Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

That 70s Show

Gert

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Jup. Vanaf volgende week elke werkdag om 19.30 op Veronica. Op zich wel nice, al heb ik liever TAAHM. Maja al die afleveringen heb ik al 200x gezien en heb ze ook nog is op dvd, dus zoveel maakt het nou ook niet uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rules of Engagement is echt een leuke serie hoor. En T70S heb ik echt al te vaak gezien, dus vandaar. Verder in mijn ogen ook een ander soort serie als dat ze nu aanbieden (vind het meer een tiener/jong volwassen comedy dan de sitcoms voor alle leeftijden (ook de oudere volwassen) die ze nu hebben)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rules of Engagement is echt een leuke serie hoor. En T70S heb ik echt al te vaak gezien, dus vandaar. Verder in mijn ogen ook een ander soort serie als dat ze nu aanbieden (vind het meer een tiener/jong volwassen comedy dan de sitcoms voor alle leeftijden (ook de oudere volwassen) die ze nu hebben)

Qft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is idd super leuke serie dat :D

Wel mooi dat ze gewoon bij seizoen 1 beginnen op Veronica, vaak beginne ze ergens middenin ofzo :S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In een Amerikaanse afkickkliniek is de actrice Lisa Robin Kelly overleden. In de serie That '70s Show speelde ze de oudere zus van Eric Forman,een van de hoofdpersonen.Kelly (43) had zich volgens haar manager deze week zelf bij de kliniek gemeld.Ze had al eens eerder een alcoholprobleem.

[YOUTUBE]46XAUsbn55Q[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites