De Stroot Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Die met die Sinterklaas, is dat afl. 5 van seizoen 15? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 De volgende keer als South Park iets met Nederland gaat doen, moeten ze zorgen dat ze er niet een taal van maken die klinkt als het buitenechtelijke kind van Fritz en Vladimir. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eboue Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Het is vast niet dat het zo klinkt voor hun inderdaad ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 2 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 2 juni 2011 ''Noooooo, this is racial stereotype'' :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 City Sushi is met voorsprong de beste aflevering in lange tijd _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Ik vond 'm niet heel bijzonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 juni 2011 Share Geplaatst 6 juni 2011 Lol gister op tv waren nu ook de nieuwe. Die met dat ze elkaars lul gingen opmeten was wel mooi. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 6 juni 2011 ''My mom gotta stop trippin' ya! Bitch be trippin' all the time ya!'' :mrgy: Echt hele dikke win voor Comedy Central in dit geval hoor, vond dat SBS6 goed bezig was met NCIS een paar aflevering achter, maar Comedy Central loopt 1,5 week achter op Amerika, zeer nice. Cartman op het eind was ook mooi :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 juni 2011 Share Geplaatst 9 juni 2011 Iemand de nieuwe al gezien? Aparte aflevering vind ik t maar. Hoeveel afleveringen komen er trouwens nog dit seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metalfros Geplaatst 9 juni 2011 Share Geplaatst 9 juni 2011 Hoe laat komen de nieuwe afleveringen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 9 juni 2011 Share Geplaatst 9 juni 2011 http://www.southparkstudios.com/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 9 juni 2011 Share Geplaatst 9 juni 2011 Aparte aflevering:cab: Geruchten gaan dat South Park stopt, maar daar geloof ik niet in. Nu een tijdelijke zomerstop. In het najaar gaan ze weer verder. @King: In Nederland kunnen we daar niet op kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 9 juni 2011 Share Geplaatst 9 juni 2011 Vreemd, hier gaat het iig wel ;c Ik denk dat Matt & Trey eerder bezig zijn met toekomstige projecten in de stijl van hun laatste show The Book of Mormon en dat ze minder met South Park zelf bezig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 9 juni 2011 Share Geplaatst 9 juni 2011 Hahahanet 4 minuten gezien maar Randy weer _O_ Vind het op het eerste gezicht een apart aflevering ja, maar opzich is het idee erachter wel erg goed natuurlijk. En die Bruno Saturn poster in Randy (?) z'n kamer :D:D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 9 juni 2011 Share Geplaatst 9 juni 2011 Een van de beste episode van de afgelopen jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 9 juni 2011 Share Geplaatst 9 juni 2011 Emotioneel einde.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 9 juni 2011 Share Geplaatst 9 juni 2011 Ja, en nog eentje die me best liet nadenken ook. Voor het eerst met South Park joh. :cab: Inderdaad één van de beste eps van de laatste jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 9 juni 2011 Share Geplaatst 9 juni 2011 Ik ben ook wel benieuwd wat er nu verder gaat gebeuren. Het lijkt me niet dat Stan opeens wegblijft uit de serie. Bovendien vind ik de serie ook niet echt eentonig, wat de schrijvers volgens mij wel beweren met die ene zin van Randy: "It's the same shit al over again." Of het is gewoon een grote referentie richting de kwaliteit van de huidige comedy films. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 9 juni 2011 Share Geplaatst 9 juni 2011 Nja, die 4 boys elke keer weer iets beleven. "More and more ridiculous", zitten inderdaad afleveringen tussen die echt helemaal nergens over gaan :cab: Mja, een SP seizoen stopt volgens mij nooit na 7 eps, dus komt goed. Zou inderdaad ook met die comedyfilms te maken kunnen hebben, maar gezien het eind zou het ook iets met de serie zelf te maken kunnen hebben. Kan het gemist hebben, maar ik zag Kenny niet bij die laatste scenes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 9 juni 2011 Share Geplaatst 9 juni 2011 Klopt, sinds de komst van Butters is de rol van Kenny nihil. Die wilde ze er al veel eerder uitschrijven, echter hebben ze Kenny gehouden en Butters gemaakt. Ik denk ook inderdaad niet dat South Park stopt. Nu komt namelijk gewoon die zomerstop die ze altijd houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 9 juni 2011 Share Geplaatst 9 juni 2011 Ja maar die laatste stukjes, met die muziek. Je zag die 3 boys, ouders, maar Kenny niet. Ook Butters niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 9 juni 2011 Share Geplaatst 9 juni 2011 Klopt, alleen wilde ik aangeven dat Kenny sowieso geen rol van belang meer speelde in South Park en dat de drie boys eigenlijk de hoofdrol spelers waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 juni 2011 Share Geplaatst 9 juni 2011 En Kyle die goede maatjes was met Cartman ineens. Ik ga er niet vanuit dat het nu stopt maar mocht het wel zou zijn is het wel een heel lame einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 9 juni 2011 Share Geplaatst 9 juni 2011 O ja op die manier. Alleen bij die Coon and Friends eps wel hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 9 juni 2011 Bitches, bedankt voor de spoiler he. :evil: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten