Michaelinho* Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Duitsland kon mij ook niet echt bekoren nee. Maar ik zie hier Letland ook heel vaak genoemd worden, dat vond ik bijvoorbeeld weer helemaal niks. Maar dat maakt het juist ook zo mooi, de smaak van muziek is zo ontzettend persoonlijk. Zal overigens wel blij zijn dat we volgend jaar niet weer met zo'n figuur als Conchita zitten opgescheept.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Erger me al de hele aflevering aan Conchita Wurst ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Israel is echt lekker nummer. :< Golden boy Haha [MENTION=2872]Djordison[/MENTION];, lekker conflicterend op hetzelfde moment [MENTION=8245]Larsjee10[/MENTION]; Inderdaad, nummer vond ik wel lekker vrolijk. Irriteerde mij gewoon aan die zanger. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Hier wat geld op Belgie gezet, klinkt lekker. Hoog Lorde gehalte, maar niks mee. :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Duitsland kon mij ook niet echt bekoren nee. Maar ik zie hier Letland ook heel vaak genoemd worden, dat vond ik bijvoorbeeld weer helemaal niks. Maar dat maakt het juist ook zo mooi, de smaak van muziek is zo ontzettend persoonlijk. Zal overigens wel blij zijn dat we volgend jaar niet weer met zo'n figuur als Conchita zitten opgescheept.. Volgens mij zitten wij ongeveer wel op 1 lijn wat muzieksmaak betreft. Echt exact dezelfde mening ook over Letland, vond het maar matig. Hopelijk wint Noorwegen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Kan iemand die Conchita van de buis af meppen? Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Volgens mij zitten wij ongeveer wel op 1 lijn wat muzieksmaak betreft. Echt exact dezelfde mening ook over Letland, vond het maar matig. Hopelijk wint Noorwegen :D Dat hoop ik inderdaad ook :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 En nu hopelijk die Wurst niet meer te bekijken op een beeldscherm voor de komende 10 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Ik heb liever die blonde presentatrice, ja. al heb ik daarvan ook wel eens betere foto's van gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Erger me al de hele aflevering aan Conchita Wurst ;e Of niet, dat gaat echt veel te ver die figuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Die stemmen van Montenegro kun je al niet serieus nemen :r. 10 punten voor Albanië, hou op zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Grieken geven 12 aan Israel. edit: italie wtf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Noorwegen en Australië nog amper punten :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Azerbaijan ik gaa helemaal stuk. :-D Laat hem asjeblieft alle stemmen geven, zitten we er morgen nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Azerbaijan ik gaa helemaal stuk. :-D Laat hem asjeblieft alle stemmen geven, zitten we er morgen nog. Echt een verrassing inderdaad dat zij op Rusland zouden stemmen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Sommige landen zijn ook zo voorspelbaar met waar de 12 punten heen gaan :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Russen moeten echt ff dimmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 (bewerkt) Ik ben bang dat we naar Moskou mogen volgend jaar. Gaat gezellig worden :r. Duitsland en Oostenrijk gewoon beide nog op 0, au.. 23 mei 2015 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Wat een kansloos gebeuren joh dit jaar, al dat sentimentele gejank. ;e;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Rusland is zo een kaknummer he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Moskou ging het een aantal jaar geleden ook gewoon goed. Het is blijkbaar toch een favoriet van iedereen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Vond dat echt wel een goed liedje. Heb alleen niet zo'n behoefte aan een songfestival in dat gekke Rusland ;e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Komaan , da's gewoon omdat die Oost-Europese landen schrik hebben van Rusland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 In de Balkan weten we de Russen te onderdrukken, omdat het kan. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Zweden komt nu toch weer terug (d) Beter Zweden dan Rusland als winnaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten