Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

Heerlijke overwinning :D Feyenoord natuurlijk slecht, maar ben ook zeker blij met de manier waarop ADO voor de dag kwam. Eigenlijk alles gezien wat de laatste weken ontbrak: felheid, scherpte, inzet, de wil om te winnen was weer terug. Ook weer eens een lekker sfeertje. Nu hopen dat we volgende week op dezelfde manier spelen tegen PEC, en dan zou je zomaar zelfs nog de play-offs gaan kunnen halen.

Heb me wel weer lopen irriteren aan Chery. Paar goede momentjes gehad, maar het overgrote deel toch weer dramatisch. Ballen zomaar inleveren bij de tegenstander, alles proberen 'mooi' op te lossen. En dan zeggen dat je ADO eigenlijk wel ontgroeid bent en naar een betere club wilt. ;e Laat hem dan lekker gaan, en verleng het contract van Vicento, die liet vandaag nog maar eens zien dat ie zeker nog van waarde kan zijn voor ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wedstrijd van vandaag was kenmerkend voor dit seizoen: er niet staan wanneer het moet. Zelfde verhaal als tegen RKC-uit, Groningen-uit en VVV-thuis. Kun je goede zaken doen, en dan speel je een draak van een wedstrijd. Maar goed, al met al is een 9e plek natuurlijk wel gewoon een prima klassering, al moet je er wel bij zeggen dat je het nodige geluk hebt gehad. Hopelijk kunnen we volgend seizoen met een paar gerichte aankopen wel de play-offs halen, maar 't zal moeilijk worden.

Chery en Poepon zou ik verkopen, en daar dan een goede spits en iemand die voorzetten kan geven voor terug halen (anders heb je weer twee vleugelspelers die constant naar binnen trekken en dus geen bezetting op de vleugels).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, foutje, daar had linksback moeten staan. Mikey is een prima spits ja. Mag hopen dat er een nieuwe linksback komt. Steijns wilt graag verder met Koppers, maar die zie ik toch liever terug naar Amsterdam gaan. Weet verder niet of die Amieux een goede linksback is, weet ook niet of ADO uberhaupt serieus met hem aan het onderhandelen is. Las namelijk ook dat ze willen proberen Van Peppen van RKC te halen, die is transfervrij volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede spits halen? Van Duinen is toch een prima spits voor ADO? En ik las dat Amieux met ADO in gesprek is, dat wordt een verademing voor jullie als ik zie dat Koppers jullie huidige linksback is.

Waarom mag die weg bij NEC prima back imo.

[MENTION=13543]Ruben.[/MENTION];

Ook niet echt handig van Vicento ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verliest wel vaker z'n hoofd, kan me herinneren dat ie uit bij Utrecht ook een keer een domme rode kaart pakte en toen z'n middelvinger opstak naar het publiek daar. Jammer, want het is eigenlijk gewoon een prima speler voor ADO.

Heb de tackle trouwens niet gezien, ben na de 2-0 gestopt met kijken. Zag al dat het niets ging worden, instelling van de spelers was om te huilen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, foutje, daar had linksback moeten staan. Mikey is een prima spits ja. Mag hopen dat er een nieuwe linksback komt. Steijns wilt graag verder met Koppers, maar die zie ik toch liever terug naar Amsterdam gaan. Weet verder niet of die Amieux een goede linksback is, weet ook niet of ADO uberhaupt serieus met hem aan het onderhandelen is. Las namelijk ook dat ze willen proberen Van Peppen van RKC te halen, die is transfervrij volgens mij.

Amieux is zeker een goede back. Verdedigend stabiel en goede acties naar voren. Kan overigens over de hele linkerflank spelen, maar linksachter is zijn sterkste positie. Belangrijkste, vind ik, is dat hij altijd 100% geeft.

In eerste instantie kreeg hij een ontslagbrief voor 1 april, met mogelijkheid om later alsnog een nieuw contract te tekenen. Hij besloot toen om niet te willen verlengen omdat hij geen garantie op een basisplaats heeft (Conboy is een flinke concurrent). Zeer jammer, één van de weinige spelers die vocht voor NEC.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt goed, vooral dat ie altijd 100% geeft kan heel belangrijk zijn. Dit seizoen te vaak gezien dat er spelers met een verkeerde instelling op het veld staan. Mikey (van Duinen) zat gister trouwens tussen de supporters in 't uitvak, held. :mrgy: Heeft ie eerder dit seizoen ook gedaan toen ie niet kon spelen, volgens mij bij Willem II-uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terwijl het een mooie voetballer is om naar te kijken, speelt wel wat naïef en ongeïnteresseerd soms. Denk dat daar je uitspraak op gebasseerd is?

Dat is ook een beetje zijn zwakke punt ja, hij probeert altijd alles mooi/voetballend op te lossen. Af en toe levert dat een mooie goal/actie op, maar negen van de tien keer mislukt het en zorgt het voor balverlies. Verder loopt ie er inderdaad vaak ongeïnteresseerd bij, dat is frustrerend omdat je de volledige inzet van elke speler nodig hebt om zo te spelen als ADO wilt, zeker in thuiswedstrijden (tegenstander onder druk zetten, pressie, jagen op de bal). Op dat gebied verzaakt hij vaak, hij kan een voorbeeld nemen aan de inzet van een Beugelsdijk, Van Duinen of Holla.

Vind 'm trouwens beter tot z'n recht komen als ie vanaf het middenveld komt, het is geen buitenspeler in mijn ogen. Maar dat terzijde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kramer komt dus transfervrij van Volendam. Ben er wel blij mee. Heb wat beelden gezien, en lijkt me echt een pure spits. Neusje voor de goal, staat vaak op de goede plek. Ook kopsterk, kan ook handig zijn. Zo iemand hadden we nog niet, en kunnen we toch wel gebruiken, aangezien er ook vaak genoeg de lange bal wordt gebruik bij de opbouw. Bovendien gaan Kolk en Poepon waarschijnlijk weg, dus dan zou Mikey de enige overgebleven spits zijn. In dat opzicht dus ook wel goed dat we er een spits bij hebben. Verwacht dat ie op de bank begint.

Op het middenveld wilde ADO eerst Rodney Sneijder hebben, maar dat gaat niet door, club en speler komen er niet uit. ADO richt zich nu op Ricky van Haaren, lijkt me ook wel een leuke speler voor ons.

Lees net dat Van Peppen naar Roda gaat, jammer, hadden wij goed kunnen gebruiken. Vrees nu dat Steijn gaat proberen Koppers bij de groep te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel de vijver waarin ADO moet vissen. Heb 'm zelf niet zien spelen maar volgens mij dit seizoen redelijk veel gescoord? Had wel Tuyp naast zich geloof ik.

Poepon en Kolk weg is een goede zaak, snap sowieso niet waarom ze Kolk er weer bij haalden. Weet niet of Ricky van Haaren hetgeen is wat ADO nodig heeft. Is niet echt een bikkelaar. Hoe heeft Kevin Jansen zich trouwens ontwikkeld? In het begin was je niet positief over hem maar volgens mij is het wel een goede voetballer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar mijn mening is Koppers prima voor ADO. Bij de Hagenezen kan hij rekenen op een basisplaats. En het lijkt me ook wel redelijk verstandig van die jongen om lekker bij ADO te blijven. Hij zal zelf ook wel inzien dat Dijks, Boilesen en Blind meer zullen spelen dan hij. En Bruins, Tja.. Ik vind dat Jansen wel redelijk kan ballen. Aan een scheidsrechter vragen of hij blind is, dat moet 'ie natuurlijk nooit meer doen. Hij mag natuurlijk ook wel wat doelpuntjes maken. 8 doelpogingen in één jaar. Daar kan er toch minstens één van raak zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel de vijver waarin ADO moet vissen. Heb 'm zelf niet zien spelen maar volgens mij dit seizoen redelijk veel gescoord? Had wel Tuyp naast zich geloof ik.

Poepon en Kolk weg is een goede zaak, snap sowieso niet waarom ze Kolk er weer bij haalden. Weet niet of Ricky van Haaren hetgeen is wat ADO nodig heeft. Is niet echt een bikkelaar. Hoe heeft Kevin Jansen zich trouwens ontwikkeld? In het begin was je niet positief over hem maar volgens mij is het wel een goede voetballer.

Klopt, liever zulke spelers (jong, nog groeimogelijkheden) dan oude spelers die niets meer toevoegen (ik noem een Kolk, Boussaboun, Smolarek). Jansen heeft zich wel goed ontwikkeld ja. Vond in het begin vooral dat ie redelijk anoniem speelde, vaak balletjes breed etc. Na het vertrek van Toornstra is hij de creatieve man op het middenveld geworden, en moet zeggen dat ie dat best goed invult. Is nu al een stuk belangrijker voor de ploeg dan in het begin, met af en toe een mooie steekpass en zorgt ook vaak voor dreiging.

Naar mijn mening is Koppers prima voor ADO. Bij de Hagenezen kan hij rekenen op een basisplaats. En het lijkt me ook wel redelijk verstandig van die jongen om lekker bij ADO te blijven. Hij zal zelf ook wel inzien dat Dijks, Boilesen en Blind meer zullen spelen dan hij. En Bruins, Tja.. Ik vind dat Jansen wel redelijk kan ballen. Aan een scheidsrechter vragen of hij blind is, dat moet 'ie natuurlijk nooit meer doen. Hij mag natuurlijk ook wel wat doelpuntjes maken. 8 doelpogingen in één jaar. Daar kan er toch minstens één van raak zijn?

Koppers is een leuke spelers als ie mee opkomt, maar is verdedigend dramatisch. Aan zo'n speler heb je dus weinig bij ADO, aangezien we niet zo sterk zijn dat we elke tegenstander onze wil kunnen opleggen en op de helft van de tegenstander kunnen spelen. Kan best goed voor die jongen zijn dat ie bij ons blijft, maar wij hebben niet veel aan hem. Als er een nieuwe linksback komt, wat ik hoop, hoop ik dat ie verdedigend wat beter is. Aanvallend hoeft ie niet per se mee op te kunnen komen. Oh en Jansen heeft ook al één keer gescoord hoor. ;c Maar ben ervan overtuigd dat als ie zo blijft spelen, die doelpunten vanzelf wel komen. Bij Toornstra duurde het ook héél lang voordat ie z'n eerste goal voor ADO maakte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Contract Fraser verlengd. :) Verder ook het contract van reservedoelman De Zwart met een jaar verlengd. Ook sluiten volgend seizoen vijf jeugdspelers aan bij het eerste elftal (Merencia, Meeuwissen, Bakker, de Vlugt, Buwalda). Prima, liever eigen jeugdspelers op de bank dan dat ze weer een of andere onbekende buitenlander halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Malcolm Esajas komt over van MVV. Nooit zien spelen, maar wel een buitenspeler, die kunnen we wel gebruiken. Verder zal ook Van Haaren binnen nu en een paar dagen tekenen. En nog meer mooi nieuws: Koppers blijft waarschijnlijk niet. Ajax wilt hem niet nog een jaar verhuren, alleen verkopen. En het bedrag dat ze vragen is te hoog voor ADO. Ben wel benieuwd wie er dan linksback gaat spelen volgend seizoen, aangezien Amieux en Van Peppen niet komen.

Groningen zou er alles aan doen om Chery te halen, als vervanger van Bacuna. Van mij mag ie vertrekken. Contract loopt volgend seizoen ook af, dus als je er nog geld voor wilt vangen moet je 'm deze zomer verkopen. Utrecht heeft verder 900.000 euro geboden op Van Duinen, maar dit is afgewezen door ADO, gelukkig. Optie in z'n contract ook meteen gelicht, zodat ie tot 2016 onder contract staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naast Esajas, Kramer en Van Haaren wilt ADO nog twee aanvallers, een middenvelder en een verdediger halen. Van de namen die genoemd worden wordt ik dan weer minder blij, Van der Velden en Lukoki..

Overmorgen alweer de eerste training, zin in :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites