Big Mike Geplaatst 4 januari 2012 Share Geplaatst 4 januari 2012 @ BrilHij zit heel sterk in elkaar ja, de basis van de serie word goed gelegd en je ziet bepaalde characters die je nu mist. Verder zie je bijvoorbeeld ook heel goed de basis tussen Laguerta en Daniels en Deb gelegd worden (waar ze dit seizoen nog steeds mee bezig zijn) wat ook die verhaallijn toch een stuk sterker maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 4 januari 2012 Share Geplaatst 4 januari 2012 Haha, nice edit Lange :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 4 januari 2012 Share Geplaatst 4 januari 2012 Staat niet bijster veel interessants tussen gelukkig, had jou post nog niet gezien. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 4 januari 2012 Share Geplaatst 4 januari 2012 Bedoel je met Daniels niet Matthews? Want anders weet ik niet wie je bedoelt. Maar in ieder geval tof om te horen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 4 januari 2012 Share Geplaatst 4 januari 2012 Ja die voormalig baas van het politiebureau. Ben niet zo goed in namen :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobcoach Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Seizoen 6 van Dexter is ook geweldig, met een cliffhanger die doet verlangen naar seizoen 7!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Familieproblemen? :cab: Je doelt op die shit met Astor? Ja, en over de begrafenis etc. :p Hoe hij de dood van Rita verwerkt en zo. Maar gisteren aflevering 3 gezien en volgens mij valt het mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Pilot en e02 gezien, wel toffe sfeer die er gecreëerd wordt door de voice-over van Dexter zelf. Denk wel dat dit wat gaat worden (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 Tot kwart voor 5 gekeken ofzo, mag toch wel stellen dat het een succes is :-D Vind de hele setting echt super, Michael C. Hall speelt echt super. Van die quasi-awkward momenten bij tijd en wijlen met Rita, echt awesome. Juli Benz overigens _O_, wat speelt zij goed zeg. Dat onzekere, fragiele en kwetsbare typje, echt tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 12 januari 2012 Share Geplaatst 12 januari 2012 Pffff, seizoen 4 inmiddels. Ik heb de slechte gewoonte nogal mee te gaan leven met characters uit series, dus vind het vrij grimmig dat Rita met zo'n gast is getrouwd. Ook al is Dexter eigenlijk wel.. tof. Masuka trouwens, koning met dat lachje van hem _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 januari 2012 Share Geplaatst 12 januari 2012 Masuka zonder t :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 12 januari 2012 Share Geplaatst 12 januari 2012 Wanneer komt seizoen 7? spoilertOp dit einde zat ik wel echt te wachten. Zéér benieuwd wat Deb gaat vinden. Of alle puzzelstukjes nu op zijn plaats gaan vallen voor haar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 januari 2012 Share Geplaatst 12 januari 2012 September/oktober 2012. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 12 januari 2012 Share Geplaatst 12 januari 2012 Wanneer komt seizoen 7? spoilertOp dit einde zat ik wel echt te wachten. Zéér benieuwd wat Deb gaat vinden. Of alle puzzelstukjes nu op zijn plaats gaan vallen voor haar. Ik hoop dat hij Deb killed, zijn we van dat eeuwige gemekker af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 Ik ben nu seizoen 5 aan het kijken, ik vind het weer super spannend hoor. Las hier alleen maar negatieve verhalen, maar mij bevalt ook dit seizoen mij weer. En btw, die Lumen vind ik wel wat hebben. Niet heel knap of zo, maar ze heeft iets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 januari 2012 Share Geplaatst 18 januari 2012 Ze heeft in ieder geval geen tetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Ik ben opnieuw begonnen van voor af aan met Dexter en heb zojuist de eerste aflevering weer gezien. Sowieso vet weer, maar wat is Deb door de seizoenen heen veranderd zeg! In de eerste aflevering lijkt het net een losgeslagen tiener met zomersproetjes ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Ik ben nu seizoen 5 aan het kijken, ik vind het weer super spannend hoor. Las hier alleen maar negatieve verhalen, maar mij bevalt ook dit seizoen mij weer. En btw, die Lumen vind ik wel wat hebben. Niet heel knap of zo, maar ze heeft iets. Julia Stiles _O_, in Bourne films ook altijd cute koppie. Vind seizoen 5 zeker tof, maar ga er minder hard doorheen omdat ik een beetje weinig tijd heb lately. Tot nu toe vind ik seizoen 1 het beste. edit: Einde van seizoen 4 trouwens, tranen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 22 januari 2012 Share Geplaatst 22 januari 2012 Ik ga weer een seizoensfinale kijken, seizoen 5 :) Altijd mooi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 28 januari 2012 Share Geplaatst 28 januari 2012 Nou, helemaal klaar met Dexter. Zojuist s06 season finale gezien. Gelijk alle spoilers in het topic teruggelezen, en ik kan me wel vinden in Lange zijn kritiek. Sommige dingen zijn gewoon nogal fake, en dat 'Chuck Norris' gevoel van Dexter draagt niet bij aan het realisme van de serie. Desalniettemin heb ik wel genoten, heb niet voor niets 6 seizoenen zo snel gekeken. Maar ik vond seizoen 1 er wel boven uit springen, alhoewel dat gewoon persoonlijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 12 maart 2012 Share Geplaatst 12 maart 2012 EXCITING NEWS: Dexter will return with an all-new season on Sunday, September 30th at 9PM ET/PT only on Showtime Networks! Weten wij dat ook weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 12 maart 2012 Share Geplaatst 12 maart 2012 Staat in de agenda! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 12 maart 2012 Share Geplaatst 12 maart 2012 Nog steeds pokkelang wachten, maar goed, wel eerder dan verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 12 maart 2012 Share Geplaatst 12 maart 2012 Ik ging uit van oktober. Maar de kans is natuurlijk ook aanwezig dat ze deze datum op den duur gaan verschuiven. Is wel vaker zo geweest volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 12 maart 2012 Share Geplaatst 12 maart 2012 Was dit jaar wel iig volgens mij, toen hebben zij het een of twee weken opgeschoven omdat dan Homeland direct achter Dexter zou komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten