Jordy Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Dit is de slechtste volgens unibet. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 God, dit is wel drama zeg :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Liedje gaat nergens over (versta het half) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Cyprus was ook wel huilen met de met op :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Dit was toch ook ontzettend slecht :cab: Linkje? http://www.eurovision.tv/esctv/main Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Dit was toch ook ontzettend slecht :cab: Ik vind het best goed eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 http://www.eurovision.tv/esctv/main Bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Au m'n oren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Israël is crying with the cap on Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Is die van Israël een vent ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 SLOVENIË _O_ Die zijn wel redelijk Wat zeiden ze over Bosnië? Moet ik me tondeuse al pakken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Voor live commentaar volg je @dijkshoorn en @metmichael. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Is die van Israël een vent ofzo? Dana International was een hij, maar is nu een zij. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Haha, we gaan toch niet door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Oh het was dus ook gewoon effectief dezelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 @ Steviio, Hehe hoe goed ben ik. Travestietenherkenner alles. :D Die Sloveense zou ik trouwens keihard doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 12 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2011 Jonge al die Balkanlanden zijn met chickies van youjizz gekomen. Wedden dat ze allemaal ook nog doorgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Eens Kerft :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Ik zou net zover komen als de 3J's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Beste idee is gewoon om Mr. Polska te sturen die lekker gek gaat doen. Dan winnen we sowieso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Zijn de 3J's er al uit? Ik mag het hopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Zijn de 3J's er al uit? Ik mag het hopen. idd. en dan gelijk stoppen met het songfestival ... we hebben daar toch niks te zoeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Beste idee is gewoon om Mr. Polska te sturen die lekker gek gaat doen. Dan winnen we sowieso. Lekker logisch ook met zo'n artiestennaam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Tja, wat kunnen de 3J's doen tegen die Balkanlanden met vette chicks. Kansloos en opnieuw ten onder in de halve finale. Volgend jaar maar Do sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Lekker logisch ook met zo'n artiestennaam Sowieso 12 van Polen dan en misschien ook 12 van de Polen in Duitsland. Als hij lekker Oostblokleef gaat representen krijgen we heel het oostblok achter ons. Dan winnen we dik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten