Vegas Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Genieten van aflevering van vandaag _O_ Cam op het einde bij Gloria d'r ex :r :r Claire: ''Who is this?'', Cam: ''Who indeed? :<'' En Phil en Gloria met hun theatrale gedrag, love it. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 Hahaha, heerlijke aflevering. Stop staring! En dan zelf ook kijken. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Ik vond hem deze week ook weer heel erg sterk, paar keer goed gelachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 8 januari 2012 Share Geplaatst 8 januari 2012 Hahaha, heerlijke aflevering. Stop staring! En dan zelf ook kijken. :-D Dat was echt een geweldig moment vooral die kop van Mitchell erbij haha! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 januari 2012 Share Geplaatst 19 januari 2012 Phil, like a boss :-D Scene met Cam/Mitchell en Lilly is ook te grappig :D ''I, like a lot of men in this town, like to make love to my wife'' :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 19 januari 2012 Share Geplaatst 19 januari 2012 Die hond _O_ En Phil weer koning hoor :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Heb hem net gezien, blijft voor mij samen met The League de serie waarom ik het meest hardop moet lachen. Toevallig hebben ze beide geen op men zenuwen werkende lachband. Die kop alleen al van Jay als Gloria zo absurd hard staat te bellen in het begin, dan kan je mij opvegen hoor :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Dat is de één na laatste, denk ik ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Oh ja, heb er vanavond twee gezien dus kan wel ;) Die laatste was dan met Lily die fuck zei? Ook schitterend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Dat was de laatste inderdaad. Ik dacht nog even dat ik je blij kon maken. Altijd een fijne verrassing als blijkt dat je nog een aflevering kunt kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 [YOUTUBE]x7B8qY_6ytU&&[/YOUTUBE] :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Hahaha geniaal ja :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 25 februari 2012 Share Geplaatst 25 februari 2012 Manny in die auto _O_. Beste moment uit de hele serie :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 25 februari 2012 Share Geplaatst 25 februari 2012 Hahaha, nu ik er weer aan denk: geniaal inderdaad. :D Dat gezicht, priceless! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 25 februari 2012 Share Geplaatst 25 februari 2012 (bewerkt) [spoiler=Win] Tranen, werkelijk waar. 25 februari 2012 bewerkt door Vegas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 25 februari 2012 Share Geplaatst 25 februari 2012 Ff spoileren ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 25 februari 2012 Share Geplaatst 25 februari 2012 Eigenlijk moet die muziek er nog onder, die was helemaal priceless Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 25 februari 2012 Share Geplaatst 25 februari 2012 Ff spoileren ;) Nou vooruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 25 februari 2012 Share Geplaatst 25 februari 2012 (bewerkt) Edit voor LV 25 februari 2012 bewerkt door vinnypassy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 4 mei 2012 Share Geplaatst 4 mei 2012 Helden serie, deze week seizoen 1 & 2 gekeken. Phil _O_ Iemand die het nog kijkt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 4 mei 2012 Share Geplaatst 4 mei 2012 Uiteraard! Een van de weinige series die ik trouw regel op de morgen dat 'ie te verkrijgen is. Afgelopen epi was ook weer leuk, gedeeltelijk samen met m'n pa gekeken. Die stond wel ff te kijken van de oude kop van Ed O'Neill :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 5 mei 2012 Share Geplaatst 5 mei 2012 Erg leuke serie. Vind alleen die Manny irritant maar bijvoorbeeld in die auto is die weer hilarisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 Mijn favoriete comedie _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 De eerste seizoenen vond ik ook geweldig, maar ik begin nu wel te merken dat ik het toch langzaamaan minder begin te vinden. Ik weet niet precies wat het is, maar ik gooi het vooral op een gebrek aan ontwikkeling van de serie en personages als Gloria die me beginnen te irriteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 Nu weer bij. Grappig dat Kevin Hart erin kwam, verder wel een goede aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten