Marc. Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 I have black balls ofzoiets toch? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 19 mei 2011 My balls are black and blue, geloof ik :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 Tijd voor een klassieker: [YOUTUBE]oLYsnFk-rQ8[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HansB Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 My balls are black and blue, geloof ik :) Dat was hem inderdaad, toevallig dat ik die aflevering van de week heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 14 juni 2011 Share Geplaatst 14 juni 2011 That's 70 show komt in plaats van Two and A Half Men Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 juni 2011 Share Geplaatst 14 juni 2011 Waar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 14 juni 2011 Share Geplaatst 14 juni 2011 Zal dan wel Veronica zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 14 juni 2011 Share Geplaatst 14 juni 2011 Jup. Vanaf volgende week elke werkdag om 19.30 op Veronica. Op zich wel nice, al heb ik liever TAAHM. Maja al die afleveringen heb ik al 200x gezien en heb ze ook nog is op dvd, dus zoveel maakt het nou ook niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 14 juni 2011 Same here. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 16 juni 2011 Share Geplaatst 16 juni 2011 Was leuker geweest als het in plaats van Rules of Engagement ofzo was gekomen. Al is een van die gasten wel een baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 juni 2011 Share Geplaatst 16 juni 2011 Rules of Engagement is in mijn ogen een betere keus dan T70S, maar oke. Misschien dat TAAHM dan naar CC gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 16 juni 2011 Ga uit dit topic vlegel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 juni 2011 Share Geplaatst 16 juni 2011 Rules of Engagement is echt een leuke serie hoor. En T70S heb ik echt al te vaak gezien, dus vandaar. Verder in mijn ogen ook een ander soort serie als dat ze nu aanbieden (vind het meer een tiener/jong volwassen comedy dan de sitcoms voor alle leeftijden (ook de oudere volwassen) die ze nu hebben) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 16 juni 2011 Share Geplaatst 16 juni 2011 Rules of Engagement is echt een leuke serie hoor. En T70S heb ik echt al te vaak gezien, dus vandaar. Verder in mijn ogen ook een ander soort serie als dat ze nu aanbieden (vind het meer een tiener/jong volwassen comedy dan de sitcoms voor alle leeftijden (ook de oudere volwassen) die ze nu hebben) Qft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 20 juni 2011 Share Geplaatst 20 juni 2011 Rules of Engagement is echt een leuke serie hoor. En T70S heb ik echt al te vaak gezien, dus vandaar. Verder in mijn ogen ook een ander soort serie als dat ze nu aanbieden (vind het meer een tiener/jong volwassen comedy dan de sitcoms voor alle leeftijden (ook de oudere volwassen) die ze nu hebben) Is idd super leuke serie dat :D Wel mooi dat ze gewoon bij seizoen 1 beginnen op Veronica, vaak beginne ze ergens middenin ofzo :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2011 Ja is toch wel verwarrend. Ik kijk elke avond 2 afleveringen van dvd en zit in seizoen 6 nu. Om dan op tv seizoen 1 te zien, dan zijn het allemaal wel echt kiddo's :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 juni 2011 Share Geplaatst 24 juni 2011 Er zijn zoveel andere goede comedy's die je misloopt omdat je T70S maar blijft herhalen Gert, ik vind het eens tijd worden voor een nieuwe comedy, dus huphup naar de Media Markt als je klaar bent met werken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 24 juni 2011 Share Geplaatst 24 juni 2011 Ik kijk nu ook weer veel. Ben nu bijna klaar met seizoen 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 december 2011 Auteur Share Geplaatst 22 december 2011 Hebben jullie die trailer van seizoen 9 gezien gisteren op CS? Echt geniaal :D That 70s Show - S9 Trailer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Ik verwachtte één of andere parodie, maar dit valt wel een beetje tegen :( Goeie wel :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 15 augustus 2013 Share Geplaatst 15 augustus 2013 In een Amerikaanse afkickkliniek is de actrice Lisa Robin Kelly overleden. In de serie That '70s Show speelde ze de oudere zus van Eric Forman,een van de hoofdpersonen.Kelly (43) had zich volgens haar manager deze week zelf bij de kliniek gemeld.Ze had al eens eerder een alcoholprobleem. [YOUTUBE]46XAUsbn55Q[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 15 augustus 2013 Triest.. Aan de andere kant zag je t wel aankomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 15 augustus 2013 Share Geplaatst 15 augustus 2013 (bewerkt) [spoiler=vervelende foto] Deze foto is van haar bij arrestatie in 2010. Die ogen doen gewoon denken aan die van Michael Jackson in diens bekende clip. 15 augustus 2013 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2013 Idd, treurig ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten