bril_idioot Geplaatst 24 december 2012 Share Geplaatst 24 december 2012 Succes gegarandeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 24 december 2012 Share Geplaatst 24 december 2012 De enige reden dat ik nog keek, was omdat dit seizoen het laatste was en dan de moeder bekend zou worden. Als er nog een seizoen wordt aangeplakt kap ik er denk ik gewoon mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 25 december 2012 Share Geplaatst 25 december 2012 Wat doen ze zichzelf aan haha. Wordt om te janken. En eigenlijk ook steeds onrealistischer. Zwanger op dag ontmoeting (mei 2014) zou dan dochter 15 jaar maken in 2030. Volgens mij was ze al 18 toen het werd opgenomen, maar ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Charizard Geplaatst 25 december 2012 Share Geplaatst 25 december 2012 De serie wordt steeds indd slechter, het was al niet de grappigste serie ever maar laatste tijd wordt het wel erg slecht vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 Er we zijn weer begonnen. Vond 't zeker geen slechte aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 Rachel Bilson (d) Die gaan we vast nog een keer zien, kan (wil) me niet voorstellen dat ze voor 10 tellen in een serietje verschijnt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 Die was al eerder in de serie toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 Klopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 januari 2013 Share Geplaatst 17 januari 2013 Dat van fb vond ik wel grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 januari 2013 Share Geplaatst 17 januari 2013 Lilly met een eigen verhaal? OMGGGGZGZGG. Ok het waren twee zinnen maar tenminste iets van een persoonlijkheid. Het toekomst gedeelte was wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 Belangrijke aflevering people, kijken dus! Had wel een voorspelbaar randje maar goede momenten. Ik begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen dat s09 met moeder is. Ook al verneuk je dan een beetje het doel van het verhaal, gaan kloten met het verhaal kan niet meer. Dan zou die een verhaal over de geschiedenis vertellen in de toekomst er van... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 Zeg het aub in een spoiler ik heb geen zin om te kijken :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 Belangrijke aflevering people, kijken dus! Had wel een voorspelbaar randje maar goede momenten. Ik begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen dat s09 met moeder is. Ook al verneuk je dan een beetje het doel van het verhaal, gaan kloten met het verhaal kan niet meer. Dan zou die een verhaal over de geschiedenis vertellen in de toekomst er van... Ja, denk het ook dat ze daarom nog gekozen hebben voor een 9de seizoen. Gewoon om de moeder nog een seizoen mee te laten draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 Eeh wat was er belangrijk aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 Ik ga 'm zo even kijken. Hoop wel oprecht dat s09 dan inderdaad met de moeder is want ze kunnen er echt niet nog een seizoen aan vast breien, de moeder had zo'n twee seizoenen geleden al bekend moeten zijn. Al vind ik de laatste weken best weer aangenaam, niet meer zo geniaal als voorheen maar wel goed kijkvermaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 Eeh wat was er belangrijk aan? [spoiler=""]De belangrijkste moeder theorie wordt fataal ontkracht. Waarschijnlijk zijn onze definities van belangrijk anders :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 [spoiler=.]Nja ik hou me niet bezig met die theorieen hehe, maar wat was deze dan? Dat de zus van Barney de moeder zou zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 Ik vond het best een mooie aflevering trouwens :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 Wat een kutaflevering zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 Vond het geen slechte aflevering, sowieso zijn de laatste episodes alweer een beetje constant qua niveau :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 24 januari 2013 Share Geplaatst 24 januari 2013 Rachel Bilson (d) Die gaan we vast nog een keer zien, kan (wil) me niet voorstellen dat ze voor 10 tellen in een serietje verschijnt. Rachel Bilson :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Just to be sure: er komt een 9e seizoen en daarin wordt de moeder onthuld. Eindelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Nou vertel me dan ff wanneer de laatste aflevering van dat seizoen is, dan zal ik die zeker kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 19 februari 2013 Share Geplaatst 19 februari 2013 Toffe aflevering :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 19 februari 2013 Share Geplaatst 19 februari 2013 Best leuk ja :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten