Rexcoder Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Ik vond het een minder seizoen, maar toch ik er al bij al van genoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Zometeen maar eens de laatste aflevering kijken en dan loop ik voor het eerst helemaal bij :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Net s04e09 gezien, 'The Naked Man'. Briljant! :D Vooral Marshall: "I call slut" :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 Ik ben hier ook mee begonnen, zit nu ergens in seizoen 3 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Briljante serie, een van de beste die ik momenteel volg. Laatste afleveringen van seizoen 6 moet ik nog even kijken om weer bij te lopen. True story Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 25 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2011 Dat betekend dus dat je heel wat pareltjes niet volgt ;) Nieuwe seizoen begint trouwens met een dubbele episode. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Seizoen 3 binnengekregen gister, maarja eerst The Shield afkijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 oeh dan ga ik morgen seizoen 3 ook maar is bestellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 7 september 2011 Share Geplaatst 7 september 2011 Zonet seizoen drie uitgekeken. En meteen verder met vier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Ze waren weer lekker hoor. Vooral einde van ep 2 (seizoen 7): Victoria! YEEEEEEEAAAH! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 De eerste 2 afleveringen vielen me niks tegen nee. En wat brillie zegt in de witte tekst.:clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Duurt zeker nog 20 seizoenen voordat ze eindelijk is vertellen wie die moeder is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Daar gaat de serie toch ook over? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Fuck yeah! _O_ _O_ _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 september 2011 Auteur Share Geplaatst 20 september 2011 Dit is de eerste serie die geschrapt word op het volg lijstje als de eerste paar afleveringen van dit seizoen net zo bedroevend slecht zijn als het vorige seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Is hier al geschrapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Na het einde van s07e02 geef ik 03 nog een kans. Mocht dat niet veel beter zijn dan schrap ik 'm ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 september 2011 Auteur Share Geplaatst 20 september 2011 Na het einde van s07e02 geef ik 03 nog een kans. Mocht dat niet veel beter zijn dan schrap ik 'm ook. QFT, zo jammer eigenlijk, de serie had genoeg potentie om succesvol te blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Vonden jullie de twee nieuwe afleveringen niet tof dan? :cab: Sowieso was seizoen 6 alweer een stuk beter dan de tweede helft van seizoen 5. The gentleman! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 21 september 2011 Share Geplaatst 21 september 2011 Wilde net zeggen. De twee nieuwe afleveringen zijn oldschool HIMYM. Leuke grappen, en oeeeeeee dat einde van ep 02 <3 <3 <3 <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 21 september 2011 Share Geplaatst 21 september 2011 Gister begonnen aan seizoen 6:D leuke serie, vooral Barney Stinson _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 21 september 2011 Share Geplaatst 21 september 2011 Barney en in mindere mate Marshall dragen duidelijk de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 21 september 2011 Share Geplaatst 21 september 2011 Ik vond het ook maar zo-zo, deze twee nieuwe afleveringen. Wel beter dan het vorige seizoen, maar toch weer af en toe dezelfde grappen (met Marshall die de bruiloft verpest, maar dan met eerst drie schijnbewegingen zeg maar: been there, done that). Maar ik moet toch al zeggen dat de die-hard fans (Gino voorop) mij af en toe wat met een gekleurde bril lijken te kijken, zoals ik dat stiekem ook heb met Entourage. Ik blijf het wel volgen, omdat het lekker low minded is en prima wegkijkt, maar de originaliteit is de serie al een tijd verloren. Gelukkig wel voor het eerst in twee seizoen weer een keer hardop gelachen, al weet ik niet meer waarom, maar dat is een goed teken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 21 september 2011 Share Geplaatst 21 september 2011 Ik loop nog iets achter, ben nu bij seizoen zes aanbeland. Minder seizoen, merk ik aan de reacties in dit topic? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 21 september 2011 Share Geplaatst 21 september 2011 Ik loop nog iets achter, ben nu bij seizoen zes aanbeland. Minder seizoen, merk ik aan de reacties in dit topic? Mijn inziens beter dan de tweede helft van seizoen 5, dat ik met lichte tegenzin heb gekeken. Maar zo goed als de eerdere seizoenen is het niet meer, hoewel er nog wel een paar briljante afleveringen inzitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten