Ruben. Geplaatst 6 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2013 Heerlijk ja. Deze kan ik ook naar blijven kijken: http://foxsports.nl/video/133295-samenvatting-ado-den-haag-feyenoord.html (de 1-0). Vijf spelers die hem één keer raken en de laatste maakt 't af :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 juli 2013 Share Geplaatst 6 juli 2013 Weet je hoeveel er betaald is voor Gouriye? Hele goede aankoop [MENTION=13543]Ruben.[/MENTION]; In de toekomst verkoop je die voor meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 6 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2013 Nope, hij moet nog even medisch gekeurd worden voordat ie echt tekent, dan zal het wel bekend worden. Zal niet heel veel zijn, we hebben namelijk niet veel te besteden. Contract voor twee jaar vind ik persoonlijk wel redelijk kort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 6 juli 2013 Share Geplaatst 6 juli 2013 ADO heeft al een paar jaar een goede voorhoede. Spelers zoals Kubik, Bulykin, Verhoek, Vicento, Chery, Duinen en dan nu ook Gouriye. Zijn gewoon hele goede spelers voor ADO, doen ze toch knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 7 juli 2013 Share Geplaatst 7 juli 2013 ADO Den Haag Kubik _O_ waar speelt die tegenwoordig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 juli 2013 Share Geplaatst 7 juli 2013 Jammer dat je dan hoort dat het bestuur Van Duinen dingen heeft beloofd maar het niet nakomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 juli 2013 Share Geplaatst 7 juli 2013 Kubik _O_ waar speelt die tegenwoordig?Die is via Kuban Krasnodar in Oekraïne terecht gekomen, bij Tavria Simferopol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 7 juli 2013 Share Geplaatst 7 juli 2013 ADO Den Haag Ah, die club. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ado98 Geplaatst 8 juli 2013 Share Geplaatst 8 juli 2013 er zouden toch geruchten zijn dat die terug kwam? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 9 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 9 juli 2013 Dat was vorig seizoen volgens mij, deze zomer in ieder geval nog niks over gehoord. ADO blijft wel lekker actief op de transfermarkt. Ze hebben Nathaniel Will (contract bij NEC afgelopen) een contractsvoorstel gedaan en dat zal naar verwachting binnen een paar dagen rond zijn. Goede speler? [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; Komst van Mitchell Schet (Groningen) is ook dichtbij. Clubs zijn akkoord, ADO moet er alleen nog uitkomen met Schet zelf. Vind ik ook wel een leuke speler voor ADO. Vind dat we tot nu toe hele goede zaken doen op de transfermarkt, mag ook wel eens gezegd worden, die nieuwe directeur lijkt het wel te snappen :) Ook zijn er een paar namen van het lijstje geschrapt: Derijck (te duur voor ADO), Cabral (staat volgens Steijn niet te springen om voor ADO te spelen, dan hoeft het voor Steijn niet meer) en Lukoki (wilt volgens zijn zaakwaarnemer liever naar het buitenland). Cabral en Lukoki ben ik wel blij mee dat het niet doorgaat, wel ontzettend jammer dat Timothy niet terugkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 9 juli 2013 Share Geplaatst 9 juli 2013 Ja, zijn leuke aankopen voor Ado. Mijn complimenten. Will is volgens mij wel een degelijke back. Schet is volgens mij een rappe rennert? Vervanger van Charlton dus. Gelukkig dat Lukoki niet komt, Cabral had opzich wel tof geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 juli 2013 Share Geplaatst 9 juli 2013 Met de mentaliteit van Cabral moet je blij zijn dat hij niet komt. Will is aanvallend vrij sterk verdedigend mwa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 [MENTION=13543]Ruben.[/MENTION]; Sterkte met Will. Gaat als een wijf de duels aan en loopt alleen maar achteruit ipv in te grijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 10 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 10 juli 2013 Hmm, klinkt een beetje als Koppers. Ach, hij is toch voor de bank gehaald, dus zo heel erg is het dan niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 11 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 11 juli 2013 Will en Schet zijn zo goed als rond. Steijn wilt nu nog 2 mensen erbij; centraal achterin eentje en voorin eentje (ze gaan dus niet meer achter Koppers aan). Zoals het er nu naar uitziet wordt dit de basisopstelling volgend jaar: Coutinho; Malone, Wormgoor, Beugelsdijk, Meijers/Supusepa; Holla, Van Haaren, Jansen; Gouriye, Van Duinen, Chery En dan heb je mannen als Zwinkels, Will, Meijers/Supusepa, Bakker, Esajas, Schet en Kramer op de bank. Vind het alleen jammer dat er geen goede linksback aangetrokken is, voor de rest zijn we er zeker op vooruit gegaan tov vorig seizoen. Centraal achterin hoop ik nog altijd op Timothy, maar denk dat dat niet haalbaar is. Voorin hoop ik dat ze die proefspeler Catalin Tira binnen weten te halen, die doet het in de oefenwedstrijden echt heerlijk. Tot nu toe drie wedstrijden gespeeld, in alle drie de wedstrijden gespeeld, en in alle drie de wedstrijden een van de betere spelers op het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 Is Ramsteijn niets voor Ado? Bij Feyenoord overbodig maar toch geen slechte voor de middenmoot denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 11 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 11 juli 2013 Heb 'm niet vaak zien spelen, dus zou het niet weten. Maar die moet dan wss gehuurd worden? Dat willen ze bij ADO dus liever niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 Volgens mij mocht ie weg. - NAC en Utrecht hebben interesse al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 11 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 11 juli 2013 FC Utrecht moet 'miljoenen' bieden om aanvaller los te weken FC Utrecht heeft ook een tweede bod op Mike van Duinen afgewezen zien worden, zo claimt Voetbal International donderdagavond. De club uit de Domstad bracht eerder al een bod van net onder een miljoen euro uit op de aanvaller, maar kreeg van ADO Den Haag te horen dat dit onvoldoende was. Een tweede bod van FC Utrecht was eveneens ontoereikend. ADO zou alleen bereid zijn Van Duinen te laten gaan voor een veelvoud van het aanbod. Het lijkt erop dat de club uit de Hofstad zodoende 'miljoenen' wil ontvangen voor de aanvaller, die ook aan Greuther Fürth en Huddersfield Town werd gelinkt. Van Duinen, 21 jaar, was afgelopen seizoen goed voor 11 treffers in 33 wedstrijden in de Eredivisie. Het contract van de aanvaller loopt nog maar een jaar door, maar ADO heeft een optie om dat contract met twee jaar te verlengen. Ik mag onze nieuwe directeur wel :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 12 juli 2013 Share Geplaatst 12 juli 2013 En terecht :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 14 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 14 juli 2013 Lekker druk bij de open dag gister, meer mensen dan ik had verwacht bij de wedstrijd tegen Swansea ook :) Mooie sfeer, supporters van beide ploegen die naast elkaar staan op dezelfde vakken, prima :D Swansea bleek nog wel een maatje te groot, maar dat is geen schande. Verder heeft Steijn gezegd dat ook 2 miljoen niet genoeg geld is voor Van Duinen, dat hij dagelijks contact heeft met Derijck en dat die heel graag terug naar ADO wilt (alleen PSV vraagt teveel geld) en dat Schet waarschijnlijk na dit weekend rond zou zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 16 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 16 juli 2013 Cabral is weer in beeld bij ADO, Steijn zou hem graag erbij willen hebben. Dat moet bijna wel betekenen dat Chery naar Groningen gaat, anders zou Steijn niet nóg een aanvaller erbij willen. Weet niet goed wat ik van Cabral moet verwachten, maar het kan bijna niet slechter zijn dan Chery. Verder zou Mikey nu ook in beeld zijn bij AZ, maar ik blijf ervan overtuigd dat hij gewoon nog minstens een seizoen bij ons blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 17 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 17 juli 2013 ADO heeft geinformeerd naar Kum, maar ook die is te duur. Blijft dus zoeken naar een verdediger. Zou wel heerlijk zijn als Kum of Derijck alsnog zou komen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 juli 2013 Share Geplaatst 17 juli 2013 Cabral is weer in beeld bij ADO, Steijn zou hem graag erbij willen hebben. Dat moet bijna wel betekenen dat Chery naar Groningen gaat, anders zou Steijn niet nóg een aanvaller erbij willen. Weet niet goed wat ik van Cabral moet verwachten, maar het kan bijna niet slechter zijn dan Chery. Heeft absoluut niet de mentaliteit om voor ADO te spelen. Maar hoop dat ik miszit, want talent heeft hij natuurlijk wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 17 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 17 juli 2013 Heeft absoluut niet de mentaliteit om voor ADO te spelen. Maar hoop dat ik miszit, want talent heeft hij natuurlijk wel. Hoe bedoel je dat? Heeft zelf wel aangegeven graag naar ADO te willen namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten