Scifo Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Ik vind het vooralsnog niet zo veel, maar het zijn nog maar 2 episodes natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Ik vind de ontwikkeling van Dexter als persoon wel tof, weer een nieuw hoofdstuk als het ware. En tof dat Deb luitenant is geworden, al is het jammer dat de oorzaak het spelletje tussen Matthews en LaGuerta is Hier heb ik een week naar uitgekeken en het wachten begint nu weer opnieuw... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Ik vind de ontwikkeling van Dexter als persoon wel tof, weer een nieuw hoofdstuk als het ware. En tof dat Deb luitenant is geworden, al is het jammer dat de oorzaak het spelletje tussen Matthews en LaGuerta is Hier heb ik een week naar uitgekeken en het wachten begint nu weer opnieuw... Eens, goede aflevering. Niet supergoed, maar dat is helemaal niet nodig. Ben benieuwd hoe alles zich ontwikkeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Hier heb ik een week naar uitgekeken en het wachten begint nu weer opnieuw... Idd :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Harrison is ook geweldig trouwens! Wat een geweldig ventje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Goede tweede aflevering, fijn dat we met dit seizoen eindelijk aan het onontkoombare thema beginnen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Waarom werd die Sam in verband gebracht met de moord op die fruitverkoper? Als hij met Dexter in die garage is hebben ze het er ook over volgens mij. Zie het verband niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Hij is de baas van de dode. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Huh dan had het toch geen fruitverkoper maar automonteur moeten zijn? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Die fruitverkoper was de eerste die dood gevonden was volgens mij, de man die aanspoelde op het strand de 2e, waarvan de neger de baas was. Volgens mij hoor, kan ook gruwelijk mis zitten. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Sam kende de fruitverkoper nog van toen ze beide 'fout' waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Nog geen NL ondertiteling helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Is toch ook nergens voor nodig, ze gebruiken niet bijster lastige termen in Dexter namelijk ;c. @ Bril Idioot, oke duidelijk :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ik vind het toch wel prettiger, bovendien kijk ik ook samen met mijn vriendin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Engelse subs kun je wel volgen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ja, als vanavond geen NL subs zijn dan kijk ik hem gewoon met Engelse subs. Alleen bij House heb ik echt NL subs nodig, met al die medische termen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 [spoiler=S06E02] :naughty: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Mooie aflevering weer ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Sam kende de fruitverkoper nog van toen ze beide 'fout' waren. Ah okeoke, duidelijk. [spoiler=S06E02] :naughty: :-D die Batista ook nog zo kijken toen ie langsliep he, split second, hij heeft echt zo'n vieze blik soms Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 17 oktober 2011 Share Geplaatst 17 oktober 2011 Wederom een sterke aflevering. Tip: kijk niet naar de preview van volgende week, want dat maakt zeven dagen wachten nog 10x zo moeilijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 17 oktober 2011 Share Geplaatst 17 oktober 2011 Heb je 'em nu al gezien dan? Kan 'em nog niet binnenhalen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 17 oktober 2011 Share Geplaatst 17 oktober 2011 Ja, eztv.it haal ik ze altijd vandaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 17 oktober 2011 Share Geplaatst 17 oktober 2011 hij is allang verkrijgbaar ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 17 oktober 2011 Share Geplaatst 17 oktober 2011 Whatthefuck :| Die laatste scene en het voorstukje van volgende week :| :| Sowieso weer een goede aflevering :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 17 oktober 2011 Share Geplaatst 17 oktober 2011 Whatthefuck :| Die laatste scene en het voorstukje van volgende week :| :| Sowieso weer een goede aflevering :) Told you so. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten