Mathi Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Klaar met seizoen 4 _O_ Gewoonweg geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 EIndelijk gaat de serie weer verder. Man dit is toch echt 1 van de beste series die ik heb gezien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Nog 2 afleveringen te gaan van seizoen 5 :< Zo fucking spannend. Die scène waar Walt, Skyler en Jesse aan tafel zitten, heerlijk awkward zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Zo, helemaal up to date. Interessante cliffhanger natuurlijk, vanaf het moment dat [tekst]Hank daar ging schijten wist ik dat hij iets ging ontdekken.[/tekst] Ondanks dat het in het verhaal past, vond ik toch enkele gebeurtenissen wreed jammer. [tekst]Mike die moest sterven[/tekst] en [tekst]Jesse die er schijnbaar mee kapt en vervangen wordt door Todd. :([/tekst] Wat er nu zou gebeuren, tsja. Het wordt iig interessant met [tekst]Hank[/tekst], maar ik geloof ook niet dat Walt [tekst]er helemaal mee stopt[/tekst] Herinneren jullie je nog die allereerste scène van seizoen 5? Waar Walt [tekst]met haar en al het getal 52 maakt in een bord met spek? En dat hij daarna naar een wagen stapt vol wapens in de achterbak.[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Dat laatste moment kwam ook in de trailer voor. Morgen begint het nieuwe seizoen :<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 In de afgelopen weken ook alles teruggekeken, ik ben weer helemaal up-to-date_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 Morgen meteen downloaden _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 Hier heb ik dus een jaar voor gewacht. KAN.NIET.WACHTEN. :< [spoiler=Seizoen 5 Spoiler] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 3:00 pas uitgezonden in de VS, dan maar morgen kijken. Zin in : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 21:00 Amerikaanse tijd toch? [MENTION=7141]Tom[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 21:00 Amerikaanse tijd toch? [MENTION=7141]Tom[/MENTION]; Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 Oké. Kan niet wachten joh. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 Geniaal. Niks minder dan geniaal. Geweldige episode _O_: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 Goede aflevering ja. Vooral dat einde. Ik had [tekst]niet zo snel een confrontatie tussen Hank en Walt [/tekst] verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 Goede aflevering ja. Vooral dat einde. Ik had [tekst]niet zo snel een confrontatie tussen Hank en Walt [/tekst] verwacht. Had ik inderdaad ook niet verwacht. Nu weer een week wachten. :B Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 Wat een aflevering :< Ik ben echt benieuwd wat er nu gaat gebeuren :D Jesse trouwens :r [tekst]lekker al je geld op straat gooien[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 Onverwacht, maar geniaal. Kan niet wachten tot volgende week. _O_ _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 Nu downloaden, zo kijken. Ben benieuwd :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 Geniaal is het enige woord wat deze episode kan krijgen, heerlijk, je zit bijna 50 minuten op het puntje van je stoel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dayo Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 Inderdaad heerlijke episode. Dat einde was voor mij ook wel een verassing, maar echt kippenvel hoor bij die laatste scene: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 Dat eind hoho Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 12 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 12 augustus 2013 pffffffffffffffffffff _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 [tekst]In de eerste aflevering gelijk al de confrontatie[/tekst], had ik niet verwacht. Heerlijke ep verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 you should tread lightly Heisenberg yo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 Het was weer maximaal genieten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten