Magikarp Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 [spoiler=.]Ja, precies wat ik zeg. Waarom zou ze dat doen? 1. Gif is niet te traceren (?) 2. Onzeker of het werkt op deze manier. 3. Ze had helemaal geen reden om bang te zijn voor Deb, aangezien Arlene geen betrouwbare getuige is. 4. Lijkt me niet dat ze het heeft gedaan om er een pleziertje uit te halen. 5. Als het niet zou werken (zoals nu het geval is) zou het enkel zorgen voor meer argwaan bij Deb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 [spoiler=.]Ja, precies wat ik zeg. Waarom zou ze dat doen? 1. Gif is niet te traceren (?) 2. Onzeker of het werkt op deze manier. 3. Ze had helemaal geen reden om bang te zijn voor Deb, aangezien Arlene geen betrouwbare getuige is. 4. Lijkt me niet dat ze het heeft gedaan om er een pleziertje uit te halen. 5. Als het niet zou werken (zoals nu het geval is) zou het enkel zorgen voor meer argwaan bij Deb. [spoiler=deb]Maar wie zou het dan hebben gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 [spoiler=wieowwiedanwel]Deb zelf, het argument van de auto gaat niet echt op, Deb heeft wel meer ondoordachte acties in de serie gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 [spoiler=.]Kan inderdaad. Overigens kan het Arlene toch geweest zijn. Argument dat ze niet wist dat ze die pillen slikt is makkelijk te weerleggen: ze loopt binnen, snuffelt even rond, opent het medicijnkastje en ziet de naam staan. Al denk ik niet dat het Arlene was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 [spoiler=wieowwiedanwel]Deb zelf, het argument van de auto gaat niet echt op, Deb heeft wel meer ondoordachte acties in de serie gehad. [spoiler=ja maar]Ja maar, ondoordacht is 1, maar met een overdosis medicijnen, waarvan je weet dat je knockie gaat, je auto instappen ... dat is beyond alle waanzin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 [spoiler=ja maar]Ja maar, ondoordacht is 1, maar met een overdosis medicijnen, waarvan je weet dat je knockie gaat, je auto instappen ... dat is beyond alle waanzin [spoiler=:)]Net zo beyond waanzin als ze zichzelf de rest van het seizoen gedraagt sinds ze achter het geheim van Dexter is gekomen? Ze word dit seizoen niet voor niets neergezet als een labiel persoon die haar hele wereld ziet instorten, dit past precies in het straatje van Deb dit seizoen. Ze had er ook geen moeite mee om bewijs bij Laguerta te plannen, want ook dat zal nog wel een rol gaan spelen, aangezien je Deb bij Laguerta voor het huis ziet staan en er vervolgens totaal geen aandacht meer aan besteedt wordt. Nee, Deb heeft veel meer motivatie om zichzelf te druggen dan dat Hannah dat heeft om Deb te vergiftigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Ok, we'll see ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Inderdaad, kan in ieder geval niet wachten. [spoiler=Nog 1 reden dan]Deb zegt in de aflevering zelf ook ''I will do everything to get your murdering ass behind bars'' of iets in die richting ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yacie Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Ik heb vandaag seizoen 1 meegekregen op DVD toen ik vorige week in mijn klas vertelde dat ik Dexter nog nooit had gezien. Ik ben benieuwd ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 [spoiler=:)]Net zo beyond waanzin als ze zichzelf de rest van het seizoen gedraagt sinds ze achter het geheim van Dexter is gekomen? Ze word dit seizoen niet voor niets neergezet als een labiel persoon die haar hele wereld ziet instorten, dit past precies in het straatje van Deb dit seizoen. Ze had er ook geen moeite mee om bewijs bij Laguerta te plannen, want ook dat zal nog wel een rol gaan spelen, aangezien je Deb bij Laguerta voor het huis ziet staan en er vervolgens totaal geen aandacht meer aan besteedt wordt. Nee, Deb heeft veel meer motivatie om zichzelf te druggen dan dat Hannah dat heeft om Deb te vergiftigen. Spijker op de kop imo. [tekst]Vanaf het begin van het seizoen is Deb moreel gezien aan het aftakelen. Ook gezien eerdere acties in het seizoen lijkt me dit een vrij plausibele redenering. Denk trouwens ook niet dat Deb is gaan rijden met die overdosis al in haar. Lijkt me aannemelijker dat ze gewoon tegen een boom gereden is en vervolgens de overdosis heeft genomen.[/tekst] Kan in ieder geval niet wachten op maandag. Dit seizoen overtreft toch de vorige twee seizoenen met gemak en naar mijn mening is het ook wel beter dan 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Goh. Seizoen 1 weer afgekeken vandaag. Wat heerlijk zeg. Voelde helemaal opnieuw die spanning en 'verbazing' bij de finale. Wat lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Wel heel lang geleden, maar kan (bijna) niet meer wachten tot maandag :< Misschien wel wekker zetten om half 4 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 En zeggen dat je het seizoen maar niets vond na een paar afleveringen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Die mening heb ik nog steeds hoor, maar ben wel heel erg benieuwd hoe ze het gaan afsluiten :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Lekker aflevering hoor, ben echt benieuwd naar de seizoensfinale_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 :< binnen, nu snel spullen pakken en deel 1 in de trein kijken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 [spoiler=""]Mehh. Begin steeds meer het gevoel te krijgen dat het uiteindelijk gaat eindigen met suicide. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Ik vond hem ook matig ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 17 december 2012 Auteur Share Geplaatst 17 december 2012 lame Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Weet niet goed wat ik ervan moet denken, kon beter, kon slechter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 (bewerkt) Wat en bout season finale ;e Obvious much allemaal.. 17 december 2012 bewerkt door Vegas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 wij houuuuuuden van oraahanjeeeee Nou ik vond het niet echt boeiend, maar ben sowieso al tijden uitgekeken op Dexter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Wat een tegenvaller zeg. Waren onze verwachtingen te hoog of hebben ze niet alles dat er in zat er ook uit gehaald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Damn kan iemand mijn PM'en. De laatste aflevering staat niet op de plek waar ik hem normaal kijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 eztv.it Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten