vinnypassy Geplaatst 6 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2011 Ik ga seizoen 2 ook maar eens binnenslepen, alleen al om de titels van de twee laatste afleveringen: For A Fist Full of Paintballs en For A Few Paintballs More. Heerlijk. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Alison Brie _O_. *********** zeg : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
#7926 Geplaatst 7 mei 2011 Share Geplaatst 7 mei 2011 Dit wordt de meest awesome season finale ever. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 7 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2011 No way, aan het einde van The Shield seizoen 5 kan helemaal niets tippen. He.Le.Maal.Niets. Maargoed, dit is komedie dus het zou qua komedie wel kunnen. :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fellaini Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Zeer leuke serie, heeft enkele parels van afleveringen. Abed is super, ook zijn chemistry met Troy en hun eindsketches zijn prachtig. Pierce is soms irritant, maar heeft hilarische momenten. Ook de rest van de cast is bij wijlen heel grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Britta en Jeff vind ik niks, Shirley is ook meh. Annie is gewoon schattig. Pierce, Abed en Troy zijn opperbazen. Troy is leuk icm met Abed. Abed is leuk icm met Troy, maar ook op zichzelf. Die film referenties zijn vaak wel leuk, en ook soms van die droge opmerkingen. Pierce z'n racisme grappen zijn niet echt grappig, maar die seksueel getinte opmerkingen en z'n trollacties zijn echt epic. Ook met die Dungeons & Dragons ep, doodlachen toen hoor. Die dean vind ik overdreven, maar ook van die dubbelzinnige grappen waar ik dood om ga. En dan die Engelse docent, wat een opperbaas is dat zeg. In het eerste seizoen al, bij dat feest. "Everybody shut your faces." :D En Chang is een goede stand-in voor opperbaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Vinny, het is gelukt. Er staan 2 seizoenen op de harde schijf, en aflevering 1 t/m 4 zijn bekeken, en 5 zijn we mee bezig! Abed _O_ Mr. Chang. _O_ Troy _O_ Abed als Batman _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Haha die aflevering is supermooi ja: ''is it under genre or a specific playlist". Kwam niet meer bij toen :D Vandaag de seizoensfinale van s02 gezien, geniaal weer. Star wars en paintball, wat wil je nog meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Eps 1 gezien en vind het nu al leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Seasonfinale _O_ Annie was weer schattig, vooral toen zij en Abed net stopten met zoenen. Vlak voor Abed "allright" (ofzo :cab:) zei. Pierce was ook weer een baas in deze ep. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 Vind het niet echt een super leuke serie ofzo, vind vooral die stukjes op het eind met die Abed en die neger wel vaak geniaal :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 Echt een heerlijke serie. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 Heb weleens wat afleveringen gezien en die bevielen mij wel, ga eens in de vakantie kijken waar ik aan het eerste seizoen kan komen. Zie trouwens ook dat die Ken Jeong erin speelt haha dat is sowieso de opperbaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 27 mei 2011 Share Geplaatst 27 mei 2011 Ik kijk wel eens van die losse epi's op CC. Was laatst ook deze op. [YOUTUBE]D9A-APD0OBA[/YOUTUBE] Abed.:mrgy::mrgy::mrgy::mrgy::mrgy::-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Net de eerste 3 afleveringen gezien en tot nu toe een erg leuke serie :) Die scenes op het eind met Abed en Troy zijn echt zwaar geniaal :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Wat mij betreft de beste comedy-serie van het moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 True. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Samen met Parks en Recreation, sowieso zwaar onderschat hier op MU! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 19 augustus 2011 Share Geplaatst 19 augustus 2011 Eerste aflevering gezien, vond het weinig bijzonder, maar het blijft een pilot natuurlijk, ik kijk sowieso het eerste seizoen wel verder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 19 augustus 2011 Share Geplaatst 19 augustus 2011 22 september begint seizoen 3 geloof ik :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 19 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 19 augustus 2011 Eerste aflevering gezien, vond het weinig bijzonder, maar het blijft een pilot natuurlijk, ik kijk sowieso het eerste seizoen wel verder Ik vond het pas na een goede 10 afleveringen echt tof worden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 19 augustus 2011 Share Geplaatst 19 augustus 2011 Ik vond het pas na een goede 10 afleveringen echt tof worden :) Ja ik geef me eerst toch de kans om de personages te leren kennen, was bij Entourage ook zo eigenlijk. Al had je daar natuurlijk vanaf het begin de tetten :LO: EDIT: De intrede van Señor Chang stuwt het niveau meteen de hoogte in, damn :mrgy: EDIT2: Wtf :-D [YOUTUBE]PzvH0dqMcD0[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 19 augustus 2011 Share Geplaatst 19 augustus 2011 _O_ Heb alle twee de seizoen nu al twee, drie keer gezien. Vindt vooral de seizoenfinales van 1 en 2 gewelidig! kan echt niet meer wachten op seizoen 3! 22 september! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 19 augustus 2011 Share Geplaatst 19 augustus 2011 Net Seizoen 1 afgekeken, de finale was erg leuk :) Zoals eerder al gezegd is, wordt de serie pas echt leuk na de eerste 5 a 10 afleveringen. Hopelijk zet dat zich door in seizoen 2... Op dit moment vind ik dit de een na beste komedieserie. Ook al zijn het 2 hele verschillende soorten comedy, laat TBBT me toch een stuk vaker lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 20 augustus 2011 Share Geplaatst 20 augustus 2011 Hahaha die Pierce :-D Geweldig personage Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten