Jelle. Geplaatst 4 februari 2015 Share Geplaatst 4 februari 2015 Oh sorry. Ik dacht te herinneren dat die wel overduidelijk dood ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 februari 2015 Share Geplaatst 4 februari 2015 Om wie gaat het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 5 februari 2015 Share Geplaatst 5 februari 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 5 februari 2015 Share Geplaatst 5 februari 2015 Oh sorry. Ik dacht te herinneren dat die wel overduidelijk dood ging. Oh niet erg hoor. Had alleen gehoopt dat seizoen drie van start zou gaan met een wakker schrikkende Carl. :-D Op Tapatalk werken de spoilers niet dus had helaas ook al Dale's gebeurtenis meegekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Vandaag dus weer begonnen, vraag me af hoeveel mensen het vanavond op Fox kijken tijdens de gewone uitzending. Vind het zeer tof dat Fox in Nederland zo ver gaat om er nog geen 24 uur tussen te hebben, dus hoop dat alle fans hier dat ook waarderen dus hun kijkcijfers te gunnen. :) Zou het (volg WD niet dus) ook doen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 verrassende wending al meteen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Verdomme :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Ok, moet nog kijken, maar vast iemand dood.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Nou oke, niet de beste aflevering die ik gezien heb. Ze gaan iets te lang door in ''het moment'' en totaal geen cliffhanger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Cliffhanger's vind ik ook totaal niet nodig. Alleen series die niet genoeg boeien hebben ze nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fulceny Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 bah :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Vind de dialogen in deze serie zo verschrikkelijk ;e. Kijk het nog wel, maar het heeft me eigenlijk nooit echt gepakt als dat andere series wel doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Is ook niet echt de serie van de goede dialogen en het goede acteerwerk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 februari 2015 Share Geplaatst 21 februari 2015 Zojuist tweede aflevering gezien. Lijkt er een beetje op dat [spoiler=met dat einde] Dat men onderdeel is van een experiment.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 23 februari 2015 Share Geplaatst 23 februari 2015 Goede aflevering (y) Ben wel benieuwd wat er de volgende aflevering(en) gaat gebeuren. [spoiler=Next]Denk niet dat het in die stad lang goed zal lopen, al is het maar omdat ze natuurlijk voortdurend spanning in hun afleveringen moeten hebben. Leek me overigens nog steeds veel te leeg. Je weet nooit dat die spelende kinderen op het einde niet gewoon een afspeelbandje was... :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 februari 2015 Share Geplaatst 23 februari 2015 Goede aflevering (y) Ben wel benieuwd wat er de volgende aflevering(en) gaat gebeuren. [spoiler=Next]Denk niet dat het in die stad lang goed zal lopen, al is het maar omdat ze natuurlijk voortdurend spanning in hun afleveringen moeten hebben. Leek me overigens nog steeds veel te leeg. Je weet nooit dat die spelende kinderen op het einde niet gewoon een afspeelbandje was... :D Inderdaad wel een fijne aflevering die de spanning weer terugbrengt. Heb inderdaad nog ''niks'' gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Goeie aflevering :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Vond ik ook ja. Gebeurde niet gek veel, maar die onheilspellende sfeer steeds maakte het wel spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Kan iemand mij in een spoiler vertellen wat er in de laatste 5 minuten is gebeurd. Laatste wat ik ongeveer heb gezien is: [spoiler='Wat ik gezien heb'] Dat meisje over het hek klimt en Rick erachter komt dat zijn geheime wapen er niet meer ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 maart 2015 Share Geplaatst 3 maart 2015 Dat is precies wat er gebeurde en daarna escaleerde het een beetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 3 maart 2015 Share Geplaatst 3 maart 2015 (bewerkt) Net de laatste twee gezien. Weet eigenlijk niet wat ik moet denken van die plek. [spoiler=twd]Ziet er op 't eerste zicht geweldig uit natuurlijk, maar vroeg of laat gebeurt er natuurlijk wel iets. Dat weet je gewoon, kan ook niet anders. Rick z'n geheime wapens opeens verdwenen, dat meisje dat over de muur klimt, meteen al ruzie tussen die gast en Glenn. Overigens wanneer komt Morgan? Zijn de schrijvers 'm vergeten of zo :D 3 maart 2015 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Niet al te bijzondere aflevering. Wel weer een nieuwe chick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 [spoiler=twd]Jammer van dat paard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Wel mooi zo'n episode met character developement. Ben wel benieuwd wat ze willen bereiken [tekst]met dat terugnemen van hun guns[/tekst]. Overigens irriteer ik me mateloos aan [tekst]Sasha[/tekst]. Zeer begrijpelijk dat je van slag bent na wat [tekst]zij[/tekst] meegemaakt heeft, maar het is wel kapot irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 [spoiler=twd]Noah :( die mongolen van die gemeenschap kunnen niks, brengen iedereen in gevaar en denken alleen aan zichzelf. Met die scene met Abraham ook al. En die priester, gaat even de groep zwartmaken :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten