Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

That 70s Show

Gert

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Seizoen 8 heb ik het minste van alle seizoenen gezien, omdat Eric er niet aan mee doet en randy (:moop:) wel. En Kelso doet maar 1/4 van de serie mee. Maargoed, kan me niks herinneren over dat Kelso iets aan Jacky gaf. Als ik toch wat moet bedenken dan is het de burn die hij aan iedereen gaf toen hij de circle verliet en deed alsof hij vertrok, maar uiteindelijk een dag later weg bleek te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geeft natuurlijk niet :) Weet ook niet hoeveel afleveringen ertussen zitten hoor. Hoeven er niet zoveel te zijn :)

Uhm, een nieuwe:

In seizoen 1 ziet het er naar uit dat Hyde naar een andere plek gaat verhuizen. Hij ontmoet een dame, die em vraagt met haar mee te gaan. Maar uiteindelijk besluit hij te blijven. Waar naartoe zouden ze gaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed gegokt ;)

Hyde's first love interest of the series was a proto-punk girl who wanted him to move to New York City with her. He ultimately decides to stay in Point Place, and she leaves for New York. The relationship lasted only one episode.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh :cab: Ik dacht me nog te herrineren dat ze eerst erwten zocht en die pakte ze, en toen ze bijna bij de trap was zei ze; oh de mais vergeten. Ging ze weer terug om wel met haar hoofd te kijken en toen zag ze Fatso. Dacht ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal maar een nieuwe vraag doen om het topic te kicken ;)

Red moet op kerstavond werken in de winkel van Bob. Hij verkoopt hier 2 dingen. Hete rollers, of hoe die dingen ook mogen heten in het nederlands, die Kelso koopt voor Jacky. Wat is het andere dat hij verkoopt (aan zichzelf)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites