Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dexter

Mitashi

Aanbevolen berichten

[spoiler=.]Ja, precies wat ik zeg. Waarom zou ze dat doen? 1. Gif is niet te traceren (?) 2. Onzeker of het werkt op deze manier. 3. Ze had helemaal geen reden om bang te zijn voor Deb, aangezien Arlene geen betrouwbare getuige is. 4. Lijkt me niet dat ze het heeft gedaan om er een pleziertje uit te halen. 5. Als het niet zou werken (zoals nu het geval is) zou het enkel zorgen voor meer argwaan bij Deb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 985
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[spoiler=.]Ja, precies wat ik zeg. Waarom zou ze dat doen? 1. Gif is niet te traceren (?) 2. Onzeker of het werkt op deze manier. 3. Ze had helemaal geen reden om bang te zijn voor Deb, aangezien Arlene geen betrouwbare getuige is. 4. Lijkt me niet dat ze het heeft gedaan om er een pleziertje uit te halen. 5. Als het niet zou werken (zoals nu het geval is) zou het enkel zorgen voor meer argwaan bij Deb.

[spoiler=deb]Maar wie zou het dan hebben gedaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=wieowwiedanwel]Deb zelf, het argument van de auto gaat niet echt op, Deb heeft wel meer ondoordachte acties in de serie gehad.

[spoiler=ja maar]Ja maar, ondoordacht is 1, maar met een overdosis medicijnen, waarvan je weet dat je knockie gaat, je auto instappen ... dat is beyond alle waanzin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=ja maar]Ja maar, ondoordacht is 1, maar met een overdosis medicijnen, waarvan je weet dat je knockie gaat, je auto instappen ... dat is beyond alle waanzin

[spoiler=:)]Net zo beyond waanzin als ze zichzelf de rest van het seizoen gedraagt sinds ze achter het geheim van Dexter is gekomen? Ze word dit seizoen niet voor niets neergezet als een labiel persoon die haar hele wereld ziet instorten, dit past precies in het straatje van Deb dit seizoen. Ze had er ook geen moeite mee om bewijs bij Laguerta te plannen, want ook dat zal nog wel een rol gaan spelen, aangezien je Deb bij Laguerta voor het huis ziet staan en er vervolgens totaal geen aandacht meer aan besteedt wordt. Nee, Deb heeft veel meer motivatie om zichzelf te druggen dan dat Hannah dat heeft om Deb te vergiftigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=:)]Net zo beyond waanzin als ze zichzelf de rest van het seizoen gedraagt sinds ze achter het geheim van Dexter is gekomen? Ze word dit seizoen niet voor niets neergezet als een labiel persoon die haar hele wereld ziet instorten, dit past precies in het straatje van Deb dit seizoen. Ze had er ook geen moeite mee om bewijs bij Laguerta te plannen, want ook dat zal nog wel een rol gaan spelen, aangezien je Deb bij Laguerta voor het huis ziet staan en er vervolgens totaal geen aandacht meer aan besteedt wordt. Nee, Deb heeft veel meer motivatie om zichzelf te druggen dan dat Hannah dat heeft om Deb te vergiftigen.

Spijker op de kop imo. [tekst]Vanaf het begin van het seizoen is Deb moreel gezien aan het aftakelen. Ook gezien eerdere acties in het seizoen lijkt me dit een vrij plausibele redenering. Denk trouwens ook niet dat Deb is gaan rijden met die overdosis al in haar. Lijkt me aannemelijker dat ze gewoon tegen een boom gereden is en vervolgens de overdosis heeft genomen.[/tekst]

Kan in ieder geval niet wachten op maandag. Dit seizoen overtreft toch de vorige twee seizoenen met gemak en naar mijn mening is het ook wel beter dan 3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites