Big Mike Geplaatst 9 april 2012 Share Geplaatst 9 april 2012 Ik kan het niet laten en heb seizoen 2 - 5 naar binnen gehaald :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 9 april 2012 Share Geplaatst 9 april 2012 Seizoen 2 is hard, Lew Ashby is een baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 9 april 2012 Auteur Share Geplaatst 9 april 2012 Gelukkig is de wijsheid bij jou ook nog gekomen Lange ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 april 2012 Share Geplaatst 9 april 2012 Seizoen 1 wist me vorige zomer gewoon niet te overtuigen, als het niveau net zo is als bij de losse afleveringen die ik nu zie dan zit het vast en zeker goed. Alleen zal ik er nu heel wat langer over doen dan 1 of 2 weken om alles te bekijken :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 april 2012 Share Geplaatst 11 april 2012 Collini out :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 18 april 2012 Share Geplaatst 18 april 2012 Vandaag de laatste aflevering gezien, heerlijk serie en echt al een hele prestatie voor mij om het helemaal af te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Ben bij seizoen 3 begonnen, inmiddels bezig met de laatste aflevering van seizoen 5. Heerlijk hell yeah momentje als Hank die Tyler een paar tikken geeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Haha Lange is helemaal om, avatar alles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smitte Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 (bewerkt) Ik ben seizoen 1 - 4 aan het downloaden. EDIT: Het begin is in ieder geval veelbelovend. :) 23 april 2012 bewerkt door Smitte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 24 april 2012 Auteur Share Geplaatst 24 april 2012 Lange :D Heldige avatar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 16 mei 2012 Share Geplaatst 16 mei 2012 Afgelopen paar dagen alles gezien. Geweldige serie. En dat einde suckt best wel idd, dat schijtwijf van een Carrie.. Toen ik aan Californication begon, had ik het gevoel alsof het een fuck-serie (letterlijk) was. Maar integendeel, emotionele serie. In alle factoren. Ik had veel momenten waar ik gewoon het gevoel had dat ik wilde dat ze allemaal weer bij elkaar waren, maar kan aan mij liggen. Ik kijk in ieder geval uit naar het zesde seizoen en wellicht ook laatste seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Ben zelf ook begonnen laatste 2 afleveringen van seizoen 2 dan beginnen met 3 wanneer komt 6 uit dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 2013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 10 augustus 2012 Share Geplaatst 10 augustus 2012 Zo ben nu bezig met de laatste aflevering van seizoen 4 maar wat is Charlie een baas zeg haha, heerlijke gozer. Schaamteloos gewoon die gozer, verder vind ik die dochter maar een irritante actrice, misschien speelt ze het wel goed maar ze irriteert me echt. Wel een bazenserie dit hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 18 oktober 2012 Share Geplaatst 18 oktober 2012 Even seizoen 5 er op 2 dagen doorgejost. Heerlijk seizoen, maar niet het einde dat het seizoen verdiende imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 18 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2012 Klopt, vond het einde ook vrij matig. Benieuwd hoe ze daarop door gaan eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 11 december 2012 Auteur Share Geplaatst 11 december 2012 [YOUTUBE]gNqUQBvrSDA[/YOUTUBE] Jaaaaaaaaa, die guest stars! I'm psyched! _O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Ziet er weer goed uit _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Zat m net te kijken en wou m al gaan posten maar Daniel was me dus al voor Damn ik heb er weer zin in _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 7 januari 2013 Share Geplaatst 7 januari 2013 Wanneer begint seizoen 6? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 7 januari 2013 Share Geplaatst 7 januari 2013 Wanneer begint seizoen 6? 14 Januari. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 Vond er eigenlijk niets aan aan de nieuwe aflevering. Moest zelfs moeite doen om mn aandacht erbij te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 Ach, niet de leukste aflevering, maar Californication is Californication ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 15 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 15 januari 2013 Super goeie start zeg. Lekkere opbouw en degelijke flashbacks. Erg fijn dat Hank weer terug is _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 Via waar kijken jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten