henkyh Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 ik sta stijf onderaan.. met maar 1 overwinning. de andere teams zijn gewoon veel te goed.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basiztaz Geplaatst 23 april 2013 Share Geplaatst 23 april 2013 Opnieuw gehandhaafd in de 7de divisie (2de seizoen op rij). Sta nu 5de, kan nog 4de, 5de of 6de worden, afhankelijk van de laatste wedstrijd. Maar die plekken staan erg dicht bij elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zorsky Geplaatst 26 april 2013 Share Geplaatst 26 april 2013 Kampioen geworden in de achtste klasse. De concurrentie was niet zo heel goed, maar door tactische verrassingen bij de concurrent gewonnen. Momenteel bezig om het elftal nog wat te versterken en zo hopelijk mezelf te handhaven in de zevende divisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy ZP Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 Afgelopen weekend (in mijn 5e seizoen) gepromoveerd naar de 6e divisie! Seizoen 1; makkelijk kampioen 8e divisie Seizoen 2; kansloos gedegradeerd uit de 7e divisie Seizoen 3; wederom makkelijk kampioen 8e divisie Seizoen 4; een hele nette vierde plaats in de 7e divisie Mijn team heet Dutchelona voor de nieuwschierige mensen, of voor oefenwedstrijden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basiztaz Geplaatst 2 mei 2013 Share Geplaatst 2 mei 2013 (bewerkt) Ik wil wel een oefenwedstrijd spelen, ben redelijk gelijkwaardig gezien je resultaten. Seizoen 1: 4de in 8e divisie (kwam midden in het seizoen binnen) Seizoen 2: 3de in 8e divisie Seizoen 3: 2de in 8e divisie Seizoen 4: 1ste in 8e divisie Seizoen 5: 6de in 7e divisie Seizoen 6: 4de in 7e divisie Ik had aan het begin in de 8ste divisie steeds pech dat er redelijk goede gedegradeerde teams bij kwamen. Maar ben zelf blijven groeien door mijn spelers te trainen en uiteindelijk dan in de 7e divisie uitgekomen. Dit seizoen verrassend 4de geworden door een mooie eindsprint, moet daar wel bij opmerken dat de nummers 4 t/m 8 relatief dicht op elkaar staan. Kon 2 wedstrijden voor het einde nog degraderen. Maar heb de laatste wedstrijden allemaal gewonnen. Mijn team is Oranje Leeuwen btw. Ik stuur je wel een invite voor een oefenwedstrijd;). Edit: Dit is mijn vaste opstelling, mijn verdediging zit al aardig hoog in hun verdedigingsstat, zou ik ze door trainen of een andere vaardigheid gaan trainen? 2 mei 2013 bewerkt door Basiztaz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy ZP Geplaatst 2 mei 2013 Share Geplaatst 2 mei 2013 [MENTION=17310]Basiztaz[/MENTION]; Verdorie heb nu net een oefenwedstrijd, zag het te laat. Die week daarop een wedstrijdje doen? Team komt inderdaad wel aardig overeen, heb redelijk wat 'oudjes' en een bovennatuurlijke keeper uit eigen jeugd :) Verder train ik op dit moment aanvallers voor het geld aangezien ik weinig tot geen budget heb.. Als ik jou was zou ik nu eerst op passen trainen, niet alleen op verdedigen ;) Ze zeggen dat je in de periode dat je geen competitiewedstrijden hebt, trainen op passen het best is. Sowiezo voor jouw verdedigers wel beter, gezien het aantal sterren wat ze nu op dit moment zijn. Moet wel zeggen dat ik jaloers ben op je verdediging haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 2 mei 2013 Share Geplaatst 2 mei 2013 1e seizoen: 3e 2e: seizoen 1e 3e seizoen 7e divisie: 6e 4e seizoen 7e divisie: 2e en gepromoveerd Volgend seizoen divisie 6 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy ZP Geplaatst 2 mei 2013 Share Geplaatst 2 mei 2013 Netjes! Hoe heet jouw team? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 2 mei 2013 Share Geplaatst 2 mei 2013 L-Town Commanders ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 mei 2013 Share Geplaatst 2 mei 2013 Ik ben ook gepromoveerd naar divisie 7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basiztaz Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 [MENTION=17310]Basiztaz[/MENTION]; Verdorie heb nu net een oefenwedstrijd, zag het te laat. Die week daarop een wedstrijdje doen? Team komt inderdaad wel aardig overeen, heb redelijk wat 'oudjes' en een bovennatuurlijke keeper uit eigen jeugd :) Verder train ik op dit moment aanvallers voor het geld aangezien ik weinig tot geen budget heb.. Als ik jou was zou ik nu eerst op passen trainen, niet alleen op verdedigen ;) Ze zeggen dat je in de periode dat je geen competitiewedstrijden hebt, trainen op passen het best is. Sowiezo voor jouw verdedigers wel beter, gezien het aantal sterren wat ze nu op dit moment zijn. Moet wel zeggen dat ik jaloers ben op je verdediging haha. Ga nu dan maar passen wat bij trainen. Heb zelf nog wel wat geld op de rekening staan 3.5 miljoen. Denk dat ik nog ga proberen een vleugelspeler aan te trekken, aangezien dat de slechtste plek is in mijn team (na de keeper). L-Town Commanders ;) Als ik zo jou team bekijk en de statistieken van de competitie, denk ik dat je wel erg veel geluk hebt gehad in wat voor competitie je bent terecht gekomen. Denk dat je bij mij in de competitie degradatie kandidaat was geweest, terwijl het beide een 7de divisie is. Of jij zit in een makkelijke competitie of ik in een moeilijke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 Ga nu dan maar passen wat bij trainen. Heb zelf nog wel wat geld op de rekening staan 3.5 miljoen. Denk dat ik nog ga proberen een vleugelspeler aan te trekken, aangezien dat de slechtste plek is in mijn team (na de keeper). Als ik zo jou team bekijk en de statistieken van de competitie, denk ik dat je wel erg veel geluk hebt gehad in wat voor competitie je bent terecht gekomen. Denk dat je bij mij in de competitie degradatie kandidaat was geweest, terwijl het beide een 7de divisie is. Of jij zit in een makkelijke competitie of ik in een moeilijke. Ik zat in een redelijk makkelijke ja ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy ZP Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 Kun je ook zien he, boven de stand in wat voor competitie je zit. Hoe hoger bij die 1024 hoe slechter competitie :) Competitie: VII.875(26163) 7 van de 8 Het serieniveau is 752 (van 1024) Aangezien je toch nog geld zat hebt, mag je wel wat van mij kopen haha. Staat er zat op TL. Heb bijna geen geld meer helaas.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Dit zijn mijn clubs: Eerste club Erik Eagles Opgericht 23-02-2007 Netherlands VI.909 Tweede club Racing FC Union Luxemburg Opgericht 06-05-2013 Luxembourg IV.2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basiztaz Geplaatst 15 augustus 2013 Share Geplaatst 15 augustus 2013 Dit seizoen op de voorlaatste speelronde mijn 2de plaats verspeeld in de 7de divisie, nu 3de. Had moeten winnen en was ook beter, maarja. Heb nog een theoretische kans op promotie, maar moet tegen nr 1 en concurrent om plek 2 moet relatief makkelijke wedstrijd. Heb me erbij neergelegd op nog een seizoen 7de divisie. Nu nieuw projectje qua training. Heb al drie verdedigers wereldklasse verdedigen, ga nu centrale middenveld trainen. Heb daarvoor 4 spelers van formidabel positiespel en eentje met uitmuntend gehaald, allemaal 18/19/20 jaar. Koste wel zo'n 1,4 miljoen, maar gaat zeker winst opleveren. Misschien dat ik nog één van mijn verdedigers verkoop, kunnen meer dan 1 miljoen per stuk opleveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 15 augustus 2013 Share Geplaatst 15 augustus 2013 Dillema hoor zondag. 4. Real Secho C.F. 13 7 0 6 23 20 3 21 5. rsclboys 13 6 0 7 35 28 7 18 Ik moet naar de #1, die tot dusver nog maar 1 keer punten heeft verspeeld, vrijwel onmogelijk dus. Rsclboys moet dan weer thuis tegen de #2. Zit nu te twijfelen of ik ga motsen of piccen. De vijfde speelt play-offs, dus als ik ga motsen en ik word alsnog vijfde. Dan ben ik vrijwel kansloos in die play-offs, terwijl ik een goede kans maak om de play-off te winnen indien ik pic. Ik denk dat ik ga piccen. Dan heb ik sowieso een voordeel als ik toch play-offs speel, en anders blijf ik lekker in vierde. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Succes allen in de laatste speelronde vandaag ;) Voor mij begint om 16.50 uur in Bahrein de laatste wedstrijd die bepalend is of ik wel of geen play-off moet spelen tegen de nummer 5/6 uit de 3e divisie.... (ik hoop van wel eerlijk gezegd) Afsluiten om 20.30 uur met mn eerste team in Holland ^^ win ik vanavond weer van een bot-team, dan ben ik ongeslagen kampioen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rockbody Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Ook maar even aangemaakt: FC Pepperonie , VIII.327 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 augustus 2013 Share Geplaatst 23 augustus 2013 Is het nog een beetje leuk spel? Heb ooit eens een account aangemaakt, maar vond alles een beetje onoverzichtelijk, waardoor ik nooit echt het spel ben gaan spelen. Misschien dat mensen mij kunnen overtuigen om dit spel te gaan spelen ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 29 augustus 2013 Share Geplaatst 29 augustus 2013 Is het nog een beetje leuk spel? Heb ooit eens een account aangemaakt, maar vond alles een beetje onoverzichtelijk, waardoor ik nooit echt het spel ben gaan spelen. Misschien dat mensen mij kunnen overtuigen om dit spel te gaan spelen ofzo? Idd, ik wilde het net vragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 29 augustus 2013 Share Geplaatst 29 augustus 2013 Ik vind het wel leuk om te spelen. Je kunt tegenwoordig aangeven tot hoe hoog je maximaal wilt bieden, op die manier hoef je niet een uur lang online te blijven om spelers te kopen, dat vind ik een hele verbetering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basiztaz Geplaatst 31 augustus 2013 Share Geplaatst 31 augustus 2013 Vind het leuke van dit spel dat je niet heel vaak online hoeft te zijn, één keer in de week is in principe genoeg. Je bepaald wat je gaat trainen en dan zie je naar een tijdje het resultaat hiervan. Heb zelf denk een seizoen of 3/4 mijn verdedigers getraind en die zijn nu 1,5 miljoen waard terwijl ze voor onder de ton binnenkwamen. Ben nu zelf net gepromoveerd door een extra promotie (vervangen bot team). Nu dus naar de 6de, mijn team is daar veel te slecht voor en was al van plan andere spelers te trainen dan het voorgaande jaar. Zal dat gewoon doen zodat ik naar een jaartje weer kan degraderen. Gaat mij niet zo veel om de divisie waar ik in zit, meer om mijn spelers te trainen en die met winst doorverkopen. Al wil ik natuurlijk uiteindelijk zo hoog mogelijk komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 15 september 2013 Share Geplaatst 15 september 2013 Gouden wissel................ 46:00 Event Id 351: substitution Sjakie Duifs van Eagles wilde wel verder spelen, maar in de 46e minuut werd de beslissing genomen om hem te wisselen voor Ernst Stuive. 49:26 SE: Powerful suffers from sun (304)SE: Powerful suffers from sun (304) Ernst Stuive gaf zich helemaal, maar de extreme hitte putte hem compleet uit en naarmate de wedstrijd vorderde was hij geen schim meer van zichzelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy ZP Geplaatst 24 september 2013 Share Geplaatst 24 september 2013 Het is wel een spel waar je op het begin niet teveel van moet verwachten. Even wennen hoe alles werkt, meer ook voor langere termijn zoals hierboven al verteld werd. Spelers beter maken, met winst verkopen e.d. Iemand binnenkort een oefenwedstrijdje? @Basiztaz misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 20 januari 2014 Gisteren mooie ratings gehaald in een thuiswedstrijd: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten