Toornstra Geplaatst 1 februari 2013 Share Geplaatst 1 februari 2013 Daar is 'ie dan, Dico. :D ;e;e;e;e;e;e;e;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 2 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 2 februari 2013 Hmm, Steijn gaat voor het eerst 4-4-2 spelen, ben benieuwd. PSV-uit verwacht toch niemand dat je wint, dus in principe de perfecte wedstrijd om het uit te proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 februari 2013 Share Geplaatst 2 februari 2013 Te lui om te zoeken: al een opstelling bekend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 2 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 2 februari 2013 Van ADO? Coutinho; Malone, Beugelsdijk, Supusepa, Koppers; Visser, Holla, Jansen, Meijers; Chery, Van Duinen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 februari 2013 Share Geplaatst 2 februari 2013 Van ADO? Coutinho; Malone, Beugelsdijk, Supusepa, Koppers; Visser, Holla, Jansen, Meijers; Chery, Van Duinen Van ADO bedoelde ik inderdaad. Bedankt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 3 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 3 februari 2013 Zo erg had ik het niet verwacht, 7-0.. :cab: Laten we het er maar op houden dat PSV ons niet echt ligt, een derde van onze tegentreffers dit seizoen was van PSV (13 van de 39). Volgende twee duels moeten wel echt zes punten worden als je play-offs voor Europees voetbal wilt halen. NAC-thuis en Heerenveen-thuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 3 februari 2013 Share Geplaatst 3 februari 2013 Gewoon 433 aanhouden, dit 442 met Koppers op linksback en Meijers linksmidden vond ik al niet toen ik de opstelling zag ;e. Gewoon Koppers laten banken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 4 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 4 februari 2013 Voor iedereen die even niks te doen heeft, aanrader: http://groengeelhart.nl/video/00323_john-van-zweden-oog-om-oog-tand-om-tand Zitten weer wat mooie quotes in :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 februari 2013 Share Geplaatst 5 februari 2013 Jammer van zijn Ajax haat maar John van Zweden _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 10 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2013 Belangrijke drie punten gister. NAC-thuis en H'veen-thuis (volgende week) zijn wedstrijden die je moet winnen als je echt mee wilt doen om Europees voetbal. Bij vlagen goed voetbal gezien gisteren, vond Malone echter niet zo goed als veel andere ADO-fans. Uitblinkers imo; Chery die vanaf het middenveld beter was dan op de vleugels, Kolk die geheel tegen mijn verwachting in een goede wedstrijd speelde, Vicento, Jansen en Beugelsdijk as always. De rest gewoon redelijk. Wel vervelend om te zien dat we (weer) niet om kunnen gaan met een man meer situatie. Tegen H'veen zou ik zo spelen: Coutinho; Omeruo, Wormgoor, Beugelsdijk, Supusepa/Koppers; Holla, Jansen, Chery; Vicento, Van Duinen, Meijers/Kolk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 februari 2013 Share Geplaatst 10 februari 2013 Wat vind je van Vicento? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 10 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2013 Is met zijn snelheid een gevaarlijk wapen, heeft ook wel een neusje voor de goal, maar wil nog wel is het overzicht verliezen. Zie hem trouwens graag in de basis, in zijn invalbeurten dit seizoen (en zijn basisplaatsen vorig seizoen) vond ik hem goed spelen. Een echte buitenspeler, heb liever hem dan een verkapte buitenspeler als Chery of Meijers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 11 februari 2013 Share Geplaatst 11 februari 2013 Ik ben geen grote fan van Vicento, maar hij heeft inderdaad wat leuke wedstrijdjes ertussen zitten. ADO bewijst ook dit seizoen dat het langzamerhand een stabiele middenmoter begint te worden. Steijn doet het uitstekend, waar Van den Brom een sterkere selectie had (Immers, Verhoek, Bulykin, Kubik). Trots op deze jochies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 11 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 11 februari 2013 Hopen dat die Driebergen en Van der Kallen snel oprotten. Alleen maar ellende, die twee. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 14 februari 2013 Share Geplaatst 14 februari 2013 Helemaal mee eens, wat een ongeregeld zooitje is het aan het worden ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 16 februari 2013 Share Geplaatst 16 februari 2013 Vito Wormgoor werd deze week door trainer Maurice Steijn benoemd tot vice-aanvoerder van ADO Den Haag. De verdediger neemt de rol over van Gino Coutinho. De nieuwe regelgeving van de KNVB – alleen een aanvoerder mag protesteren – heeft ervoor gezorgd dat Steijn liever een veldspeler dan een keeper tweede aanvoerder maakt. "Ik ben gepromoveerd tot tweede aanvoerder", aldus een trotse Wormgoor tegen Omroep West. "Ik denk dat zoiets positief is. Er spreekt vertrouwen uit." Danny Holla draagt normaliter de band, maar kampt met een griepje. De kans bestaat dus dat Wormgoor zondag tegen sc Heerenveen al aanvoerder is. "Ik heb liever dat Danny Holla er bij is", zegt de mandekker, die zijn rol niet ziet veranderen. "Ik blijf dezelfde Vito in het team. Ik probeer ook zoveel mogelijk zonder die band te coachen. In dat opzicht verandert er niet heel veel." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 16 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 16 februari 2013 Logisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 16 februari 2013 Share Geplaatst 16 februari 2013 Prima aanvoerder. Goede keus. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 16 februari 2013 Share Geplaatst 16 februari 2013 Als ie de band maar niet steelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 17 februari 2013 Share Geplaatst 17 februari 2013 Hopen op een overwinning vandaag. Moet wel te doen zijn, Heerenveen is (met alle respect) minder dan Ado, op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 17 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 17 februari 2013 Belangrijke overwinning, je slaat nu een mooi gaatje met de ploegen onder je. Heel slecht gespeeld, maar goed, de punten zijn nu even het belangrijkst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 februari 2013 Share Geplaatst 17 februari 2013 Als ie de band maar niet steelt. :-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 17 februari 2013 Share Geplaatst 17 februari 2013 Hopen op een overwinning vandaag. Moet wel te doen zijn, Heerenveen is (met alle respect) minder dan Ado, op dit moment. Belangrijke overwinning, je slaat nu een mooi gaatje met de ploegen onder je. Heel slecht gespeeld, maar goed, de punten zijn nu even het belangrijkst. Is die Van Duinen al klaar voor een volgende stap? Elke keer als ik hem zie spelen, doet-ie het prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 17 februari 2013 Share Geplaatst 17 februari 2013 Zou ik wel een leuke vinden voor Heerenveen. Ik vind Van Duinen ook een lekkere voetballer, goede techniek, redelijk fysiek en ook wel een redelijk scorend vermogen. Bovendien zit er een goeie kop op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 17 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 17 februari 2013 Denk dat het voor zijn ontwikkeling beter is om nog een seizoen bij ADO te spelen. Heeft namelijk ook nog vaak genoeg wedstrijden er tussen zitten dat ie minder speelt, denk dat het beter is als ie eerst een constant seizoen speelt. Neem het hem niet kwalijk dat ie dat nog niet doet hoor, is voor hem natuurlijk ook heel snel gegaan allemaal, heeft nog maar een jaar een profcontract. Maar ben het met jullie eens dat ie in potentie geschikt is voor een betere club, maar nu nog niet imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten