Dost Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 Eens, sowieso vind ik seizoen 6 niet zo heel denderend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 ik vond m wel aardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 ik anders ook hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 Ik vond m ook niet zo goed. Einde was aardig bedacht, maar verder was het niet erg memorabel. Hoop dat het nog wat wordt dit seizoen, maar vrees het ergste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 Vond het ook niet zo veel de laatste aflevering. Heel seizoen zes is gewoon veel minder, al zit er af en toe wel een leuk stukje bij. Hoop dat de afleveringen rap gaan verbeteren in de laatste paar weken van dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 april 2011 Auteur Share Geplaatst 14 april 2011 Ik heb een beetje het gevoel dat ze niet weten welke kant ze op moeten gaan. Het lijkt alsof de makers liever het verhaal al afgerond hadden, maar vanwege druk vanuit de zender toch het uitgesteld hebben. Sowieso is de versheid er een beetje vanaf, wat bij TAAHM dit seizoen ook al het geval was. Maar er zijn ook weinig comedy series die het echt heel lang volhouden. Dus ja, ik deel de mening dat HIMYM het afgelopen seizoen minder is geworden. En dat is jammer, want buiten Barney vond ik de serie sowieso niet heel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 De zoektocht naar de moeder is veel leuker dan al die kleine kutrelaties van Ted. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 april 2011 Auteur Share Geplaatst 14 april 2011 Ja, maar daar besteden ze al sinds die kamergenoot geen aandacht meer aan, de titel had net zo goed kunnen zijn ''How my friend got laid and my other friends tried to have a baby''. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 Ik heb een beetje het gevoel dat ze niet weten welke kant ze op moeten gaan. Het lijkt alsof de makers liever het verhaal al afgerond hadden, maar vanwege druk vanuit de zender toch het uitgesteld hebben. Sowieso is de versheid er een beetje vanaf, wat bij TAAHM dit seizoen ook al het geval was. Maar er zijn ook weinig comedy series die het echt heel lang volhouden. Dus ja, ik deel de mening dat HIMYM het afgelopen seizoen minder is geworden. En dat is jammer, want buiten Barney vond ik de serie sowieso niet heel tof. Barney is de hoofdfactor die HIMYM enigszins vermakelijk houdt ja, voor mij persoonlijk dan. Ik word een beetje moe van dat constante gesleur van Ted van vrouw naar vrouw. Toegegeven, Zoey is mooi (dr. Cameron _O_), maar het lijkt slechts opvulling om het einde te rekken. Van mij mogen ze er nu toch wel 'ns vaart achter zetten en er een einde aan breien. Marshal die daddy issues heeft is ook oud inmiddels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoeryAFCA Geplaatst 15 april 2011 Share Geplaatst 15 april 2011 Vond het ook een mindere aflevering. Het einde vond ik wel droog hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 16 april 2011 Share Geplaatst 16 april 2011 Het beste is er voor mij dit seizoen wel af.. Het 'wachten' op een nieuwe eps heb ik niet meer. Modern Family en TBBT hebben dat overgenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 19 april 2011 Share Geplaatst 19 april 2011 ik kan echt niet begrijpen wat iedereen zo leuk vind aan tbbt. Ik erger me echt aan 1 zo'n kerel, niet die lange maar die kleine met die bril. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 19 april 2011 Share Geplaatst 19 april 2011 HIMYM vind ik ook wat minder dan de vorige seizoenen. Die scène van Barney in z'n kantoor was wel geniaal ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 19 april 2011 Share Geplaatst 19 april 2011 Weg met John Lithgow. Matige ep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 19 april 2011 Share Geplaatst 19 april 2011 John Lithgow is een held, maar in HIMYM werkt het niet echt. Sowieso ben ik dat Barney en z'n vader verhaal wel zat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 20 april 2011 Share Geplaatst 20 april 2011 Weg met John Lithgow. Matige ep. Die man weet altijd alles zo te dramatiseren hé.. Vond het ook maar een matige ep idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 april 2011 Auteur Share Geplaatst 20 april 2011 Ik vond hem beter als de afgelopen weken. Alleen kan het dit seizoen ook wel het drama genre krijgen, dat is wel minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 april 2011 Share Geplaatst 20 april 2011 John Litgow is een baas, maar hier niet. Jammer. Enige leuke was hoe Barney z'n telefoon op nam aan het begin. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 22 april 2011 Share Geplaatst 22 april 2011 Ik vond dat stukje over naar welke club ze gingen eerlijk gezegd ook wel tof. Het lijkt me dat ze aansturen op het gebruikelijke Amerikaanse moralisme aan het einde van een tv-serie (duurt niet zo veel seizoenen meer toch?), zoals Barney die in moet gaan zien dat het leven uit meer bestaat dan feesten. Jammer, maar hopelijk houden ze daar na dit seizoen mee op en gaan ze weer terug naar het feelgood-bro-romcomachtige wat de serie zo aangenaam maakte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 22 april 2011 Share Geplaatst 22 april 2011 Ja die scene over die clubs was wel leuk ja. Rampzalig om te ondertitelen haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 april 2011 Share Geplaatst 23 april 2011 Hahaha die was ook wel leuk ja. Where, Okay, Lame enzo :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 24 april 2011 Share Geplaatst 24 april 2011 vond het wel een leuke aflevering hoor, en idd met die clubnamen was wel geniaal :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
#7926 Geplaatst 24 april 2011 Share Geplaatst 24 april 2011 Sowieso zijn de scènes waarin ze met zijn allen in de bar zitten en riffen op een topic het leukst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 april 2011 Share Geplaatst 28 april 2011 Ik ben gestopt met kijken, vind er geen zak meer aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Vond de aflevering van gister wel gaan, in ieder geval een van de betere van S06. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten