Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Dexter

Mitashi

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 985
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[spoiler=.]Voor deze post van je had ik al zoiets van 'fuck, ja, dat zou nog best kunnen.' Nu denk ik: 'dat zou nog heel goed kunnen.' :-D

Mij was het wel opgevallen dat ze niet echt 'opgelucht'/'blij'/whatever reageerde toen Hanks haar los wou maken, of iig 'bezorgd' was om d'r. Sluit mooi aan bij je theorie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler= ]Beetje hetzelfde gevoel ja, nu je het zo zegt dan klinkt het wel heel aannemelijk. Maar het is niet Dexter achtig om het zo te doen, dat hele beelden zien van dode is al zo vaak gedaan en Dexter is toch wel meer van de plottwists.

[spoiler=Maar...]... het is ook niet Dexter-achtig om hem menselijk neer te zetten en dat gebeurt ook. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga weg joooooooooh. Hij bleef altijd anders dan een 'normaal mens', maar nu lijkt hij dat toch te worden. De kracht lag hem, voor mij althans, juist altijd bij de donkere passagier van Dexter met de voice-over, de andere denkwijze. Dat hij toch menselijke trekjes ging vertonen (toch een soort liefde voor Rita en echte liefde voor zijnn kind vond ik wel tof) kon geen kwaad, maar nu ben ik bang dat het allemaal toch te menselijk gaat worden. Maar goed, misschien kentert het nog wel en blijkt hij uiteindelijk toch de ratio boven de emotie (dus geloof) te verkiezen. We gaan het zien. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=spoiler]Die internetblog, zijn gezicht in de kranten etc. zijn allemaal zaken die geen invloed hebben of hij het echt is of niet. Hij is drie jaar geleden van de aardbodem verdwenen. In die tussentijd kan ie die Travis ontmoet hebben, gestorven zijn, waarna Travis hem, vanwege zijn bewondering voor Gellar, toch nog blijft zien op de een of andere manier. De politie kan alleen maar speculeren of hij nog leeft. Zelf vind ik het ook vergezocht, maar vond het wel raar dat toen ze met ze tweeen in die bar stonden en Travis die krant met Gellar zn gezicht pakte, niemand de professor had herkend. Maar je hebt idd gelijk dat het niet echt typisch Dexter is om zo'n wending eraan te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites