Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

How I Met Your Mother

Big Mike

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 964
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Laatste twee afleveringen vond ik toch best weer oké als je er met de juiste mindset in gaat.

En die mindset is toevallig ''ik heb toch de aankomende 20 minuten helemaal niets beters te doen''? Die mindset gaat helaas niet meer voor mij op, aangezien ik al snel iets beters kan verzinnen dan het kijken naar deze serie, ik hoor uiteindelijk hier wel wie de moeder is, en ben bang dat ook dat uiteindelijk een dikke teleurstelling gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de moeder niet Bar herself wordt dan is het inderdaad een grote teleurstelling hoor :cab:

Ik heb 'm ook uit de volglijst gegooid, en tot nu toe ook zeker nog geen spijt. Idem met een paar andere series, alleen 2.5 men blijf ik vreemd genoeg nog wel aan vasthouden. Dat blijft grappig, zelfs zonder Charlie Sheen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn laatste post was een reactie op Vinny, Daarvoor zat er tussen deze commentaar post en de laatste daarvoor bijna een half jaar, dus niet zo zeuren ;) Heb vorig seioen nog afgezien, dit seizoen ga ik niet meer kijken, dat is het enige wat ik aangeef ;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb met Rules of Engagement een waardig vervanger gevonden en zelfs daarbij loop ik achter. Sowieso was Barney voor mij de grootste reden om de serie te volgen, en zijn personage werd ook met de aflevering minder imo. Nu lijkt 20 min niet veel, is het ook niet maar het is meer dat ik de kwaliteit dusdanig minder vind dat ik met tegenzin een aflevering ga kijken. En ja, zo'n freak qua series ben ik niet meer, dus de behoefte alles te volgen is ook verdwenen ;)!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En die mindset is toevallig ''ik heb toch de aankomende 20 minuten helemaal niets beters te doen''? Die mindset gaat helaas niet meer voor mij op, aangezien ik al snel iets beters kan verzinnen dan het kijken naar deze serie, ik hoor uiteindelijk hier wel wie de moeder is, en ben bang dat ook dat uiteindelijk een dikke teleurstelling gaat worden.

Mjah, low-minded tv kijken. Ik heb geen kabel meer op m'n kamer, dus dan is dit wel lekker ontspannen voor het slapen gaan. Maar helemaal niets beters te doen is overstated. Ik volg de serie ongeveer vanaf dag één en vind het gewoon lekker weg kijken, ook afgelopen seizoen keek het nog lekker weg. Niet alles hoeft hoogstaand te zijn eh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu je niet meer eerste staat bij FollowMy kan ik me die attitude voorstellen ;)

U zei, heb maar Law and Order weer toegevoegd om even die eerste plek te bemachtigen, en dan heb ik best veel series er niet meer tussen staan ;) (Little House on the Prairie b.v.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mjah, low-minded tv kijken. Ik heb geen kabel meer op m'n kamer, dus dan is dit wel lekker ontspannen voor het slapen gaan. Maar helemaal niets beters te doen is overstated. Ik volg de serie ongeveer vanaf dag één en vind het gewoon lekker weg kijken, ook afgelopen seizoen keek het nog lekker weg. Niet alles hoeft hoogstaand te zijn eh.

Het hoeft niet hoogstaand te zijn nee, zeker niet. Viel een aantal jaren terug graag in slaap met Southpark, Malcolm in the Middle en Scrubs, lekker makkelijk en plat. HIMYM heeft echter al twee jaar een standaard waar ik me oprecht aan kan ergeren. De relatie tussen Marshall en Lilly (Die laatste vind ik sowieso een zwaar irritante actrice) is annoying to the bone, Ted is een ontzettende sufkut (al sinds het begin maar toen nog grappig) Robin heeft nog NOOIT een leuke grap verteld... alleen maar mooi zitten doen en Barney probeert de ellende aan elkaar de maken, maar daar komt hij de laatste jaren echt te kort voor. Niks ontspanning, bezigheidstherapie, dat is het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het hoeft niet hoogstaand te zijn nee, zeker niet. Viel een aantal jaren terug graag in slaap met Southpark, Malcolm in the Middle en Scrubs, lekker makkelijk en plat. HIMYM heeft echter al twee jaar een standaard waar ik me oprecht aan kan ergeren. De relatie tussen Marshall en Lilly (Die laatste vind ik sowieso een zwaar irritante actrice) is annoying to the bone, Ted is een ontzettende sufkut (al sinds het begin maar toen nog grappig) Robin heeft nog NOOIT een leuke grap verteld... alleen maar mooi zitten doen en Barney probeert de ellende aan elkaar de maken, maar daar komt hij de laatste jaren echt te kort voor. Niks ontspanning, bezigheidstherapie, dat is het.

Scrubs makkelijk en plat? Mwahhhhh.

Verder helemaal mee eens.

Heb toch maar de laatste afleveringen bekeken, en het is nog altijd matig. Je kunt ook niet van iedere serie verwachten dat het zo constant blijft als bijvoorbeeld een Modern Family natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites