Thomassje123 Geplaatst 14 januari 2017 Share Geplaatst 14 januari 2017 (bewerkt) Tot 5 feb krijgen we nog filler eps, dan alweer de laatste saga dacht ik [YOUTUBE]-O89IdJs5gA[/YOUTUBE] 14 januari 2017 bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 januari 2017 Share Geplaatst 14 januari 2017 Oke nice(y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 (bewerkt) De dub van episode 2 :love: 15 januari 2017 bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 22 januari 2017 Share Geplaatst 22 januari 2017 (bewerkt) [YOUTUBE]8PyU_gJY1VU[/YOUTUBE] De eerste teaser van de volgende saga! [YOUTUBE]kCNJQb7t9PI[/YOUTUBE] :r 22 januari 2017 bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 januari 2017 Share Geplaatst 24 januari 2017 #hyped Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 februari 2017 Share Geplaatst 6 februari 2017 @Montass [url]https://www.facebook.com/HotFreestyle/videos/388407398171254/[/url] :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 6 februari 2017 Share Geplaatst 6 februari 2017 What the hell :-D. Dit is echt te grappig gewoon :r. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 februari 2017 Share Geplaatst 12 februari 2017 Ik ben nog altijd heel benieuwd naar komende arc maar ze maken van Goku wel echt een lulletje he. Tenenkrommend hoe hij was laatste aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 Ja het is al een tijdje flink beschamend hoe hij wordt neergezet als iemand die te dom om te poepen is. Nu maar hopen dat Gohan terug komt qua kracht. Misschien anders nog even zitten met de Grand Kai ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 april 2017 Share Geplaatst 2 april 2017 (bewerkt) Hahaha, ik ga helemaal stuk, schitterend :r 2 april 2017 bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 1 mei 2017 Share Geplaatst 1 mei 2017 Goh de laatste aflevering van Dragonball Super _O_. Helemaal hyped zeg. [spoiler=Aflevering]Gohan die in gevecht is met Piccolo en Piccolo die hem tot het uiterste uitdaagt en het overmoedige van Gohan eruit probeert te halen. Vervolgens doet Gohan een powerup tot zijn max en dan zie je zijn mystic vorm weer terug komen. Eindelijk is Gohan geen lulletje meer. En in de vorige aflevering ook Android 17 die schijnbaar supersterk is geworden. Ook wel heel gaaf. Gaat qua personages nog een gave saga worden denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 mei 2017 Share Geplaatst 2 mei 2017 Goh de laatste aflevering van Dragonball Super _O_. Helemaal hyped zeg. [spoiler=Aflevering]Gohan die in gevecht is met Piccolo en Piccolo die hem tot het uiterste uitdaagt en het overmoedige van Gohan eruit probeert te halen. Vervolgens doet Gohan een powerup tot zijn max en dan zie je zijn mystic vorm weer terug komen. Eindelijk is Gohan geen lulletje meer. En in de vorige aflevering ook Android 17 die schijnbaar supersterk is geworden. Ook wel heel gaaf. Gaat qua personages nog een gave saga worden denk ik. Ik heb spoilers gezien, episode 90 ga jij vet vinden! ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 2 mei 2017 Share Geplaatst 2 mei 2017 Haha mooi zo. Ik kijk expres geen spoilers. Ik wil ook de naam van de aflevering niet weten, want daarin staan ook vaak spoilers. Maar ben benieuwd. Zondagavond rond 10/11 uur is altijd mijn DB Super momentje ook _O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 mei 2017 Share Geplaatst 2 mei 2017 Haha mooi zo. Ik kijk expres geen spoilers. Ik wil ook de naam van de aflevering niet weten, want daarin staan ook vaak spoilers. Maar ben benieuwd. Zondagavond rond 10/11 uur is altijd mijn DB Super momentje ook _O_. Daarom zeg ik ook niks :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 2 mei 2017 Share Geplaatst 2 mei 2017 Maar als jij zegt dat het goed is... Nou nou nou, dan ga ik er voor zitten _O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 mei 2017 Share Geplaatst 3 mei 2017 Episode 90 he, niet dit weekend maar het weekend er op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 3 mei 2017 Share Geplaatst 3 mei 2017 Ah kak. Ik dacht dat we op aflevering 89 al zaten, maar 88 dus. Nou, dan moet ik nog een weekje wachten ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 mei 2017 Share Geplaatst 11 mei 2017 Had iets van een spoiler gezien over wat er gaat gebeuren maar dat vind ik maar lame @Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 mei 2017 Share Geplaatst 11 mei 2017 Zag gisteravond dat de eerste episodes in het Engels al uit zijn:<. Mooi om nieuwe afleveringen te zien met die stemmen waar je mee bent opgegroeid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 11 mei 2017 Share Geplaatst 11 mei 2017 Sterker nog, ze zitten met de Engelse DUB al bij aflevering 17. Maar ik ben inmiddels ook al gewend aan de Japanse versie. Beiden wel gaaf dus. http://www3.dragonballtime.tv/ Verder vond ik de laatste aflevering ook een beetje zaad zeg. Slappe gedoe moet nu wel over zijn, nu vlammen en dat toernooi winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 mei 2017 Share Geplaatst 11 mei 2017 (bewerkt) [quote name='Erwin.']Had iets van een spoiler gezien over wat er gaat gebeuren maar dat vind ik maar lame @Thomassje123 [/QUOTE] Ik geef mijn mening hierover na episode 91 of 92 ivm spoilers De episode van afgelopen weekend vond ik nog een beetje een filler achtig. Als het goed is moet het vanaf aankomend weekend weer echt serieus worden 11 mei 2017 bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 mei 2017 Share Geplaatst 11 mei 2017 Ja ik heb niet precies gelezen wat er gebeurt maar als het is zo als het nu voor mij lijkt vind ik het lame. Maar ik wacht lekker af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 mei 2017 Share Geplaatst 19 mei 2017 Iemand hier Dragon Ball Fusion gespeeld op de 3ds? Vond die Dragon Ball games vroeger echt te gek op de Game Boy Advance;c. Legacy of Goku heette dat geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 24 mei 2017 Share Geplaatst 24 mei 2017 Legacy of Goku was inderdaad super! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 juli 2017 Share Geplaatst 7 juli 2017 (bewerkt) [quote name='Thomassje123'] Ik geef mijn mening hierover na episode 91 of 92 ivm spoilers De episode van afgelopen weekend vond ik nog een beetje een filler achtig. Als het goed is moet het vanaf aankomend weekend weer echt serieus worden[/QUOTE] En wat is je mening? ;c ook @Montass Ik blijf het toch een beetje skeer vinden al geeft het wel extra dynamiek. Ondanks de battle royale bouwt het volgens mij wel op naar 1 gevecht. 7 juli 2017 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten