Glenn08 Geplaatst 21 maart 2011 Share Geplaatst 21 maart 2011 Aangezien ik niet goed ben in het verzinnen van moeilijke vragen, maar een makkelijke. Wat was de naam van Donna's kat die Eric doodrijdt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 21 maart 2011 Share Geplaatst 21 maart 2011 Sir Bonkers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 21 maart 2011 Share Geplaatst 21 maart 2011 Jammer dat That 70's Show afgelopen is op Comedey Central. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 21 maart 2011 Share Geplaatst 21 maart 2011 Zijn ze definities gestopt dan? Zag wel dat ze laatste voor de 10x sinds de oprichting van CC met het laatste seizoen bezig waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 21 maart 2011 Share Geplaatst 21 maart 2011 Noooooooooooooooooo, whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 21 maart 2011 Share Geplaatst 21 maart 2011 Weet niet of ze definitief geschorst zijn, maar afgelopen nacht was de laatste aflevering (alweer) en nu staat het niet meer in de progammering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 22 maart 2011 Gewoon die verzamelbox kopen ;) Joep mag een nieuwe vraag verzinnen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 22 maart 2011 Share Geplaatst 22 maart 2011 Wat geeft Kelso Jackie net voordat hij naar Chicago (? in ieder geval die stripclub) gaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 23 maart 2011 Seizoen 8 heb ik het minste van alle seizoenen gezien, omdat Eric er niet aan mee doet en randy (:moop:) wel. En Kelso doet maar 1/4 van de serie mee. Maargoed, kan me niks herinneren over dat Kelso iets aan Jacky gaf. Als ik toch wat moet bedenken dan is het de burn die hij aan iedereen gaf toen hij de circle verliet en deed alsof hij vertrok, maar uiteindelijk een dag later weg bleek te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Dat bedoel ik niet, ietsjes daarvoor nog. Wel geniale actie dat trouwens hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 23 maart 2011 Hij wil ook met der trouwen, maar dat is al een heel eindje ervoor. En geeft der dan een ballon. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Ja dat bedoelde ik haha. Wist niet dat daartussen best lang zat, sorry. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 23 maart 2011 Geeft natuurlijk niet :) Weet ook niet hoeveel afleveringen ertussen zitten hoor. Hoeven er niet zoveel te zijn :) Uhm, een nieuwe: In seizoen 1 ziet het er naar uit dat Hyde naar een andere plek gaat verhuizen. Hij ontmoet een dame, die em vraagt met haar mee te gaan. Maar uiteindelijk besluit hij te blijven. Waar naartoe zouden ze gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Pff, das die crazy motorchick toch. NY ofzo? Pure gok. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Goed gegokt ;) Hyde's first love interest of the series was a proto-punk girl who wanted him to move to New York City with her. He ultimately decides to stay in Point Place, and she leaves for New York. The relationship lasted only one episode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Wat zocht Kitty in de vriezer toen ze het hoofd van Fatso de Clown zag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 23 maart 2011 Vissticks? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 24 maart 2011 Share Geplaatst 24 maart 2011 Ik weet 'm zelf iig niet meer zeker, maar geen vissticks :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 24 maart 2011 Haha ja das handig :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 24 maart 2011 Share Geplaatst 24 maart 2011 Mwa niet echt, volgens mij was het mais. Maar dat is ook maar iets wat nu opeens in me opkomt :cab: Hoe heet de 'oude' vrouw waar Fez mee aan de haal gaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 24 maart 2011 Share Geplaatst 24 maart 2011 Ze zocht trouwens erwten;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 24 maart 2011 Share Geplaatst 24 maart 2011 Oh :cab: Ik dacht me nog te herrineren dat ze eerst erwten zocht en die pakte ze, en toen ze bijna bij de trap was zei ze; oh de mais vergeten. Ging ze weer terug om wel met haar hoofd te kijken en toen zag ze Fatso. Dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 24 maart 2011 Share Geplaatst 24 maart 2011 Oh ja klopt ja ze vind hem natuurlijk pas op het moment dat ze nog een keer gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 27 maart 2011 Ik zal maar een nieuwe vraag doen om het topic te kicken ;) Red moet op kerstavond werken in de winkel van Bob. Hij verkoopt hier 2 dingen. Hete rollers, of hoe die dingen ook mogen heten in het nederlands, die Kelso koopt voor Jacky. Wat is het andere dat hij verkoopt (aan zichzelf)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 28 maart 2011 Share Geplaatst 28 maart 2011 Pong videogame :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten