Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

Altijd gezellig bij Laakkwartier. Kan ook alleen daar dat Lex Schoenmaker opeens achter je op de tribune zit, en Robert Zwinkels naast je :D Paar mooie goals ook, al was de tegenstand natuurlijk niet van hoog niveau. Ben benieuwd of het woensdag ook zo makkelijk gaat tegen Scheveningen. Ben ook benieuwd hoe die proefspeler het woensdag doet, liet gisteren in ieder geval een hele goede indruk achter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat de transfer van Kanon niet doorgaat, zowel voor hemzelf als voor ADO. Ben benieuwd naar wat er nog aangetrokken gaat worden.

Een rb, cv, cm en twee spitsen zullen niet overbodig zijn. Dan kunnen Zuiverloon en Malone eindelijk op de bank plaats nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kastaneer nog minuten gepakt op dat EK-19? Hoop het wel anders kunnen ze die trainer per direct ontslaan. Heb hem een paar keer zien spelen en dit wordt een grote. Een hele grote :<

2x in de slotfase ingevallen. Volgens mij beide keren een kwartier gespeeld ofzo, jammer dat het er niet meer waren.

Na Kanon dus ook Kramer definitief terug. De selectie is in ieder geval weer op niveau nu ;c

Transfer Michiel Kramer van ADO naar Baniyas definitief van de baan

DEN HAAG - Michiel Kramer gaat definitief niet naar Baniyas SC in de Verenigde Arabische Emiraten. Zowel de aanvaller als directeur Jan Willem Wigt bevestigen tegenover Omroep West dat de overgang is afgeketst. Het is afgeketst omdat de Arabische club nog steeds geen geld had overgemaakt. De transfersom voor Kramer zou 1,5 miljoen euro bedragen.

Kramer zette zijn handtekening wél onder het contract, maar ADO kreeg nooit geld vanuit de Emiraten. De directeur van ADO, Jan Willem Wigt, heeft nu laten weten dat er definitief een streep wordt gezet door de transfer. Wigt: 'We hebben Baniyas SC een duidelijke deadline gesteld waarop ze moesten voldoen aan onze voorwaarden. Die deadline is nu verlopen en daarom trekken we de stekker eruit. ADO moet ook verder, over twee weken begint de competitie en we willen duidelijkheid over de spitspositie.'

Kramer betreurt de huidige situatie. 'Je wordt er niet vrolijker op. Maar ik vind het vooral vervelend voor mijn omgeving. Zij waren alles aan het regelen en dat gaat nu niet door. Zij zitten er ook goed doorheen.'

Geen andere interesse

De spits heeft nog een contract voor één seizoen bij de Haagse club. Volgens Wigt heeft zich de afgelopen periode geen andere geïnteresseerde club gemeld voor Kramer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekkere goal van Gorré vandaag. Speelde de eerste helft sowieso heel goed, Schaken was ook prima. Eindelijk weer spelers op de vleugels waar dreiging vanaf komt.

Wist trouwens niet dat die Ferrer (vroeger Vitesse-coach) nu trainer van Mallorca was joh. Druktemaker is dat langs de zijlijn :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kramer dus naar Feyenoord, gun het hem wel (y) Ben ervan overtuigd dat ie daar ook gewoon z'n goaltjes gaat maken.

Wel kut dat we hem zo vlak voor de competitiestart kwijtraken natuurlijk. Ben benieuwd wie er komt als opvolger. Ben bang dat het Havenaar wordt, ben ik zelf niet echt van overtuigd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kramer dus naar Feyenoord, gun het hem wel (y) Ben ervan overtuigd dat ie daar ook gewoon z'n goaltjes gaat maken.

Wel kut dat we hem zo vlak voor de competitiestart kwijtraken natuurlijk. Ben benieuwd wie er komt als opvolger. Ben bang dat het Havenaar wordt, ben ik zelf niet echt van overtuigd.

Mooi zo, hoop dat het toch iets meer is dan de €1,5 miljoen die vanmorgen werd genoemd. Met Havenaar ga je er niet op achteruit, maar helaas ook niet vooruit. In de afgelopen maanden zijn enkele namen gevallen en ik laat mij graag verrassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi zo, hoop dat het toch iets meer is dan de €1,5 miljoen die vanmorgen werd genoemd. Met Havenaar ga je er niet op achteruit, maar helaas ook niet vooruit. In de afgelopen maanden zijn enkele namen gevallen en ik laat mij graag verrassen.

Lees berichten dat het 2.2 miljoen is (kan door bonussen oplopen naar 2.6).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik ADO was zou ik maar eens polsen naar een verhuur van Achahbar, maakt er minstens 10.

Achahbar zou een mooie aanwinst zijn, liefst huren met optie tot koop.

Lees berichten dat het 2.2 miljoen is (kan door bonussen oplopen naar 2.6).

Dat is een mooi bedrag (y)

Nu investeren in een nieuwe aanvalsleider en ik zie nog graag een verdediger komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens, Hansen contract voor 't leven aub. Topkeeper (Eredivisie-niveau) en ook nog scorend vermogen :huhu:. Jammer van die buitenspelgoal van Maher, maar zo be it. Punt tegen PSV is altijd goed voor ons Ado.

De penalty was de compensatie die werd er buiten gemaakt ;)

En daarna PSV nog 2x buitenspek gevlagd wat het niet was. Al met al terechte uitslag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig viel in de beginfase geen goal voor PSV, zag ons namelijk al afgeslacht worden.

Duidelijk dat er nog defensieve versterkingen moeten komen.

Dit inderdaad, lag helemaal open achterin het eerste kwartier. Mogen we heel blij zijn dat het daarna nog 0-0 staat.

Maar die Hansen, niet normaal. :D Kon al niet meer stuk in Den Haag, nu helemaal niet meer natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke aanval ook hoor (y) Duplan goeie buitenspeler, alleen hopen dat ie fit blijft. Schaken een uitstekende buitenspeler ook. Mikey hoeft ze alleen maar in te koppen. Vind ik een beperkte spits, maar meer dan goed voor ADO. Hebben ook bewust voor hem gekozen ipv Te Vrede, die een stuk minder is in het meevoetballen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie wedstrijd. Eindelijk eens niet inzakken na een voorsprong. Vond Derijck en Jansen goed invallen.

Was ook een prima sfeertje in het vak ondanks dat we niet met zo veel waren. Maarja vakantie, festivals en weer een zooi aan SV's erbij...

Denk dat we tegen Zwolle wel weer een zo goed als uitverkocht uitvak zullen hebben (y) Was je met de bus of auto?

Wat ik vooral goed vind is dat we in de breedte veel sterker zijn geworden dan vorig seizoen. En ook een stuk meer ervaring in de selectie van dit jaar. Kan een mooi seizoen worden, maar we zijn nog maar net onderweg natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites