Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Community

vinnypassy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zeer leuke serie, heeft enkele parels van afleveringen. Abed is super, ook zijn chemistry met Troy en hun eindsketches zijn prachtig. Pierce is soms irritant, maar heeft hilarische momenten. Ook de rest van de cast is bij wijlen heel grappig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Britta en Jeff vind ik niks, Shirley is ook meh. Annie is gewoon schattig. Pierce, Abed en Troy zijn opperbazen. Troy is leuk icm met Abed. Abed is leuk icm met Troy, maar ook op zichzelf. Die film referenties zijn vaak wel leuk, en ook soms van die droge opmerkingen. Pierce z'n racisme grappen zijn niet echt grappig, maar die seksueel getinte opmerkingen en z'n trollacties zijn echt epic. Ook met die Dungeons & Dragons ep, doodlachen toen hoor.

Die dean vind ik overdreven, maar ook van die dubbelzinnige grappen waar ik dood om ga. En dan die Engelse docent, wat een opperbaas is dat zeg. In het eerste seizoen al, bij dat feest. "Everybody shut your faces." :D En Chang is een goede stand-in voor opperbaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het pas na een goede 10 afleveringen echt tof worden :)

Ja ik geef me eerst toch de kans om de personages te leren kennen, was bij Entourage ook zo eigenlijk. Al had je daar natuurlijk vanaf het begin de tetten :LO:

EDIT: De intrede van Señor Chang stuwt het niveau meteen de hoogte in, damn :mrgy:

EDIT2: Wtf :-D

[YOUTUBE]PzvH0dqMcD0[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net Seizoen 1 afgekeken, de finale was erg leuk :)

Zoals eerder al gezegd is, wordt de serie pas echt leuk na de eerste 5 a 10 afleveringen. Hopelijk zet dat zich door in seizoen 2...

Op dit moment vind ik dit de een na beste komedieserie. Ook al zijn het 2 hele verschillende soorten comedy, laat TBBT me toch een stuk vaker lachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites