Gert Posted January 14, 2011 Share Posted January 14, 2011 That '70s Show is een Amerikaanse televisieserie die gaat over een groep tieners aan het einde van de jaren zeventig. De eerste aflevering was (in de Verenigde Staten) op 23 augustus 1998 en de laatste aflevering werd uitgezonden op 18 mei 2006. Hiermee is het de enige sitcom van televisiezender Fox die het seizoen 1998/1999 heeft overleefd. Met precies 200 afleveringen en 8 seizoenen is het ook in totaal de op drie na langste sitcom van Fox, na the Simpsons, King of the Hill en Married... with Children. De eerste aflevering speelt zich af op 17 mei 1976, hiermee is het tijdsverschil tussen de eerste aflevering en de uitzending van de laatste, op één dag na, precies dertig jaar. De serie wordt in Nederland uitgezonden op Comedy Central en werd eerder al uitgezonden door Yorin. In Vlaanderen zendt 2BE de reeks uit. Inmiddels zijn alle acht seizoenen in Nederland uit op dvd. Bron: wikipedia Bazenserie natuurlijk. Heb alle seizoenen al een hele tijd op dvd en kijk het dagelijks. Ik zal aftrappen met wat plaatjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 14, 2011 Author Share Gepost January 14, 2011 That '70s Show is een Amerikaanse televisieserie die gaat over een groep tieners aan het einde van de jaren zeventig. De eerste aflevering was (in de Verenigde Staten) op 23 augustus 1998 en de laatste aflevering werd uitgezonden op 18 mei 2006. Hiermee is het de enige sitcom van televisiezender Fox die het seizoen 1998/1999 heeft overleefd. Met precies 200 afleveringen en 8 seizoenen is het ook in totaal de op drie na langste sitcom van Fox, na the Simpsons, King of the Hill en Married... with Children. De eerste aflevering speelt zich af op 17 mei 1976, hiermee is het tijdsverschil tussen de eerste aflevering en de uitzending van de laatste, op één dag na, precies dertig jaar. De serie wordt in Nederland uitgezonden op Comedy Central en werd eerder al uitgezonden door Yorin. In Vlaanderen zendt 2BE de reeks uit. Inmiddels zijn alle acht seizoenen in Nederland uit op dvd. Bron: wikipedia Bazenserie natuurlijk. Heb alle seizoenen al een hele tijd op dvd en kijk het dagelijks. Ik zal aftrappen met wat plaatjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahmet Gepost January 14, 2011 Share Gepost January 14, 2011 Good day, I said good day.. :-D Fez _O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost January 14, 2011 Share Gepost January 14, 2011 Fez_O_ 'Good day!' 'Fez...' 'I said good day!' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Gepost January 15, 2011 Share Gepost January 15, 2011 Hehe Fez is baas ja. Leukste serie die ik ken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giroud Gepost January 15, 2011 Share Gepost January 15, 2011 Een van de leukste series die er zijn _O_. Kelso is een held. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost January 15, 2011 Share Gepost January 15, 2011 BURN!:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost January 15, 2011 Share Gepost January 15, 2011 Fez en Kelso zijn de helden, al kan de serie ook niet zonder eric, want toen Ashton Kutcher en Topher Grace de serie verlieten was het een stuk minder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mentos Gepost January 15, 2011 Share Gepost January 15, 2011 Seizoen 7 was denk ik het tofste seizoen. En ja, mijn avatar zegt genoeg; Red is een baas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Gepost January 15, 2011 Share Gepost January 15, 2011 Dumbass! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost January 15, 2011 Share Gepost January 15, 2011 Erg leuke serie, alleen heb ik deze al veel gezien omdat het hier dikwijls op tv is. Where's my candy, you son of a bitch! :mrgy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkyh Gepost January 15, 2011 Share Gepost January 15, 2011 mooi toc: kick in the ass Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 15, 2011 Author Share Gepost January 15, 2011 Fez en Kelso zijn de helden, al kan de serie ook niet zonder eric, want toen Ashton Kutcher en Topher Grace de serie verlieten was het een stuk minder. Ja en het toevoegen van randy deed ook niet veel goeds :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost January 15, 2011 Share Gepost January 15, 2011 Nee, maar ze zeggen ook vaak dat je een saai type moet hebben, zodat de rest grappig kan zijn zeg maar. En toen Eric vertrok was dat weg. Fez en Hyde konden het niet meer dragen, Leo was ook held, die vent was altijd stoned. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 15, 2011 Author Share Gepost January 15, 2011 En dat Fez opeens wel de vrouwtjes kreeg was ook not done in seizoen 8. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big Mike Gepost January 15, 2011 Share Gepost January 15, 2011 Duidelijk voorbeeld van 1 seizoen te lang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost January 15, 2011 Share Gepost January 15, 2011 Ja, het had moeten stoppen toen Kelso en Eric vertrokken. Zij zijn samen met Mila Kunis(Jackie)ook de enigen die enigszins een carriere na 70's Show hadden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rinus Gepost January 15, 2011 Share Gepost January 15, 2011 Donna heeft ook een carrière: Model. Ik heb seizoen 1 tot 3.. .. en moet eigenlijk andere seizoenen hebben, maar.. het was maar een impulsieve bui.. :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 15, 2011 Author Share Gepost January 15, 2011 [YOUTUBE]TX490Fe2sSY[/YOUTUBE] Creamhead! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justin Gepost January 16, 2011 Share Gepost January 16, 2011 Zo geniale serie dit he. _O_ Jammer dat het doorging na het vertrek van een aantal. Maarja, die afleveringen kijk ik toch nooit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leroy Gepost January 16, 2011 Share Gepost January 16, 2011 Beste serie voor mij _O_. Heb net als Gert inmiddels eindelijk alle DVDboxen en een aantal dingen zoals posters enzo ervan. Prachtige quotes kan ik er nog wel uithalen maar zou niet weten waar ik moet beginnen. Vond Randy een van de mindere personages. Leo was echt een held, en vond het ook jammer dat Midge eruit ging op een gegeven moment. Ze komt later dan nog wel weer terug maar toch. Aantal prachtig domme opmerkingen ook zij. Vond het overigens ook serieus kut toen Donna en Eric uit elkaar gingen en Ashton en Topher er mee stopten. Stop op je hoogtepunt zeggen ze, dat zijn de makers van T70S vergeten jammer genoeg. Edit en oja, Mila Kunis (L) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost January 16, 2011 Share Gepost January 16, 2011 Weather kicks ass! [YOUTUBE]avwYDlNabeA&playnext=1&list=PL2C0BC8FF4AAD72BE&index=47[/YOUTUBE] Ik lees op wikipedia van Ashton Kutcher, dat hij samen met Danny Masterson(Hyde) en Wilmer Valderrrama(Fez) een restaurant runt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raoulrq77 Gepost January 16, 2011 Share Gepost January 16, 2011 Shut it, or ill stick my foot in your ass! haha master serie, echt me favo serie van heel CC, ben ook van plan om alle boxe's te bestellen en te bekijken, en jackie is daarom wel mooi _O_ en fez is gewoon de coolste buitenlander ooit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 17, 2011 Author Share Gepost January 17, 2011 Weather kicks ass! [YOUTUBE]avwYDlNabeA&playnext=1&list=PL2C0BC8FF4AAD72BE&index=47[/YOUTUBE] Ik lees op wikipedia van Ashton Kutcher, dat hij samen met Danny Masterson(Hyde) en Wilmer Valderrrama(Fez) een restaurant runt. Klopt idd. Heb het ook al eens gelezen ergens. En @Leroy, midge is inderdaad geniaal met der domme opmerkingen. Die nieuwe wat dikkere vriendin vind ik dan weer schijt irritant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big Mike Gepost January 17, 2011 Share Gepost January 17, 2011 Sowieso is het dom om in een serie een nieuwe member een soort gelijke rol te laten vertolken als iemand die daarvoor de serie uit ging. Vond sowieso dat de verhaallijn Bob Single meer potentie had dan het verhaal nu had. Maar dat zie je ook bij Randy, qua persoon vond ik hem niet eens zo slecht, alleen je merkte aan alles dat het een vervanger van Eric was, en dan ga je vergelijken, en dan merk je gewoon dat Randy bij lange na niet zo goed in de serie past als Eric dat deed. Hadden ze Randy gewoon een eigen ontwikkeling gegeven en niet zo geforceerd als de nieuwe Eric, dan had de serie best nog een aantal seizoenen kunnen doorgaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts