Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Two and a Half Men

Big Mike

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 275
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[spoiler=Laatste aflevering seizoen 9]In de laatste aflevering van seizoen 9 gaat Jake 't leger in en laten ze allemaal beelden van hem in de afgelopen 9 seizoen zien, 't ziet eruit als een afscheid van Jake in de serie, ik hoop 't niet en ik kan 'r ook geen nieuws van vinden dat 't wél zo is maar 't was wel een raar einde.

bewerkt door bril_idioot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien zijn sommige nog niet bij dit stuk beland. ;)
Nou de mensen die de serie downloaden hebben deze aflevering al 2 maanden geleden gezien en de mensen die 't via de tv kijken hebben 't (net als ik) gister gezien. Dus als 't goed spoil ik 't nu voor niemand
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou de mensen die de serie downloaden hebben deze aflevering al 2 maanden geleden gezien en de mensen die 't via de tv kijken hebben 't (net als ik) gister gezien. Dus als 't goed spoil ik 't nu voor niemand

Gelieve zulke dingen inderdaad even in een spoiler-tag te plaatsen. Een klein gebaar waar mensen erg dankbaar voor zijn. Het is beter om te voorkomen dan om te genezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jake zal volgend seizoen ook gewoon weer te zien zijn in TAAHM, ook weer gewoon wonend in het huis van Walden. Dit is namelijk bekend geworden nu bekend is dat Miley Cyrus (;e) een aantal afleveringen een gastrol gaat spelen als buurmeisje waar Jake verliefd op gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Berta: "You by chance have the number of a good chiropractor"

Walden: "What about Allen?"

Berta and Walden: "Hahahahahaha"

Blijft toch een geniale serie, hoor. :-D

En daarna Berta die hetzelfde aan Alan vraagt :-D

Heerlijke aflevering dit, een van de betere. Blijf het inderdaad een heel goede serie vinden. Ook nice dat

[spoiler=spoiler]Rose weer terug is, kon om haar ook altijd wel lachen. Zag het alleen niet aankomen, maar ben er wel blij mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites