Bogatyr Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Italië geen fan van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 1 minuut geleden zei Bogatyr: Italië geen fan van. Was wel gedeeltelijk vals, ja. Maar nummer zelf is wel oké, vind ik dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Spanje is dan een ander verhaal. Maar dat zal aan de outfits van de dames liggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 (bewerkt) Ik vind Jennifer Lopez 2.0 toch ook wel jammer persoonlijk. Edit: Al zal het wel stemmen krijgen vanwege haar dans-skills en alles wat daarom heen hangt, maar dat refrein hindert mij gewoon enorm 14 mei 2022 bewerkt door aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 S10 zat er veel beter in tijdens dit optreden! Ik vond het persoonlijk een sterk optreden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 5 minuten geleden zei aron24: Was wel gedeeltelijk vals, ja. Maar nummer zelf is wel oké, vind ik dan. Mahmood ja, veels te hoog voor hem. Blanco was nu wel prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 2 minuten geleden zei MNie: S10 zat er veel beter in tijdens dit optreden! Ik vond het persoonlijk een sterk optreden! Ik vond het zelf soms wat onverstaanbaar. Maar voor de rest wel een leuk liedje en deuntje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Stientje is wel schattig. Ze begint elke keer wat onzeker maar herpakt zich wel. Staging is wel ruk, hè. Kon ik ook nog in elkaar steken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 (bewerkt) S10 wel sterk. Nummer ook wat meer gaan waarderen, vooral omdat het einde wat gevoelig wordt ipv gewoon een oeh aah. Als Italië of Spanje hoog eindigt - die het toch goed doen bij de bookmakers - zou mij wel redelijk verbazen eigenlijk. 14 mei 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Duitsland. I'm sorry, zero points. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 2 minuten geleden zei Chiemel: S10 wel sterk. Nummer ook wat meer gaan waarderen, vooral omdat het einde wat gevoelig wordt ipv gewoon een oeh aah. Als Italië of Spanje hoog eindigt - die het toch goed doen bij de bookmakers - zou mij wel redelijk verbazen eigenlijk. Kan ik je in volgen. Duitsland kan me wel bekoren. Tekst met betekenis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Zojuist zei Bogatyr: Kan ik je in volgen. Duitsland kan me wel bekoren. Tekst met betekenis. En dan zeggen dat Servië je niet kan bekoren. Vergeleken met dat nummer gaat dit over een dikke drol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Duitsland vond ik wel aardig hoor. Z'n rapsolo zorgde toch wel voor een extra applausje. Gaat wel hoger eindigen dan wat de bookmakers zeggen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Socrates: Duitsland. I'm sorry, zero points. Duitsland zal balen dat hun vaste concurrent dit jaar wel een goed nummer heeft gestuurd. (Al moet ik wel zeggen dat het niet het slechtste nummer was van deze avond) 14 mei 2022 bewerkt door aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 1 minuut geleden zei Socrates: En dan zeggen dat Servië je niet kan bekoren. Vergeleken met dat nummer gaat dit over een dikke drol. Ik heb al door ja dat onze smaken verschillen. Maar goed ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Zojuist zei Bogatyr: Ik heb al door ja dat onze smaken verschillen. Maar goed ook. Daar gaat het niet om, je had het over 'tekst met betekenis'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Wat is dit Litouwen dan? Vond persoonlijke tot nu toe Roemenië wel grappig. Puur qua deuntje hoor. Maar goed, ik heb dan ook totaal geen verstand van muziek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Daar gaat het niet om, je had het over 'tekst met betekenis'. Klopt, die tekst heb ik natuurlijk al vaker gehoord zoals ik alle liedjes luister op voorhand en de lyrics ook al een paar keer heb gezien en vind het een goeie tekst. Mag het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Litouwen artistiek en eigenzinnig. Stuk volwassener tov het puberale Duitsland, fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Dit kan ik dan wel weer waarderen hoor Citaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Azerbeidzjan heel goed! Top 8 mss? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Litouwen artistiek en eigenzinnig. Stuk volwassener tov het puberale Duitsland, fijn. Nou ja, Litouwen was weinig bijzonders ook. Eindigen beide ergens onderin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Litpuw 5 minuten geleden zei Geppiej: Wat is dit Litouwen dan? Vond persoonlijke tot nu toe Roemenië wel grappig. Puur qua deuntje hoor. Maar goed, ik heb dan ook totaal geen verstand van muziek Sorry, maar Roemenië staat bij mij helemaal onderaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 1 minuut geleden zei aron24: Nou ja, Litouwen was weinig bijzonders ook. Eindigen beide ergens onderin. Weinig bijzonders lol. Voor Eurovisie is het zeker wel bijzonder, wijkt sterk af van de norm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Zojuist zei Socrates: Weinig bijzonders lol. Voor Eurovisie is het zeker wel bijzonder, wijkt sterk af van de norm. Het is anders, dat ben ik met je eens, maar anders is niet hetzelfde als bijzonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten