Montass Geplaatst 7 juli 2017 Share Geplaatst 7 juli 2017 Het idee is gaaf die battle royale. Qua tegenstanders ben ik erg benieuwd naar Jiren, Toppo, Hit en Kale die een soort reincarnatie van Broly lijkt te zijn. Overige tegenstanders zoals de drie die een soort preview gaven in het stadion en het stadion moesten herbouwen zijn ook wel interessant. Maar goed, ik ben ook heel erg benieuwd naar de rol van Gohan, die zijn kracht steeds meer lijkt terug te krijgen. Ook Android 17 is wel gaaf, Frieza is smerig sterk en Goku en Vegeta zijn natuurlijk gruwelijk. Ik hoop echt dat Vegeta een keer de held kan worden in plaats van altijd de ondergeschikte aan Goku. In het verhaal was het zo dat Zeno vond dat er Universa vernietigd moesten worden omdat ze niet sterk genoeg waren. Ik denk dat het er op neer komt dat Universe 6 & 7 een geweldige show op de mat neerleggen waardoor Zeno zijn besluit intrekt en iedereen blijft bestaan ofzo. Ik denk dat Universum 7 daarom ook blijft bestaan en Frieza om die reden niet tot leven gewekt hoeft te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 Ik denk dat je niet helemaal gelijk hebt ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 Goh, dat is wel een understatement ja :r. Had echt niet verwacht ook dat ze meteen vernietigd zouden worden. Ook dat lachje van die engel. Nou goed, op naar de volgende battle. Ook wel gaaf dat Goku en Vegeta soort van samenwerkten. Nu op naar Gohan en zijn full force unleashen en benieuwd naar 17 en Frieza. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 Goh, dat is wel een understatement ja :r. Had echt niet verwacht ook dat ze meteen vernietigd zouden worden. Ook dat lachje van die engel. Nou goed, op naar de volgende battle. Ook wel gaaf dat Goku en Vegeta soort van samenwerkten. Nu op naar Gohan en zijn full force unleashen en benieuwd naar 17 en Frieza. Ja vol de geruchten dat de engelen dit allemaal gepland hebben nu en ze Zeno gebruiken. Ben wel benieuwd of en wat er uiteindelijk nog achter zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 augustus 2017 Share Geplaatst 28 augustus 2017 (bewerkt) @Montass @Thomassje123 laatste aflevering gezien? Één van de beste van super tot nu toe 28 augustus 2017 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 28 augustus 2017 Share Geplaatst 28 augustus 2017 [quote name='Erwin.']@Montass @Thomassje123 laatste aflevering gezien? Één van de beste van super tot nu toe[/QUOTE] Yes sir. Was een mooie aflevering, al vond ik het wel weer een beetje raar dat hij daarna weer kon lopen. Maar wel echt een mooie aflevering verder. Ook cool dat de Mafuba weer terug was. Ben wel benieuwd wanneer Vegeta weer aan de beurt is en hoe lang het duurt voordat ze hem weer de loser van het veld maken. En wat Frieza gaat doen. Die lijkt wel met Frost wezen chillen ofzo. En ik ben benieuwd naar Android 17 en Gohan. Die vind ik de gaafste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 En hoe vonden we de special van afgelopen weekend? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 En hoe vonden we de special van afgelopen weekend? :D [spoiler=Aflevering 109/110]Hele gave afleveringen hoor. Die battle met Jiren zat er natuurlijk al een tijd aan te komen en ik zat eigenlijk vanaf dat punt al een beetje te denken aan Gohan die voorafgaande aan het toernooi had over een eigen manier van transformeren zonder super sayan te worden. Ben alleen wel benieuwd hoe Goku nu ervoor gaat zorgen dat hij niet uit het veld geslagen wordt door Jiren en wat Jiren's zwakke punten zijn. Dat is ook een classic Goku actie natuurlijk. Maar hoe dit een vervolg gaat krijgen is mij een raadsel eerlijk gezegd. Ik ga nog altijd voor Frieza met een volgende transformatie, Android 17 en Gohan, al ben ik daarbij ook benieuwd in hoeverre Gohan zijn energie heeft ingeleverd aan Goku bij het maken van zijn spiritbomb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 januari 2018 Share Geplaatst 7 januari 2018 [spoiler=Aflevering 109/110]Hele gave afleveringen hoor. Die battle met Jiren zat er natuurlijk al een tijd aan te komen en ik zat eigenlijk vanaf dat punt al een beetje te denken aan Gohan die voorafgaande aan het toernooi had over een eigen manier van transformeren zonder super sayan te worden. Ben alleen wel benieuwd hoe Goku nu ervoor gaat zorgen dat hij niet uit het veld geslagen wordt door Jiren en wat Jiren's zwakke punten zijn. Dat is ook een classic Goku actie natuurlijk. Maar hoe dit een vervolg gaat krijgen is mij een raadsel eerlijk gezegd. Ik ga nog altijd voor Frieza met een volgende transformatie, Android 17 en Gohan, al ben ik daarbij ook benieuwd in hoeverre Gohan zijn energie heeft ingeleverd aan Goku bij het maken van zijn spiritbomb. Zijn we dan een half jaar later, vele vragen zullen de komende weken beantwoord worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 9 januari 2018 Share Geplaatst 9 januari 2018 Het wordt spannend in ieder geval. Onderstaande scenario lijkt mij zeker niet onmogelijk: [spoiler=Beslissende gevechten]Zoals continu werd gezegd over teamwork, gok ik dat Vegeta en Goku weer een fusie gaan doen. Al vind ik de rol van Frieza en Gohan nog wel redelijk onbeduidend geweest tot nu. Ik zou het ook wel gaaf vinden als Vegeta eens een keer de hut redt. Maar verder krijgt de winnaar ook de wens van de Dragonballs he. Dus als Goku wint, komen alle universa weer terug. Goku saves the day once again. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 januari 2018 Share Geplaatst 10 januari 2018 [spoiler=serieuze spoiler, klikken op eigen risico]Vegeta krijgt een eigen exclusieve form sterker dan SSB. Ik vraag me af of Goku wel de eindwinnaar wordt. Vegeta lijkt nu net zo sterk te worden als ultra instinct Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 januari 2018 Share Geplaatst 12 januari 2018 Dat werd redelijk duidelijk gezegd toch in de preview voor komende episode. Het is ff afwachten wat dit precies gaat inhouden en [tekst]of hij het wel kan vasthouden itt Goku[/tekst] Ik lees ook veel theorieën dat [tekst]Gohan nog een belangrijke rol moet krijgen omdat hij de teamcaptain is en dat hij juist misschien degene is die Jiren kan verslaan omdat hij niet voor zichzelf in dit toernooi vecht[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 13 januari 2018 Share Geplaatst 13 januari 2018 Gohan is bij lange na niet sterk genoeg om Jiren te verslaan. Dan zie ik eerder (true) golden Frieza dit doen. Ik ben zeer benieuwd hoe ze zich hier uit gaan schrijven, ze zullen wel weer met een enorme asspull komen net zoals bij het einde van de future Trunks saga. Trunks die ineens een spirit bomb kan, laat staan de mafuba zo maar even doet, donder op man ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 16 januari 2018 Share Geplaatst 16 januari 2018 Gohan is bij lange na niet sterk genoeg om Jiren te verslaan. Dan zie ik eerder (true) golden Frieza dit doen. Ik ben zeer benieuwd hoe ze zich hier uit gaan schrijven, ze zullen wel weer met een enorme asspull komen net zoals bij het einde van de future Trunks saga. Trunks die ineens een spirit bomb kan, laat staan de mafuba zo maar even doet, donder op man ;e Goh ik ben blij dat ik je spoiler niet toen al gelezen heb, want ik kreeg kippenvel toen Vegeta zo sterk werd. Ik blijf er nog altijd bij dat er een fusion komt of dat Gohan nog een vorm vindt wat in de korte voorbereiding op het toernooi gezegd werd toen hij met Piccolo tegen Goku en Tien ging vechten. Over asspull gesproken. Ik vind het wel fucking lelijk dat Jiren via een paar kleine steentjes op het platform kon komen. Laat hem dan teleporteren zoals Goku. Verder Frieza. Ja, daar hebben we ook te weinig over gezien. Zou het wel een stunt vinden als hij de Super Dragonballs wint en het verhaal erna verder gaat hoe ze al het leven weer kunnen terug halen. Want dat gaat sowieso gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 16 januari 2018 Share Geplaatst 16 januari 2018 Gohan kan met geen enkele mogelijkheid Jiren verslaan. Krachtsverschil is veel te groot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 20 januari 2018 Share Geplaatst 20 januari 2018 Dragonball Super stopt in Maart...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 @Erwin. Ja leuke theorie over Gohan :whistle::whistle::whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 Guess i was wrong lol.. Hoe bedoel je Super stopt in maart? Even wachten op nieuwe afleveringen, of definitief? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 Guess i was wrong lol.. Hoe bedoel je Super stopt in maart? Even wachten op nieuwe afleveringen, of definitief? Vrees van wel man. Dragonball Super stopt in maart (episode 131 is de laatste). Alle animators worden op de film gezet die in december komt. Die film wordt epic. Er is nog niets bekend over wat er daarna gaat gebeuren. Maar tussen maart en december stopt Dragonball Super sowieso en er is nog niets bekend over hoe daarna verder. Waarschijnlijk komt er wel een doorstart dan wel onder een andere naam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 januari 2018 Share Geplaatst 22 januari 2018 [quote name='Thomassje123']@Erwin. Ja leuke theorie over Gohan :whistle::whistle::whistle:[/QUOTE] Huhu, had ook niet verwacht dat het zo zou gaan, maar vond het gewoon een leuke theorie als Gohan fanboy. Reddit staat vol met dit soort theorieën. De manga gaat wel gewoon door begreep ik, maar die moet sowieso nog een hoop inhalen tov de anime. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 22 januari 2018 Share Geplaatst 22 januari 2018 Vrees van wel man. Dragonball Super stopt in maart (episode 131 is de laatste). Alle animators worden op de film gezet die in december komt. Die film wordt epic. Er is nog niets bekend over wat er daarna gaat gebeuren. Maar tussen maart en december stopt Dragonball Super sowieso en er is nog niets bekend over hoe daarna verder. Waarschijnlijk komt er wel een doorstart dan wel onder een andere naam Kan dit niet ook te maken hebben met de Engelse dub die iets van 80 afleveringen achter loopt op de Japanse versie? Ik hoop wel echt dat ze een doorstart maken, ook al is het pas vanaf volgend jaar man. Geen zin om weer 20 jaar te moeten wachten :(. Wat Gohan betreft, had ik ook meer gehoopt man. Dit is mij iets te simpel eerlijk gezegd. Nu blijft Frieza over, die samen met Android 17 Toppu eraf gooien en zelf mee gaan. Dan hou je Goku en Vegeta over die een fusie doen, laten zien hoe je moet samenwerken en dan winnen ze beide, kan Goku alle universa weer terug wensen, waardoor ook Vegeta heeft wat hij wilde en zien we in de laatste aflevering een Vegeta die wordt verwelkomd als god in planeet Sadala. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 januari 2018 Share Geplaatst 24 januari 2018 Wil toch ook maar eens DBS gaan kijken, iemand tips waar dat kan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 24 januari 2018 Share Geplaatst 24 januari 2018 Wil toch ook maar eens DBS gaan kijken, iemand tips waar dat kan? Subbed of dubbed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 januari 2018 Share Geplaatst 25 januari 2018 Subbed of dubbed? Maakt me niet uit. Heb zelf altijd de dubs gekeken dus weet niet hoe goed ik me zou kunnen aanpassen aan subbed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 25 januari 2018 Share Geplaatst 25 januari 2018 Maakt me niet uit. Heb zelf altijd de dubs gekeken dus weet niet hoe goed ik me zou kunnen aanpassen aan subbed. Subbed: http://ww4.watchdbzsuper.tv/tag/dragonballtime/ Is ff wennen dat Japans maar op een gegeven moment wen je er wel aan en weet je niet meer anders. De sub versie is nu bij episode 124 van de 131 (Na episode 131 stopt Dragonball Super). Dubbed: http://ww2.cartooncrazy.net/ De dubbed versie is nu bij episode 47 van de 131 en loopt dus gigantisch achter op de subbed versie. Er komt per week een nieuwe dub episode uit dus het duurt nog wel even voor deze op het punt is waar de subbed versie nu is. Conclusie: Wil je dragonball super meteen helemaal door kijken tot episode 124 dan heb je geen andere keuze dan de subbed versie te pakken. Wil je echt per se dubbed kijken dan kan dit tot en met episode 47. Daarna moet je wekelijks wachten op een nieuwe episode. Elke zondagavond staat de dubbed aflevering online Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten