Pino Geplaatst 13 november 2012 Share Geplaatst 13 november 2012 Dat blijkt...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 november 2012 Share Geplaatst 14 november 2012 Mijn excuses dat ik een iets hoger verwachtigingspatroon heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 14 november 2012 Share Geplaatst 14 november 2012 Beetje een scharnierepisode de laatste, lancering van verschillende nieuwe sporen. Ik blijf fan van dit seizoen Laatste aflevering heet trouwens Surprise, Motherf**ker!, duidelijke verwijzing naar Doakes dus, ben benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 november 2012 Share Geplaatst 14 november 2012 Ja, die titel maakte me ook al benieuwd :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 november 2012 Share Geplaatst 14 november 2012 Twin brother, motherfucker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 14 november 2012 Share Geplaatst 14 november 2012 Mijn excuses dat ik een iets hoger verwachtigingspatroon heb. Maar jij bent het bij elke serie uit principe niet eens met de meerderheid :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 november 2012 Share Geplaatst 14 november 2012 Maar jij bent het bij elke serie uit principe niet eens met de meerderheid :D Alleen bij GoT, ik heb mijn mening over Breaking Bad toch ook bijgesteld ;) En volgens mij volgen jij en ik toch redelijk wat dezelfde series die we beide goed vinden hoor Pieter ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 14 november 2012 Share Geplaatst 14 november 2012 Zit je maar te plagen Mich Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 19 november 2012 Share Geplaatst 19 november 2012 Oelalalaa wat een aflevering :) jammer dat we nou weer een week moeten wachten :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 november 2012 Share Geplaatst 19 november 2012 Ik vond hem niet echt heel top eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 november 2012 Share Geplaatst 19 november 2012 Beste aflevering van het seizoen, twist die niemand zag aankomen en veel Isaac, me like very much. [MENTION=2395]Pino[/MENTION] niet zo zeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 november 2012 Share Geplaatst 19 november 2012 Welke twist bedoel je? Die van Isaac dat ie homo is ? En ik hoop dat de woorden van Dexter nu duidelijk hebben gemaakt waarom Hannah zo'n grote impact heeft ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 19 november 2012 Share Geplaatst 19 november 2012 Hele toffe aflevering, plottwist die ik niet zag aankomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 [spoiler=spoiler]Dat moment waarop de politie achter de zogenaamde Isaac aangaat. Zo voorspelbaar dat het iemand anders is en dat hij later de deur uit komt wandelen. Heel jammer. Die zag ik al heel lang aankomen. Maar dit is wel een aardige ontwikkeling inderdaad. Lang niet gek. En Jamie in bikini is ook lang niet gek. Mogen ze vaker doen. :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 [spoiler=spoiler]Dat moment waarop de politie achter de zogenaamde Isaac aangaat. Zo voorspelbaar dat het iemand anders is en dat hij later de deur uit komt wandelen. Heel jammer. Die zag ik al heel lang aankomen. Maar dit is wel een aardige ontwikkeling inderdaad. Lang niet gek. En Jamie in bikini is ook lang niet gek. Mogen ze vaker doen. :*) :-D inderdaad,[spoiler=.]ik zag die 2 zitten, en dacht: hmm, die kunnen nooit 100% zijn dat het echt Isaac is als ze alleen de achterkant zien. En op dat moment kwam die neppe Isaac naar buiten :-D [spoiler=In de bar]Dit zag ik ook al aankomen. Had al een heel sterk vermoeden dat Isaac een 'relatie' had met die kerel. Hoe 'ie zo sentimenteel zat te lullen met die foto in z'n handen toen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 Sorry hoor maar die relatie tussen Viktor en Isaac was toch vanaf het begin overduidelijk :cab:. Naja of ik ben bovengemiddeld slim. Denk dat dat het is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 [spoiler=spoiler]Ik dacht altijd dat het een familielid van hem was een zoon of zo. Maar daar was het leeftijdsverschil misschien wel iets te klein voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 [spoiler=dex]Hij zag het weer aankomen hoor ;) Ik, en wss iedereen buiten jou dacht aan de vader-zoon band ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 [MENTION=2395]Pino[/MENTION] Victor is mid 20 en Isaac eind 40 denk ik, best mogelijk toch ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 Dat dacht ik inderdaad wel, gezien de enigszins emotionele reactie op Victor zijn foto ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 blablabla Spoiler :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 [spoiler=dex]Hij zag het weer aankomen hoor ;) Ik, en wss iedereen buiten jou dacht aan de vader-zoon band ;) Kijk het nog maar eens terug. Shit heeft nog nooit zo erg gestonken en er bovenop gelegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 [spoiler=hmm]Misschien dat ik het vooral niet zag omdat ik Isaac gewoon totaal niet als homo zag, dan ga je als snel van een familie band uit. Verwacht trouwens dat Quinn het nieuwe seizoen niet gaat halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 [spoiler=hmm]Misschien dat ik het vooral niet zag omdat ik Isaac gewoon totaal niet als homo zag, dan ga je als snel van een familie band uit. Verwacht trouwens dat Quinn het nieuwe seizoen niet gaat halen. [spoiler=""] Hoop het niet. Voegt niks meer toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 Daarom ook, al zal zijn aanwezigheid dit seizoen nog wel voor iets interessant zorgen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten