Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

Ja dat zegt men bij elke oostblok club altijd :mrgy: Schei toch es uit elke Nederlandse Eredivisieclub hoort hier van te winnen punt uit.

Ik was sarcastisch natuurlijk. Hagenees Jol treft het ook zwaar met Fulham, allemachtig. De Engelsen zijn gekoppeld aan NSI Runavik uit de Faroer. Wil je niet dood gevonden worden.

TvanEgmond

ADO tegen een Litouwse ploeg. Kan gemeen spoken daar bij FK Tauras. Je kan er maar beter geweest zijn. #kwalificatieronde #europaleague

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja had ik ook wel door was meer richting Jarno en anderen op internet die nou net doen alsof ADO uit moet kijken.

Je moet uit kijken dat je ze niet gaat onderschatten. Als dat in de koppies zit dan kan het mis gaan. Als ze gewoon scherp zijn enzo dan wordt het zo 5-0.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ernest Faber lijkt me een goede voor Ado

Wanneer Rutten eruit vliegt bij PSV (of hij stapt zelf op, keuze is aan jou), dan is Ernest naar mijn mening de gedroomde trainer voor PSV, met Cocu als rechterhand. Dus als hij daarvoor al wat Eredivisie ervaring kan opdoen zou dat helemaal niet zo verkeerd zijn. Al verwacht ik eigenlijk dat ze gewoon kiezen om door te gaan met Steyn, lijkt me ook geen onaardige keuze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee clubs zijn aan het onderhandelen. 1e bod van Vitesse is afgewezen, 1,5 ton. Maar verwacht dat het dit weekend wel rond komt. Hoorde dat van de Brom bij Ado 1 ton verdiend en bij Vitesse 5 ton kan worden.

Achja het zegt toch al genoeg dat ADO Steyn al naar voren heeft geschoven. Dat is maandag wel rond hoor:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op Teletekst staat al sinds gisteravond dat Van den Brom de nieuwe trainer van Vitesse is en Steijn van ADO.

Elk medium geeft al aan dat het rond is maar dat is dus nog niet het geval omdat ze nog niet rond zijn over de afkoopsom.

Beetje zielig van van der Brom.. Heeft in bijna elk interview aangegeven dat ie zou blijven ;e

En dan ook nog naar Vitesse :-D Al heeft hij daar een band mee..

Mjaaa tuurlijk is dat zo maar er zijn zoveel gevallen waarbij een speler/trainer roept dat hij blijft en dan later alsnog vertrekt. Vd Brom is niet de eerste hierin. De keuze voor vd Brom is eigenlijk vrij logisch. Bij Ado heeft hij goed gepresteerd, dat zal komend seizoen niet gebeuren. De transferperiode is nog lang maar ik denk dat Verhoek en eventueel Toornstra gaan vertrekken bij Ado. Kubik en Bulykin zijn al vertrokken. Bij Vitesse heeft vd Brom meer uitdaging(slechter dan vorig seizoen kan toch haast niet?), meer geld te besteden, uiteraard meer salaris en een punt dat jezelf al aangeeft. Hij heeft veel meer met Vitesse dan met ADO aangezien hij jaren voor Vitesse gespeelt heeft en doorgebroken is bij Vitesse. Simpele keuze in mijn ogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites