Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

South Park

Big Mike

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 234
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

''My mom gotta stop trippin' ya! Bitch be trippin' all the time ya!''

:mrgy:

Echt hele dikke win voor Comedy Central in dit geval hoor, vond dat SBS6 goed bezig was met NCIS een paar aflevering achter, maar Comedy Central loopt 1,5 week achter op Amerika, zeer nice.

Cartman op het eind was ook mooi :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook wel benieuwd wat er nu verder gaat gebeuren. Het lijkt me niet dat Stan opeens wegblijft uit de serie. Bovendien vind ik de serie ook niet echt eentonig, wat de schrijvers volgens mij wel beweren met die ene zin van Randy: "It's the same shit al over again."

Of het is gewoon een grote referentie richting de kwaliteit van de huidige comedy films.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nja, die 4 boys elke keer weer iets beleven. "More and more ridiculous", zitten inderdaad afleveringen tussen die echt helemaal nergens over gaan :cab:

Mja, een SP seizoen stopt volgens mij nooit na 7 eps, dus komt goed. Zou inderdaad ook met die comedyfilms te maken kunnen hebben, maar gezien het eind zou het ook iets met de serie zelf te maken kunnen hebben. Kan het gemist hebben, maar ik zag Kenny niet bij die laatste scenes?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, sinds de komst van Butters is de rol van Kenny nihil. Die wilde ze er al veel eerder uitschrijven, echter hebben ze Kenny gehouden en Butters gemaakt.

Ik denk ook inderdaad niet dat South Park stopt. Nu komt namelijk gewoon die zomerstop die ze altijd houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites