FMSjoerd Geplaatst 22 oktober 2012 Share Geplaatst 22 oktober 2012 Oh en Yvonne Strahovski :pray: Excusé, dat samenvoegen doet het blijkbaar niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 22 oktober 2012 Share Geplaatst 22 oktober 2012 Vond de eerste 4 afleveringen echt top, op weg naar een nieuw topseizoen na het vorige dat aan de matige kant was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 22 oktober 2012 Share Geplaatst 22 oktober 2012 Op de een of andere manier heb ik een beetje moeite met [tekst]Dexter versus de oostblokmaffia[/tekst], vind dat niet echt bij elkaar passen. Gelukkig lijkt die [tekst]Isaac ook een flinke psycho te zijn, dus wellicht krijgt Dexter een gelijkwaardige tegenstander.[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 23 oktober 2012 Share Geplaatst 23 oktober 2012 Ik ben kritischer, vind er weinig aan. De spanning is weg, het is een beetje dooremmeren. Vooral Deb vind ik nog irritanter dan ze al was en dat had ik niet voor mogelijk gehouden. Hopelijk komt er weer wat spanning is als de 'Bayharbour Butcher' weer in het spel komt, dat is voor mij de échte Dextersfeer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 oktober 2012 Share Geplaatst 23 oktober 2012 Ik vind het echt geweldig tot dusver. 4 erg goede afleveringen en DAT chicks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 23 oktober 2012 Share Geplaatst 23 oktober 2012 Vond de laatste aflevering echt goed, ze kunnen in de rest van het seizoen echt keihard over de laatste twee seizoenen heen gaan om te beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 29 oktober 2012 Share Geplaatst 29 oktober 2012 Haha ze zijn je al aan het voeden welke kant het opgaat, in ieder geval veel minuten Yvonne. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 29 oktober 2012 Share Geplaatst 29 oktober 2012 Ben ik dus eigenlijk alles behalve tevreden mee, wederom een nieuwe love interest voor Dexter is niet iets waar ik op zit te wachten eigenlijk. Na de dood van Rita had hij gewoon lekker zich op het moorden moeten storten i.p.v op Lumen en nu dan Yvonne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Moet de aflevering nog zien, maar kan Strahovski niet los van Chuck zien :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Heb ik ook, niet de meest logische keus om een grote rol te laten vertolken dit seizoen imo. Zij zelf had ook beter in een nieuwe serie kunnen starten als nieuw personage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Naja heb ook niet het vermoeden dat het een love interest zal worden. Ik denk dat ze vanuit de zelfde achterliggende gedachte met elkaar om zullen gaan ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Naja heb ook niet het vermoeden dat het een love interest zal worden. Ik denk dat ze vanuit de zelfde achterliggende gedachte met elkaar om zullen gaan ... Bingo. Niet super veel gebeurd deze ep. Was ook wel een moment waar ik het acteerwerk ff heel slecht vond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Wat een geil wijf die Yvonne. Nondejus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Episode 4 gister ook gezien, maar damn die relatie tussen Deb en Dex begint me steeds meer de strot uit te komen, zelfs zo dat ik het niet erg zou vinden als Dexter Deb zou killen. Verder ja, die Ruski is wel een echte baas (wie is dat eigenlijk, komt me echt bekend voor) dus die verhaal lijn lijkt me wel interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Wat bril zegt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 :<: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 [spoiler=laatste nieuwe]dacht even dat we ze kwijt waren, maar nee hoor, broekie uit en pompen :mrgy: Dexter is veel leuker nu hij zulke menselijke trekjes heeft in tegenstelling tot in het begin van de serie waar hij gewoon een relatie zocht om normaal te lijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Dat einde :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Tot nu toe vind ik alleen de stukken me Isaac het kijken waard, hoe voorspelbaar weer ook dat einde. Mjah, na seizoen 4 wist je eigenlijk al dat het alleen maar slechter ging worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Hoe bedoel je voorspelbaar? Vond het onvoorspelbaar op een zeer slechte manier :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Ja het was wel voorspelbaar dat het niet normaal zou gaan, maar zo had ik het niet verwacht haha. Wel jaloers op hem hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Ik was wel blij met het einde hoor ;) hoewel het wel voorspelbaar is. Ik vermaak me prima dit seizoen en ben niet zo zuur als michael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Hoe bedoel je voorspelbaar? Vond het onvoorspelbaar op een zeer slechte manier :cab: Ik riep het 2 weken geleden al dat er een love interest zou ontstaan. Lumen all over again. Verder killen ze een bekende ster never nooit niet zo snel, dat kost ze gewoon teveel geld en dan kunnen ze beter een of andere nobody nemen zoals bijna alle slachtoffers van Dex. En Pino mijn excuses dat ik net even wat hoger niveau gewend ben en als ze dat dan niet halen dat ik het aangeef, maar hee, ik heb weinig zin om hierover te discussiëren met iemand die HIMYM nog leuk vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Ik riep het 2 weken geleden al dat er een love interest zou ontstaan. Lumen all over again. Verder killen ze een bekende ster never nooit niet zo snel, dat kost ze gewoon teveel geld en dan kunnen ze beter een of andere nobody nemen zoals bijna alle slachtoffers van Dex. En Pino mijn excuses dat ik net even wat hoger niveau gewend ben en als ze dat dan niet halen dat ik het aangeef, maar hee, ik heb weinig zin om hierover te discussiëren met iemand die HIMYM nog leuk vind. Burn hoor. Terecht ook, Dexter haalt bij lange na het ''oude'' niveau niet. Maar dat is ook niet erg, het blijft vermakelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Ik kijk het ook nog gewoon hoor, Isaac is ontiegelijk cool namelijk, die verhaallijn kan dit seizoen nog zeker goed maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten