Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dragonball Anime

Big Mike

Aanbevolen berichten

Goh de laatste aflevering van Dragonball Super _O_. Helemaal hyped zeg.

[spoiler=Aflevering]Gohan die in gevecht is met Piccolo en Piccolo die hem tot het uiterste uitdaagt en het overmoedige van Gohan eruit probeert te halen. Vervolgens doet Gohan een powerup tot zijn max en dan zie je zijn mystic vorm weer terug komen. Eindelijk is Gohan geen lulletje meer. En in de vorige aflevering ook Android 17 die schijnbaar supersterk is geworden. Ook wel heel gaaf. Gaat qua personages nog een gave saga worden denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh de laatste aflevering van Dragonball Super _O_. Helemaal hyped zeg.

[spoiler=Aflevering]Gohan die in gevecht is met Piccolo en Piccolo die hem tot het uiterste uitdaagt en het overmoedige van Gohan eruit probeert te halen. Vervolgens doet Gohan een powerup tot zijn max en dan zie je zijn mystic vorm weer terug komen. Eindelijk is Gohan geen lulletje meer. En in de vorige aflevering ook Android 17 die schijnbaar supersterk is geworden. Ook wel heel gaaf. Gaat qua personages nog een gave saga worden denk ik.

Ik heb spoilers gezien, episode 90 ga jij vet vinden! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha mooi zo. Ik kijk expres geen spoilers. Ik wil ook de naam van de aflevering niet weten, want daarin staan ook vaak spoilers. Maar ben benieuwd. Zondagavond rond 10/11 uur is altijd mijn DB Super momentje ook _O_.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha mooi zo. Ik kijk expres geen spoilers. Ik wil ook de naam van de aflevering niet weten, want daarin staan ook vaak spoilers. Maar ben benieuwd. Zondagavond rond 10/11 uur is altijd mijn DB Super momentje ook _O_.

Daarom zeg ik ook niks :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterker nog, ze zitten met de Engelse DUB al bij aflevering 17. Maar ik ben inmiddels ook al gewend aan de Japanse versie. Beiden wel gaaf dus.

http://www3.dragonballtime.tv/

Verder vond ik de laatste aflevering ook een beetje zaad zeg. Slappe gedoe moet nu wel over zijn, nu vlammen en dat toernooi winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Erwin.']Had iets van een spoiler gezien over wat er gaat gebeuren maar dat vind ik maar lame @Thomassje123 [/QUOTE] Ik geef mijn mening hierover na episode 91 of 92 ivm spoilers De episode van afgelopen weekend vond ik nog een beetje een filler achtig. Als het goed is moet het vanaf aankomend weekend weer echt serieus worden bewerkt door Thomassje123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Thomassje123'] Ik geef mijn mening hierover na episode 91 of 92 ivm spoilers De episode van afgelopen weekend vond ik nog een beetje een filler achtig. Als het goed is moet het vanaf aankomend weekend weer echt serieus worden[/QUOTE] En wat is je mening? ;c ook @Montass Ik blijf het toch een beetje skeer vinden al geeft het wel extra dynamiek. Ondanks de battle royale bouwt het volgens mij wel op naar 1 gevecht. bewerkt door Erwin.
Link naar opmerking
Deel via andere websites