Richarð. Geplaatst 19 mei 2012 Share Geplaatst 19 mei 2012 Dan komen alle 4 de series die ik volg op donderdag. Vrijdag serie-dag dus. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 5 juni 2012 Share Geplaatst 5 juni 2012 (bewerkt) [spoiler=Laatste aflevering seizoen 9]In de laatste aflevering van seizoen 9 gaat Jake 't leger in en laten ze allemaal beelden van hem in de afgelopen 9 seizoen zien, 't ziet eruit als een afscheid van Jake in de serie, ik hoop 't niet en ik kan 'r ook geen nieuws van vinden dat 't wél zo is maar 't was wel een raar einde. 5 juni 2012 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 5 juni 2012 Share Geplaatst 5 juni 2012 Spoiler. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 5 juni 2012 Share Geplaatst 5 juni 2012 Spoiler. ;)Hoe bedoel je spoiler? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 5 juni 2012 Share Geplaatst 5 juni 2012 Misschien zijn sommige nog niet bij dit stuk beland. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 5 juni 2012 Share Geplaatst 5 juni 2012 Misschien zijn sommige nog niet bij dit stuk beland. ;)Nou de mensen die de serie downloaden hebben deze aflevering al 2 maanden geleden gezien en de mensen die 't via de tv kijken hebben 't (net als ik) gister gezien. Dus als 't goed spoil ik 't nu voor niemand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 5 juni 2012 Share Geplaatst 5 juni 2012 Kleine moeite, maar oke. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 juni 2012 Share Geplaatst 5 juni 2012 Misschien loopt niet iedereen gelijk, omdat ze weinig tijd hebben. Zoals Maldini al zegt, kleine moeite ook om een spoiler te gebruiken. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 5 juni 2012 Share Geplaatst 5 juni 2012 Nou de mensen die de serie downloaden hebben deze aflevering al 2 maanden geleden gezien en de mensen die 't via de tv kijken hebben 't (net als ik) gister gezien. Dus als 't goed spoil ik 't nu voor niemand Gelieve zulke dingen inderdaad even in een spoiler-tag te plaatsen. Een klein gebaar waar mensen erg dankbaar voor zijn. Het is beter om te voorkomen dan om te genezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 13 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 13 augustus 2012 Jake zal volgend seizoen ook gewoon weer te zien zijn in TAAHM, ook weer gewoon wonend in het huis van Walden. Dit is namelijk bekend geworden nu bekend is dat Miley Cyrus (;e) een aantal afleveringen een gastrol gaat spelen als buurmeisje waar Jake verliefd op gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 13 augustus 2012 Share Geplaatst 13 augustus 2012 Jake is een held. Goed dat ie nog te zien blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 14 november 2012 Share Geplaatst 14 november 2012 Mensen die dit nog kijken? Vind de meeste afleveringen nog steeds leuk, wat knap is na 9 seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 14 november 2012 Share Geplaatst 14 november 2012 Vind het wel leuk. Vond de ontwikkeling rondom Jake eerst niet passend bij de serie. Maar nu weer als een knuppel bezig in het leger is het zeker leuk. Alan blijft natuurlijk een held. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 november 2012 Share Geplaatst 14 november 2012 Volg het nog ja. Leuk vermaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 14 november 2012 Share Geplaatst 14 november 2012 Ja is leuk, blijft leuk. Walden is tof, en Alan blijft een koning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 november 2012 Auteur Share Geplaatst 15 november 2012 Toen Rose tevoorschijn kwam had ik wel even een mehhhhh momentje, maar het is nog steeds wel te doen, leuk dat Jake nog steeds zijn geld verdiend met gemiddeld 1 zin per aflevering :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 15 november 2012 Share Geplaatst 15 november 2012 Hoe fokt op moet Ashton Kutcher zich wel niet voelen wetende dat hij maar de helft verdient van wat Charlie Sheen verdiende Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 15 november 2012 Share Geplaatst 15 november 2012 Niet, want hij verdiend zelf ook tussen de 800.000 en 900.000 per aflevering. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 november 2012 Auteur Share Geplaatst 15 november 2012 Hoe fokt op moet Ashton Kutcher zich wel niet voelen wetende dat hij maar de helft verdient van wat Charlie Sheen verdiende Hij (en de rest van de serie nu) is ook half zo goed als (met) Charlie ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 17 november 2012 Share Geplaatst 17 november 2012 Niet, want hij verdiend zelf ook tussen de 800.000 en 900.000 per aflevering. :-DDas goed geld maar Charlie kreeg 2 miljoen per aflevering dus das meer dan 2x zoveel voor hetzelfde werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 november 2012 Auteur Share Geplaatst 18 november 2012 Charlie heeft de serie ook populair gemaakt, en verdiende in de eerste seizoenen volgens mij hetzelfde bedrag ongeveer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 februari 2013 Share Geplaatst 8 februari 2013 Alan: "Jake is making gnocchi. He's in to making things he can't spell." Walden: "What's for desert? Cake? Haha" Alan: "Pie" Moest hardop lachen. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 9 februari 2013 Two and a Half Men Waarom zijn ze niet gewoon gestopt? Zo zonde dit. Er is geen touw meer aan op te trekken, het grappige is er bijna helemaal vanaf. Ik had goede hoop nog voor Kutcher, maar ben geen fan meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 februari 2013 Share Geplaatst 15 februari 2013 Berta: "You by chance have the number of a good chiropractor" Walden: "What about Allen?" Berta and Walden: "Hahahahahaha" Blijft toch een geniale serie, hoor. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 17 februari 2013 Share Geplaatst 17 februari 2013 Berta: "You by chance have the number of a good chiropractor" Walden: "What about Allen?" Berta and Walden: "Hahahahahaha" Blijft toch een geniale serie, hoor. :-D En daarna Berta die hetzelfde aan Alan vraagt :-D Heerlijke aflevering dit, een van de betere. Blijf het inderdaad een heel goede serie vinden. Ook nice dat [spoiler=spoiler]Rose weer terug is, kon om haar ook altijd wel lachen. Zag het alleen niet aankomen, maar ben er wel blij mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten