Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dexter

Mitashi

Aanbevolen berichten

@ BrilHij zit heel sterk in elkaar ja, de basis van de serie word goed gelegd en je ziet bepaalde characters die je nu mist. Verder zie je bijvoorbeeld ook heel goed de basis tussen Laguerta en Daniels en Deb gelegd worden (waar ze dit seizoen nog steeds mee bezig zijn) wat ook die verhaallijn toch een stuk sterker maakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 985
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tot kwart voor 5 gekeken ofzo, mag toch wel stellen dat het een succes is :-D

Vind de hele setting echt super, Michael C. Hall speelt echt super. Van die quasi-awkward momenten bij tijd en wijlen met Rita, echt awesome. Juli Benz overigens _O_, wat speelt zij goed zeg. Dat onzekere, fragiele en kwetsbare typje, echt tof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nu seizoen 5 aan het kijken, ik vind het weer super spannend hoor. Las hier alleen maar negatieve verhalen, maar mij bevalt ook dit seizoen mij weer.

En btw, die Lumen vind ik wel wat hebben. Niet heel knap of zo, maar ze heeft iets.

Julia Stiles _O_, in Bourne films ook altijd cute koppie.

Vind seizoen 5 zeker tof, maar ga er minder hard doorheen omdat ik een beetje weinig tijd heb lately.

Tot nu toe vind ik seizoen 1 het beste.

edit: Einde van seizoen 4 trouwens, tranen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, helemaal klaar met Dexter. Zojuist s06 season finale gezien.

Gelijk alle spoilers in het topic teruggelezen, en ik kan me wel vinden in Lange zijn kritiek. Sommige dingen zijn gewoon nogal fake, en dat 'Chuck Norris' gevoel van Dexter draagt niet bij aan het realisme van de serie.

Desalniettemin heb ik wel genoten, heb niet voor niets 6 seizoenen zo snel gekeken. Maar ik vond seizoen 1 er wel boven uit springen, alhoewel dat gewoon persoonlijk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites