Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

Nope, hij moet nog even medisch gekeurd worden voordat ie echt tekent, dan zal het wel bekend worden. Zal niet heel veel zijn, we hebben namelijk niet veel te besteden. Contract voor twee jaar vind ik persoonlijk wel redelijk kort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was vorig seizoen volgens mij, deze zomer in ieder geval nog niks over gehoord.

ADO blijft wel lekker actief op de transfermarkt. Ze hebben Nathaniel Will (contract bij NEC afgelopen) een contractsvoorstel gedaan en dat zal naar verwachting binnen een paar dagen rond zijn. Goede speler? [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION];

Komst van Mitchell Schet (Groningen) is ook dichtbij. Clubs zijn akkoord, ADO moet er alleen nog uitkomen met Schet zelf. Vind ik ook wel een leuke speler voor ADO. Vind dat we tot nu toe hele goede zaken doen op de transfermarkt, mag ook wel eens gezegd worden, die nieuwe directeur lijkt het wel te snappen :)

Ook zijn er een paar namen van het lijstje geschrapt: Derijck (te duur voor ADO), Cabral (staat volgens Steijn niet te springen om voor ADO te spelen, dan hoeft het voor Steijn niet meer) en Lukoki (wilt volgens zijn zaakwaarnemer liever naar het buitenland). Cabral en Lukoki ben ik wel blij mee dat het niet doorgaat, wel ontzettend jammer dat Timothy niet terugkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will en Schet zijn zo goed als rond. Steijn wilt nu nog 2 mensen erbij; centraal achterin eentje en voorin eentje (ze gaan dus niet meer achter Koppers aan). Zoals het er nu naar uitziet wordt dit de basisopstelling volgend jaar:

Coutinho; Malone, Wormgoor, Beugelsdijk, Meijers/Supusepa; Holla, Van Haaren, Jansen; Gouriye, Van Duinen, Chery

En dan heb je mannen als Zwinkels, Will, Meijers/Supusepa, Bakker, Esajas, Schet en Kramer op de bank. Vind het alleen jammer dat er geen goede linksback aangetrokken is, voor de rest zijn we er zeker op vooruit gegaan tov vorig seizoen.

Centraal achterin hoop ik nog altijd op Timothy, maar denk dat dat niet haalbaar is. Voorin hoop ik dat ze die proefspeler Catalin Tira binnen weten te halen, die doet het in de oefenwedstrijden echt heerlijk. Tot nu toe drie wedstrijden gespeeld, in alle drie de wedstrijden gespeeld, en in alle drie de wedstrijden een van de betere spelers op het veld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FC Utrecht moet 'miljoenen' bieden om aanvaller los te weken

FC Utrecht heeft ook een tweede bod op Mike van Duinen afgewezen zien worden, zo claimt Voetbal International donderdagavond. De club uit de Domstad bracht eerder al een bod van net onder een miljoen euro uit op de aanvaller, maar kreeg van ADO Den Haag te horen dat dit onvoldoende was.

Een tweede bod van FC Utrecht was eveneens ontoereikend. ADO zou alleen bereid zijn Van Duinen te laten gaan voor een veelvoud van het aanbod. Het lijkt erop dat de club uit de Hofstad zodoende 'miljoenen' wil ontvangen voor de aanvaller, die ook aan Greuther Fürth en Huddersfield Town werd gelinkt.

Van Duinen, 21 jaar, was afgelopen seizoen goed voor 11 treffers in 33 wedstrijden in de Eredivisie. Het contract van de aanvaller loopt nog maar een jaar door, maar ADO heeft een optie om dat contract met twee jaar te verlengen.

Ik mag onze nieuwe directeur wel :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker druk bij de open dag gister, meer mensen dan ik had verwacht bij de wedstrijd tegen Swansea ook :) Mooie sfeer, supporters van beide ploegen die naast elkaar staan op dezelfde vakken, prima :D Swansea bleek nog wel een maatje te groot, maar dat is geen schande.

Verder heeft Steijn gezegd dat ook 2 miljoen niet genoeg geld is voor Van Duinen, dat hij dagelijks contact heeft met Derijck en dat die heel graag terug naar ADO wilt (alleen PSV vraagt teveel geld) en dat Schet waarschijnlijk na dit weekend rond zou zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cabral is weer in beeld bij ADO, Steijn zou hem graag erbij willen hebben. Dat moet bijna wel betekenen dat Chery naar Groningen gaat, anders zou Steijn niet nóg een aanvaller erbij willen. Weet niet goed wat ik van Cabral moet verwachten, maar het kan bijna niet slechter zijn dan Chery.

Verder zou Mikey nu ook in beeld zijn bij AZ, maar ik blijf ervan overtuigd dat hij gewoon nog minstens een seizoen bij ons blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cabral is weer in beeld bij ADO, Steijn zou hem graag erbij willen hebben. Dat moet bijna wel betekenen dat Chery naar Groningen gaat, anders zou Steijn niet nóg een aanvaller erbij willen. Weet niet goed wat ik van Cabral moet verwachten, maar het kan bijna niet slechter zijn dan Chery.

Heeft absoluut niet de mentaliteit om voor ADO te spelen. Maar hoop dat ik miszit, want talent heeft hij natuurlijk wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites