Thierryvane Geplaatst 20 juni 2011 Share Geplaatst 20 juni 2011 Ja dat zegt men bij elke oostblok club altijd :mrgy: Schei toch es uit elke Nederlandse Eredivisieclub hoort hier van te winnen punt uit. Ik was sarcastisch natuurlijk. Hagenees Jol treft het ook zwaar met Fulham, allemachtig. De Engelsen zijn gekoppeld aan NSI Runavik uit de Faroer. Wil je niet dood gevonden worden. TvanEgmond ADO tegen een Litouwse ploeg. Kan gemeen spoken daar bij FK Tauras. Je kan er maar beter geweest zijn. #kwalificatieronde #europaleague Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 20 juni 2011 Share Geplaatst 20 juni 2011 Ja had ik ook wel door was meer richting Jarno en anderen op internet die nou net doen alsof ADO uit moet kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 20 juni 2011 Share Geplaatst 20 juni 2011 Ja had ik ook wel door was meer richting Jarno en anderen op internet die nou net doen alsof ADO uit moet kijken. Je moet uit kijken dat je ze niet gaat onderschatten. Als dat in de koppies zit dan kan het mis gaan. Als ze gewoon scherp zijn enzo dan wordt het zo 5-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 20 juni 2011 Share Geplaatst 20 juni 2011 Stugge ploeg hoor, goed in de organisatie ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 20 juni 2011 Share Geplaatst 20 juni 2011 Ze schijnen een gevaarlijke linksbuiten te hebben met een goed schot. Scherp beginnen v.a de eerste minuut zeg ik dan maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 20 juni 2011 Share Geplaatst 20 juni 2011 En het schijnt dat hun rechtback altijd een signaal afgeeft... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 23 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 23 juni 2011 Het stadion van onze tegenstander voldoet overigens niet aan de eisen van de UEFA, ze hebben dan ook verboden om de wedstrijd daar te spelen. De wedstrijd zal nu gespeeld worden in het stadion van FBK Kaunas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 juni 2011 Share Geplaatst 23 juni 2011 Rankovic weg Wel jammer vond het altijd een sympathieke voetballer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 juni 2011 Share Geplaatst 23 juni 2011 :mrgy: Nooit van gehoord :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 juni 2011 Share Geplaatst 24 juni 2011 Ernest Faber lijkt me een goede voor Ado Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 24 juni 2011 Share Geplaatst 24 juni 2011 Ik denk als ze Maurice Steyn naar voren schuiven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 24 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2011 Steijn zou ik wel een goede opvolger vinden. Heb zo'n gevoel dat hij het wel goed zou kunnen doen. Valt me trouwens wel vies tegen van 'Sjonnie', hij had op z'n minst het bestuur kunnen vertellen dat hij met Vitesse aan het praten was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 24 juni 2011 Share Geplaatst 24 juni 2011 Steyn zal gewoon verder gaan met het beleid van V/d Brom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 24 juni 2011 Share Geplaatst 24 juni 2011 Ernest Faber lijkt me een goede voor Ado Wanneer Rutten eruit vliegt bij PSV (of hij stapt zelf op, keuze is aan jou), dan is Ernest naar mijn mening de gedroomde trainer voor PSV, met Cocu als rechterhand. Dus als hij daarvoor al wat Eredivisie ervaring kan opdoen zou dat helemaal niet zo verkeerd zijn. Al verwacht ik eigenlijk dat ze gewoon kiezen om door te gaan met Steyn, lijkt me ook geen onaardige keuze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 24 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2011 Steijn was al de beoogde opvolger voor Van den Brom als die zou vertrekken, al ging ADO er niet vanuit dat dat zo snel zou gebeuren. Hoop zelf dat ze vasthouden aan dat plan en Steijn nu al de kans geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 25 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 25 juni 2011 Het is dus Steijn geworden. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
centrocampista Geplaatst 25 juni 2011 Share Geplaatst 25 juni 2011 Het is dus Steijn geworden. :) Dus vd Brom is nu ook def weg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 25 juni 2011 Share Geplaatst 25 juni 2011 Nee ze wisselen binnen de club van functie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 juni 2011 Share Geplaatst 25 juni 2011 Dus vd Brom is nu ook def weg? Nee clubs zijn aan het onderhandelen. 1e bod van Vitesse is afgewezen, 1,5 ton. Maar verwacht dat het dit weekend wel rond komt. Hoorde dat van de Brom bij Ado 1 ton verdiend en bij Vitesse 5 ton kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 25 juni 2011 Share Geplaatst 25 juni 2011 Nee clubs zijn aan het onderhandelen. 1e bod van Vitesse is afgewezen, 1,5 ton. Maar verwacht dat het dit weekend wel rond komt. Hoorde dat van de Brom bij Ado 1 ton verdiend en bij Vitesse 5 ton kan worden. Achja het zegt toch al genoeg dat ADO Steyn al naar voren heeft geschoven. Dat is maandag wel rond hoor:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 juni 2011 Share Geplaatst 25 juni 2011 Dat verwacht ik ook wel idd. Volgens mij is Jordania dan ook weer in het land Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 25 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 25 juni 2011 Op Teletekst staat al sinds gisteravond dat Van den Brom de nieuwe trainer van Vitesse is en Steijn van ADO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 25 juni 2011 Share Geplaatst 25 juni 2011 Beetje zielig van van der Brom.. Heeft in bijna elk interview aangegeven dat ie zou blijven ;e En dan ook nog naar Vitesse :-D Al heeft hij daar een band mee.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 juni 2011 Share Geplaatst 25 juni 2011 Op Teletekst staat al sinds gisteravond dat Van den Brom de nieuwe trainer van Vitesse is en Steijn van ADO. Elk medium geeft al aan dat het rond is maar dat is dus nog niet het geval omdat ze nog niet rond zijn over de afkoopsom. Beetje zielig van van der Brom.. Heeft in bijna elk interview aangegeven dat ie zou blijven ;e En dan ook nog naar Vitesse :-D Al heeft hij daar een band mee.. Mjaaa tuurlijk is dat zo maar er zijn zoveel gevallen waarbij een speler/trainer roept dat hij blijft en dan later alsnog vertrekt. Vd Brom is niet de eerste hierin. De keuze voor vd Brom is eigenlijk vrij logisch. Bij Ado heeft hij goed gepresteerd, dat zal komend seizoen niet gebeuren. De transferperiode is nog lang maar ik denk dat Verhoek en eventueel Toornstra gaan vertrekken bij Ado. Kubik en Bulykin zijn al vertrokken. Bij Vitesse heeft vd Brom meer uitdaging(slechter dan vorig seizoen kan toch haast niet?), meer geld te besteden, uiteraard meer salaris en een punt dat jezelf al aangeeft. Hij heeft veel meer met Vitesse dan met ADO aangezien hij jaren voor Vitesse gespeelt heeft en doorgebroken is bij Vitesse. Simpele keuze in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 25 juni 2011 Share Geplaatst 25 juni 2011 Prima stap van hem, zo'n seizoen met ADO zou hij nooit meer krijgen, en zelf zou hij alleen maar gezichtsverlies hebben dan. Ook mooi om te zien dat clubliefde nog wel degelijk bestaat, ook bij Vitesse .... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten