Jump to content
Doe mee en voorspel het Nederlands Elftal van 2030!`` ×

That 70s Show

Gert

Recommended Posts

That '70s Show is een Amerikaanse televisieserie die gaat over een groep tieners aan het einde van de jaren zeventig. De eerste aflevering was (in de Verenigde Staten) op 23 augustus 1998 en de laatste aflevering werd uitgezonden op 18 mei 2006. Hiermee is het de enige sitcom van televisiezender Fox die het seizoen 1998/1999 heeft overleefd. Met precies 200 afleveringen en 8 seizoenen is het ook in totaal de op drie na langste sitcom van Fox, na the Simpsons, King of the Hill en Married... with Children. De eerste aflevering speelt zich af op 17 mei 1976, hiermee is het tijdsverschil tussen de eerste aflevering en de uitzending van de laatste, op één dag na, precies dertig jaar. De serie wordt in Nederland uitgezonden op Comedy Central en werd eerder al uitgezonden door Yorin. In Vlaanderen zendt 2BE de reeks uit. Inmiddels zijn alle acht seizoenen in Nederland uit op dvd.

Bron: wikipedia

Bazenserie natuurlijk. Heb alle seizoenen al een hele tijd op dvd en kijk het dagelijks. Ik zal aftrappen met wat plaatjes.

tumblr_lea19mDS111qc1ev7o1_500.jpg

tumblr_ldqoub1fS51qc1ev7o1_500.jpg

tumblr_lcx1c7X62s1qc1ev7o1_500.jpg

tumblr_lcycxq3RNn1qc1ev7o1_500.jpg

• Replies 205
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

That '70s Show is een Amerikaanse televisieserie die gaat over een groep tieners aan het einde van de jaren zeventig. De eerste aflevering was (in de Verenigde Staten) op 23 augustus 1998 en de laatste aflevering werd uitgezonden op 18 mei 2006. Hiermee is het de enige sitcom van televisiezender Fox die het seizoen 1998/1999 heeft overleefd. Met precies 200 afleveringen en 8 seizoenen is het ook in totaal de op drie na langste sitcom van Fox, na the Simpsons, King of the Hill en Married... with Children. De eerste aflevering speelt zich af op 17 mei 1976, hiermee is het tijdsverschil tussen de eerste aflevering en de uitzending van de laatste, op één dag na, precies dertig jaar. De serie wordt in Nederland uitgezonden op Comedy Central en werd eerder al uitgezonden door Yorin. In Vlaanderen zendt 2BE de reeks uit. Inmiddels zijn alle acht seizoenen in Nederland uit op dvd.

Bron: wikipedia

Bazenserie natuurlijk. Heb alle seizoenen al een hele tijd op dvd en kijk het dagelijks. Ik zal aftrappen met wat plaatjes.

tumblr_lea19mDS111qc1ev7o1_500.jpg

tumblr_ldqoub1fS51qc1ev7o1_500.jpg

tumblr_lcx1c7X62s1qc1ev7o1_500.jpg

tumblr_lcycxq3RNn1qc1ev7o1_500.jpg

Fez en Kelso zijn de helden, al kan de serie ook niet zonder eric, want toen Ashton Kutcher en Topher Grace de serie verlieten was het een stuk minder.

Ja en het toevoegen van randy deed ook niet veel goeds :cab:

Beste serie voor mij _O_. Heb net als Gert inmiddels eindelijk alle DVDboxen en een aantal dingen zoals posters enzo ervan. Prachtige quotes kan ik er nog wel uithalen maar zou niet weten waar ik moet beginnen. Vond Randy een van de mindere personages. Leo was echt een held, en vond het ook jammer dat Midge eruit ging op een gegeven moment. Ze komt later dan nog wel weer terug maar toch. Aantal prachtig domme opmerkingen ook zij. Vond het overigens ook serieus kut toen Donna en Eric uit elkaar gingen en Ashton en Topher er mee stopten. Stop op je hoogtepunt zeggen ze, dat zijn de makers van T70S vergeten jammer genoeg.

Edit en oja, Mila Kunis (L)

l3448fc5c0000_1_27798.jpg0000004900_20060919231657.jpgm_40a6ec0ebb62c376111566fb1668d5e1.jpg

Weather kicks ass!

[YOUTUBE]avwYDlNabeA&playnext=1&list=PL2C0BC8FF4AAD72BE&index=47[/YOUTUBE]

Ik lees op wikipedia van Ashton Kutcher, dat hij samen met Danny Masterson(Hyde) en Wilmer Valderrrama(Fez) een restaurant runt.

Klopt idd. Heb het ook al eens gelezen ergens.

En @Leroy, midge is inderdaad geniaal met der domme opmerkingen. Die nieuwe wat dikkere vriendin vind ik dan weer schijt irritant.

Sowieso is het dom om in een serie een nieuwe member een soort gelijke rol te laten vertolken als iemand die daarvoor de serie uit ging. Vond sowieso dat de verhaallijn Bob Single meer potentie had dan het verhaal nu had. Maar dat zie je ook bij Randy, qua persoon vond ik hem niet eens zo slecht, alleen je merkte aan alles dat het een vervanger van Eric was, en dan ga je vergelijken, en dan merk je gewoon dat Randy bij lange na niet zo goed in de serie past als Eric dat deed. Hadden ze Randy gewoon een eigen ontwikkeling gegeven en niet zo geforceerd als de nieuwe Eric, dan had de serie best nog een aantal seizoenen kunnen doorgaan.