Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jouw Schaamplaat

Hyllus

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 160
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Is gewoon een classic hoor. Net zoals Gangsta's Paradise. Ontopic:

[YOUTUBE]Vzo-EL_62fQ[/YOUTUBE]

Catchy song gewoon, kan er niks aan doen. Nadat ze Run van Snow Patrol heeft verkracht haat ik dr :5 en heel veel van Justin Timberlake kan hier ook bij denk ik.

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[YOUTUBE]3AtDnEC4zak[/YOUTUBE]

Dit vind ik erg mooi, hoewel ik het eigenlijk toch niet echt overdreven veel heb opgelegd. Was alweer een tijdje geleden dat ik het gehoord had.

[YOUTUBE]Vnoz5uBEWOA[/YOUTUBE]

Vroeger vond ik dit dom, tot ik het recent teruggehoord had, en veel oplegde...

[YOUTUBE]Cwkej79U3ek[/YOUTUBE]

Vond ik als kind erg mooi, en nu nog steeds.

[YOUTUBE]TSVHoHyErBQ[/YOUTUBE]

Ook recent nog eens opgelegd, en veel naar geluisterd. Flink verouderd maar heeft het nog steeds, ook de nieuwe timberlake vind ik best goed.

Er zijn er trouwens heel wat hoor, maar nu al een pak minder dan vroeger. Komt ook minder goeds uit op dat vlak. Nu zijn ze gewoon slecht vaak. Hoewel een ander zich zou schamen voor al de muziek die ik beluister, als zij house en dat soort genres namelijk 'niet intelligent genoeg' vinden, maar i don't care.

bewerkt door Lakigigar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[YOUTUBE]3AtDnEC4zak[/YOUTUBE]

Dit vind ik erg mooi, hoewel ik het eigenlijk toch niet echt overdreven veel heb opgelegd. Was alweer een tijdje geleden dat ik het gehoord had.

[YOUTUBE]Vnoz5uBEWOA[/YOUTUBE]

Vroeger vond ik dit dom, tot ik het recent teruggehoord had, en veel oplegde...

[YOUTUBE]Cwkej79U3ek[/YOUTUBE]

Vond ik als kind erg mooi, en nu nog steeds.

[YOUTUBE]TSVHoHyErBQ[/YOUTUBE]

Ook recent nog eens opgelegd, en veel naar geluisterd. Flink verouderd maar heeft het nog steeds, ook de nieuwe timberlake vind ik best goed.

Er zijn er trouwens heel wat hoor, maar nu al een pak minder dan vroeger. Komt ook minder goeds uit op dat vlak. Nu zijn ze gewoon slecht vaak. Hoewel een ander zich zou schamen voor al de muziek die ik beluister, als zij house en dat soort genres namelijk 'niet intelligent genoeg' vinden, maar i don't care.

Vind drie van de vier toch geen schaamplaten hoor! Rock Your Body vind ik echt een bazennummer, die bovenste vind ik ook tof. Eigenlijk vind ik alleen A Thousand Miles een schaamplaat, maar dit zal per persoon verschillen zoals je zelf al aangaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites