helemaal duidelijk want ik kan me niet herinneren dat deze scène in het boek voorkwam. 2 april 2012 bewerkt door King XVI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Denk om spoilers jongens. Tja als je het nog moet kijken is het ook niet handig om hier te komen hé. Ziet er idd veel te braaf uit :p @Justin: Op bevel van Cersei worden alle bastaardkinderen van Robert (die wel een claim op de troon hebben itt Joffrey) afgemaakt, alleen Gendry ontsnapt. Vond het zelf ook niet helemaal duidelijk want ik kan me niet herinneren dat deze scène in het boek voorkwam. Ah dat zou het dan idd wel wezen. Wel een kut streek dan, maarja, zijn wel wel van haar gewend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Tja als je het nog moet kijken is het ook niet handig om hier te komen hé.Ik heb de aflevering zelf al gezien, maar het is gewoon een beetje fatsoen om dergelijke dingen in een spoilertag te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Spoilers in vervolg ook letterlijk in spoilers doen aub, dat met die witte lettertype helpt niet als je een donkere skin hebt :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Ging ervan uit dat niemand zo'n lelijk gedrocht als skin zou willen :5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.360 Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Spoilers in vervolg ook letterlijk in spoilers doen aub, dat met die witte lettertype helpt niet als je een donkere skin hebt :cab: Of gewoon de tag [tekst][./tekst] gebruiken. Op die manier [tekst]komt de tekst tevoorschijn als je er met de muis overheen gaat[/tekst]... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Ja en dan ga je er per ongeluk overheen en zie je de spoiler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Ziet er idd veel te braaf uit :p @Justin: [tekst]Op bevel van Cersei worden alle bastaardkinderen van Robert (die wel een claim op de troon hebben itt Joffrey) afgemaakt, alleen Gendry ontsnapt.[/tekst] Vond het zelf ook niet helemaal duidelijk want ik kan me niet herinneren dat deze scène in het boek voorkwam. In het boek wordt er inderdaad alleen over gesproken dat het is gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Was even weer vergeten wat voor misselijke kop die Joffrey heeft. Bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Een goede eerste aflevering. Rob Stark (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Was even weer vergeten wat voor misselijke kop die Joffrey heeft. Bah. Had een foto van die Joffry genomen en mn mobiel meegenomen naar het elftal dat ik train. Heb namelijk een jochie dat er gigantisch veel op lijkt :r [spoiler=elftal, 3e van onder] Zo lijkt het misschien niet eens zo heel veel, maar hij dacht ff dat hij een tweelingbroer had :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten