Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Mansveld:

Ik snap de drang om met je regenboogvlag op de tribune te staan niet zo.

Nee, jij niet. Maar jij bent ook geen homo en voetbalsupporter tegelijk. Tal van voorbeelden dat voetbalstadions bepaald niet homo-vriendelijk zijn, valt nog een wereld te winnen dus. Regenboogvlag is maar een symbool.

12 minuten geleden zei Mansveld:

Maar van mij zijn ze van harte welkom, zonder regenboog.

Dat was de boodschap in Hongarije ook. Dit is Nederland, een over het algemeen vrij en tolerant land. Laat toch lekker.

13 minuten geleden zei Mansveld:

Misschien moeten ze zelf eerst leren zichzelf niet in hokjes te plaatsen en ook andere meningen accepteren.

Mwah, andere meningen.. Haat en intolerantie hoef je niet te accepteren. Dan moet je lekker in Saoedi-Arabië gaan wonen als je wil dat dat de norm is (niet jij specifiek).

Maar goed, jammer dat je er zo over denkt. Zou het juist omarmen als supporter. Toch fijn dat iedereen zichzelf kan en mag zijn bij de club (en daar hoort dus ook bij dat je welke toegestane symboliek dan ook bij mag gebruiken). En ADO heeft toch ook wel een reputatie van wat agressieve, rechtse en wat volkse aanhangers. Ik vind het van de club in elk geval wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Socrates:

Maar goed, jammer dat je er zo over denkt. Zou het juist omarmen als supporter. Toch fijn dat iedereen zichzelf kan en mag zijn bij de club (en daar hoort dus ook bij dat je welke toegestane symboliek dan ook bij mag gebruiken). En ADO heeft toch ook wel een reputatie van wat agressieve, rechtse en wat volkse aanhangers. Ik vind het van de club in elk geval wel goed.

Voor mij is het stadion gewoon geen plek om dit soort (politieke/maatschappelijke) statements te maken. Op het vak (en bij het supportershome) sta ik met en bij jongens met compleet andere levensovertuigingen, maar daar hebben we het daar niet over, want dat is niet van belang. Dus ik zie niet in waarom zo'n vlag of speciale "roze" groep bijdraagt, zorgt naar mijn mening juist voor meer irritaties over en weer.

En die reputatie is ook achterhaald, maar wordt vaak op teruggevallen door onwetenden. Het publiek is erg divers en dat geldt ook voor de fanatieke supporters. 

Gister sta ik op Noord tussen allerlei verschillende types. We waren één, stonden als één achter de ploeg, waarom jezelf dan weer apart willen zetten? 

Overigens is een andere mening niet per definitie intolerantie. Ook niet omtrent zaken als dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Mansveld:

Ja was sarcastisch. Weg met die lui joh, aandachtstrekkers. Kom gewoon in het stadion staan zonder al je regenboogjes, geen behoefte aan dit soort (politieke) zaken op de tribune. Daar zijn we één of je nou GL stemt of FvD, blank bent of zwart, hetero, homo of non binair. In het stadion is er geen verschil dus creëer dat ook niet.

Ik ken er iniedergeval 1 persoonlijk Maron, van mijn stamkroeg De Lorresnor, hij is iniedergeval super aardig. Ik heb gisteren programma op werk gekeken maar met geluid uit, want kijk 4 zenders tegelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei cimbomcu:

*knip* Deze discussie gaan we niet opnieuw aanwakkeren, want dan weet je al hoe het gaat ;) 

Waarom Franken niet veel volgens jou?

Louter domme interviews, domme (tactische) keuzes, vriendje van Jol, ongeschikt. Vandaag ook mateloos lopen ergeren aan het niet wisselen. En hoe kan je die Spaanse clown opstellen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Mansveld:

Louter domme interviews, domme (tactische) keuzes, vriendje van Jol, ongeschikt. Vandaag ook mateloos lopen ergeren aan het niet wisselen. En hoe kan je die Spaanse clown opstellen....

Lijkt mij wel dat hij mag blijven als die promotie weet te behalen toch? Dat had niemand voorspelt aan het begin van dit seizoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

Onverdiend punt, maar prima haha.

Sinds wanneer pak je punten in een play-off?

1 minuut geleden zei cimbomcu:

Discussie Ik vind gewoon dat Mansveld daar iets moois zegt.

@Mansveld

Ah oke, jij kent het beter bij ADO dan wij dus dan geloof ik dat wel. Die Rodriguez ja, REAL Madrid gezeten zag ik En die Pires, is dat wat?

Rodriguez kan er geen klote van. Speelde hiervoor op het tweede niveau van Marokko.

2 minuten geleden zei La Pulga:

Lijkt mij wel dat hij mag blijven als die promotie weet te behalen toch? Dat had niemand voorspelt aan het begin van dit seizoen. 

Hij heeft sowieso geen papieren, daarvoor gaan we nu als het is een boete krijgen. Dispensatie is namelijk verlopen. En zie niet in waarom hij na promotie zou moeten aanblijven als hoofdtrainer als dat wel zou kunnen. 

Wat hij wel goed doet is niet constant gebruik maken van de Muldertjes zoals Brood deed en dat hij Wentges de kans geeft, ondanks de foutjes die hij nog maakt. Samen met Nikiema toch wel een keeper met potentie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-5-2022 om 19:47 zei La Pulga:

Volgens mij heeft ADO best wel een goede trainert.

stiekem hoop ik dat ADO terugkomt naar de Eredivisie, ze moeten het dan wel even verdienen.

haha vergeet wat ik zei over een best goede trainer. Zie nu die beelden terug, die mag wel even cursusje (ja daar ben ik weer met je cursusjes) anger management 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Typisch Den Haag om die 3-0 nog weg te geven. Asante nooit, maar dan ook nooit meer opstellen. Wegsturen die knakker. Trainer idem dito. 

Kan lang of kort lullen, excuses aanhalen, maar als je een 3-0 en daarna 4-3 in de verlenging wegpoetst is het verdiend.

11 uur geleden zei MNie:

Na de supportersrellen van vandaag vroeg ik mij af waarom ik ook alweer supporter ben van deze club.

Maar na onderstaand nieuws weet ik het echt niet meer.

https://www.telegraaf.nl/sport/1406270875/dirk-kuyt-belangrijkste-kandidaat-als-nieuwe-trainer-ado-den-haag

image.png.0dcad2ddb0d5f2ae8b0d3a5f37cc0a4e.png

Het houdt ook een keer op natuurlijk he!

Als dat laatste serieus is kom ik niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites