Twistedjeeh Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Toen ik klein was, Jan smit.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Deze mag hier ook wel bij denk ik..:cab: Gj5L9SYhoSE Marina :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 [video=youtube;EBoX-wYhs-U] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FRNiels Geplaatst 3 mei 2012 Share Geplaatst 3 mei 2012 Mm zitten nog beste goeie nummers tussen hier :oops: Ik zal er ook maar 1 plaatsen dan; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 3 mei 2012 Share Geplaatst 3 mei 2012 Haha, ik heb jaren geleden deze ooit eens gekocht: [YOUTUBE]GptmHWaoipg[/YOUTUBE] Nu vind ik het echt vreselijk :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 4 mei 2012 Share Geplaatst 4 mei 2012 (bewerkt) Is gewoon een classic hoor. Net zoals Gangsta's Paradise. Ontopic: [YOUTUBE]Vzo-EL_62fQ[/YOUTUBE] Catchy song gewoon, kan er niks aan doen. Nadat ze Run van Snow Patrol heeft verkracht haat ik dr :5 en heel veel van Justin Timberlake kan hier ook bij denk ik. 4 mei 2012 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 4 mei 2012 Share Geplaatst 4 mei 2012 [YOUTUBE]4fndeDfaWCg[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 29 december 2014 Share Geplaatst 29 december 2014 kickje 6FEDrU85FLE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 21 februari 2015 Share Geplaatst 21 februari 2015 Ik verafschuw boybands, ik verafschuwde de BSB toen ik nog een puber was in de jaren 90, maar dit is zo'n onwijs lekkere plaat dat ik op mijn pc heb staan: [YOUTUBE]6M6samPEMpM[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 12 oktober 2016 Share Geplaatst 12 oktober 2016 (bewerkt) [YOUTUBE]3AtDnEC4zak[/YOUTUBE] Dit vind ik erg mooi, hoewel ik het eigenlijk toch niet echt overdreven veel heb opgelegd. Was alweer een tijdje geleden dat ik het gehoord had. [YOUTUBE]Vnoz5uBEWOA[/YOUTUBE] Vroeger vond ik dit dom, tot ik het recent teruggehoord had, en veel oplegde... [YOUTUBE]Cwkej79U3ek[/YOUTUBE] Vond ik als kind erg mooi, en nu nog steeds. [YOUTUBE]TSVHoHyErBQ[/YOUTUBE] Ook recent nog eens opgelegd, en veel naar geluisterd. Flink verouderd maar heeft het nog steeds, ook de nieuwe timberlake vind ik best goed. Er zijn er trouwens heel wat hoor, maar nu al een pak minder dan vroeger. Komt ook minder goeds uit op dat vlak. Nu zijn ze gewoon slecht vaak. Hoewel een ander zich zou schamen voor al de muziek die ik beluister, als zij house en dat soort genres namelijk 'niet intelligent genoeg' vinden, maar i don't care. 12 oktober 2016 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 17 oktober 2016 Share Geplaatst 17 oktober 2016 [YOUTUBE]3AtDnEC4zak[/YOUTUBE] Dit vind ik erg mooi, hoewel ik het eigenlijk toch niet echt overdreven veel heb opgelegd. Was alweer een tijdje geleden dat ik het gehoord had. [YOUTUBE]Vnoz5uBEWOA[/YOUTUBE] Vroeger vond ik dit dom, tot ik het recent teruggehoord had, en veel oplegde... [YOUTUBE]Cwkej79U3ek[/YOUTUBE] Vond ik als kind erg mooi, en nu nog steeds. [YOUTUBE]TSVHoHyErBQ[/YOUTUBE] Ook recent nog eens opgelegd, en veel naar geluisterd. Flink verouderd maar heeft het nog steeds, ook de nieuwe timberlake vind ik best goed. Er zijn er trouwens heel wat hoor, maar nu al een pak minder dan vroeger. Komt ook minder goeds uit op dat vlak. Nu zijn ze gewoon slecht vaak. Hoewel een ander zich zou schamen voor al de muziek die ik beluister, als zij house en dat soort genres namelijk 'niet intelligent genoeg' vinden, maar i don't care. Vind drie van de vier toch geen schaamplaten hoor! Rock Your Body vind ik echt een bazennummer, die bovenste vind ik ook tof. Eigenlijk vind ik alleen A Thousand Miles een schaamplaat, maar dit zal per persoon verschillen zoals je zelf al aangaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten