Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Walking Dead

Steef91

Aanbevolen berichten

Oh sorry. Ik dacht te herinneren dat die wel overduidelijk dood ging.

Oh niet erg hoor. Had alleen gehoopt dat seizoen drie van start zou gaan met een wakker schrikkende Carl. :-D Op Tapatalk werken de spoilers niet dus had helaas ook al Dale's gebeurtenis meegekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag dus weer begonnen, vraag me af hoeveel mensen het vanavond op Fox kijken tijdens de gewone uitzending. Vind het zeer tof dat Fox in Nederland zo ver gaat om er nog geen 24 uur tussen te hebben, dus hoop dat alle fans hier dat ook waarderen dus hun kijkcijfers te gunnen. :) Zou het (volg WD niet dus) ook doen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede aflevering (y) Ben wel benieuwd wat er de volgende aflevering(en) gaat gebeuren. [spoiler=Next]Denk niet dat het in die stad lang goed zal lopen, al is het maar omdat ze natuurlijk voortdurend spanning in hun afleveringen moeten hebben. Leek me overigens nog steeds veel te leeg. Je weet nooit dat die spelende kinderen op het einde niet gewoon een afspeelbandje was... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede aflevering (y) Ben wel benieuwd wat er de volgende aflevering(en) gaat gebeuren. [spoiler=Next]Denk niet dat het in die stad lang goed zal lopen, al is het maar omdat ze natuurlijk voortdurend spanning in hun afleveringen moeten hebben. Leek me overigens nog steeds veel te leeg. Je weet nooit dat die spelende kinderen op het einde niet gewoon een afspeelbandje was... :D

Inderdaad wel een fijne aflevering die de spanning weer terugbrengt. Heb inderdaad nog ''niks'' gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan iemand mij in een spoiler vertellen wat er in de laatste 5 minuten is gebeurd. Laatste wat ik ongeveer heb gezien is:

[spoiler='Wat ik gezien heb']

Dat meisje over het hek klimt en Rick erachter komt dat zijn geheime wapen er niet meer ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net de laatste twee gezien. Weet eigenlijk niet wat ik moet denken van die plek.

[spoiler=twd]Ziet er op 't eerste zicht geweldig uit natuurlijk, maar vroeg of laat gebeurt er natuurlijk wel iets. Dat weet je gewoon, kan ook niet anders. Rick z'n geheime wapens opeens verdwenen, dat meisje dat over de muur klimt, meteen al ruzie tussen die gast en Glenn. Overigens wanneer komt Morgan? Zijn de schrijvers 'm vergeten of zo :D

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel mooi zo'n episode met character developement. Ben wel benieuwd wat ze willen bereiken [tekst]met dat terugnemen van hun guns[/tekst]. Overigens irriteer ik me mateloos aan [tekst]Sasha[/tekst]. Zeer begrijpelijk dat je van slag bent na wat [tekst]zij[/tekst] meegemaakt heeft, maar het is wel kapot irritant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites