Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dexter

Mitashi

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 985
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Op de een of andere manier heb ik een beetje moeite met [tekst]Dexter versus de oostblokmaffia[/tekst], vind dat niet echt bij elkaar passen. Gelukkig lijkt die [tekst]Isaac ook een flinke psycho te zijn, dus wellicht krijgt Dexter een gelijkwaardige tegenstander.[/tekst]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben kritischer, vind er weinig aan. De spanning is weg, het is een beetje dooremmeren. Vooral Deb vind ik nog irritanter dan ze al was en dat had ik niet voor mogelijk gehouden. Hopelijk komt er weer wat spanning is als de 'Bayharbour Butcher' weer in het spel komt, dat is voor mij de échte Dextersfeer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik dus eigenlijk alles behalve tevreden mee, wederom een nieuwe love interest voor Dexter is niet iets waar ik op zit te wachten eigenlijk. Na de dood van Rita had hij gewoon lekker zich op het moorden moeten storten i.p.v op Lumen en nu dan Yvonne.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naja heb ook niet het vermoeden dat het een love interest zal worden. Ik denk dat ze vanuit de zelfde achterliggende gedachte met elkaar om zullen gaan ...

Bingo. Niet super veel gebeurd deze ep. Was ook wel een moment waar ik het acteerwerk ff heel slecht vond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Episode 4 gister ook gezien, maar damn die relatie tussen Deb en Dex begint me steeds meer de strot uit te komen, zelfs zo dat ik het niet erg zou vinden als Dexter Deb zou killen. Verder ja, die Ruski is wel een echte baas (wie is dat eigenlijk, komt me echt bekend voor) dus die verhaal lijn lijkt me wel interessant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=laatste nieuwe]dacht even dat we ze kwijt waren, maar nee hoor, broekie uit en pompen :mrgy: Dexter is veel leuker nu hij zulke menselijke trekjes heeft in tegenstelling tot in het begin van de serie waar hij gewoon een relatie zocht om normaal te lijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe bedoel je voorspelbaar? Vond het onvoorspelbaar op een zeer slechte manier :cab:

Ik riep het 2 weken geleden al dat er een love interest zou ontstaan. Lumen all over again. Verder killen ze een bekende ster never nooit niet zo snel, dat kost ze gewoon teveel geld en dan kunnen ze beter een of andere nobody nemen zoals bijna alle slachtoffers van Dex.

En Pino mijn excuses dat ik net even wat hoger niveau gewend ben en als ze dat dan niet halen dat ik het aangeef, maar hee, ik heb weinig zin om hierover te discussiëren met iemand die HIMYM nog leuk vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik riep het 2 weken geleden al dat er een love interest zou ontstaan. Lumen all over again. Verder killen ze een bekende ster never nooit niet zo snel, dat kost ze gewoon teveel geld en dan kunnen ze beter een of andere nobody nemen zoals bijna alle slachtoffers van Dex.

En Pino mijn excuses dat ik net even wat hoger niveau gewend ben en als ze dat dan niet halen dat ik het aangeef, maar hee, ik heb weinig zin om hierover te discussiëren met iemand die HIMYM nog leuk vind.

Burn hoor. Terecht ook, Dexter haalt bij lange na het ''oude'' niveau niet. Maar dat is ook niet erg, het blijft vermakelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites