JanKnul Geplaatst 14 december 2011 Share Geplaatst 14 december 2011 Daar ging ik ook al vanuit gezien de reacties hier. Op dit moment mist voor mij nog een grotere lijn, te veel dingen lijken wat ad hoc. Maar dat is eigenlijk ook logisch bij het eerste seizoen van een dergelijke serie. Eerste seizoen vond ik persoonlijk ook erg meevallen. Afgekeken omdat het "wel leuk was". Het seizoen was te kort en waren te veel dingen die er gebeurden. Seizoenen erna waren gewoon echt goed en toen een echte Chuck fan geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 14 december 2011 Share Geplaatst 14 december 2011 Eerste seizoen vond ik persoonlijk ook erg meevallen. Afgekeken omdat het "wel leuk was". Het seizoen was te kort en waren te veel dingen die er gebeurden. Seizoenen erna waren gewoon echt goed en toen een echte Chuck fan geworden. Same here, op aanraden van een vriend van mij begonnen met kijken en ben toen geinfecteerd (d). Wat een toperie vind ik dit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 december 2011 Share Geplaatst 18 december 2011 Inderdaad, seizoen 5 begon matig, maar dat maken ze weer helemaal goed de laatste paar afleveringen. Storyline word goed neergezet, volgende episodes zien er qua preview goed uit. Zoals het er nu uitziet gaan ze deze serie goed afsluiten, iets wat al een prestatie opzich is, al je bekijkt hoe weinig andere series dat lukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 18 december 2011 Share Geplaatst 18 december 2011 Vooral de preview van volgende week beloofd veel (d). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 19 december 2011 Share Geplaatst 19 december 2011 Ik ga nu ook even laatste aflevering bekijken. S05E06 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 19 december 2011 Auteur Share Geplaatst 19 december 2011 Ben ook maar weer verder gegaan, en bedankt Janknul voor de motiverende woorden want het is toch wel weer genieten geblazen af en toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 19 december 2011 Share Geplaatst 19 december 2011 Jah begint toch weer wat leuker te worden sinds Morgan niet meer de intersect is :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 19 december 2011 Share Geplaatst 19 december 2011 Benieuwd naar volgende week:< Vond dit weer een geniale aflevering:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 19 december 2011 Share Geplaatst 19 december 2011 WTF preview is gruwelijk. Zo'n erg vervelende character! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Ik merk wel dat ik veel te veel series kijk. Blijft moeilijk om alle verhaallijnen goed te onthouden :p. Dacht dat Shaw allang dood was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Volgens de verhaallijn is dat dat ook. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Nee hoor mannen, in de laatste alevering waarin hij te zien was werd hij opgeblazen door de auto van Casey door Capt. Awesome en Morgan, maar omdat het busje de grootste klap opvind overleefde shaw het en vuurde zelfs nog een paar kogels op de vluchtauto van Chuck, Sarah en Casey. Vervolgens is hij niet meer te zien geweest. Dus is hij nog levend. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 22 december 2011 Auteur Share Geplaatst 22 december 2011 S05E06 was gru-we-lijk! Veel Ellie & Awesome wat sowieso veeeeeel pluspunten geeft, meest awesome koppel van alle series die ik kijk zo'n beetje _O_ En kudo's voor Rebecca Romijn, tof om haar te zien in Chuck. Sowieso dat het er beter op is geworden na S05E01 en S05E02, vond E05 ook erg goed met Abed en Shirley uit Community. Sowieso vind ik die ''gast''rollen érg tof. Richard Burgi, die ik de hele tijd voor Karl Mayer uit Desperate Housewives aanzie, en übermilf Carrie-Anne Moss. Me gusta hoor, Chuck _O_ edit: Maar wel een fout in de laatste aflevering. Want je ziet in een van de scenes duidelijk dat de deuren in die limo op slot gaan, maar even later kunnen Ellie en Awesome wel ontsnappen door de deuren van binnenuit open te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 23 december 2011 Share Geplaatst 23 december 2011 Daar dacht ik ook gelijk aan ja, van je edit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 december 2011 Share Geplaatst 24 december 2011 ''Stan Lee is a spy? That's so weird'' :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 24 december 2011 Auteur Share Geplaatst 24 december 2011 Haha :mrgy: Vond 't wel een goeie aflevering, lekker feel good dat einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 24 december 2011 Share Geplaatst 24 december 2011 What the fuck?! Does Chuck know about the baby? Kan toch niet dat Sarah zwanger is geweest en dat ze het kind ter adoptie heeft afgestaan? Shittt :S Dikke einde hoor vanwege deze line! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 24 december 2011 Share Geplaatst 24 december 2011 Zoals ik het begreep impliceerde Shaw dat hij Sarah zwanger heeft gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 26 december 2011 Share Geplaatst 26 december 2011 Wat Petterson zegt klopt denk ik ook, Shaw heeft Sarah denk ik dan zwanger gemaakt terwijl ze knock-out was. Iniedergeval een ECHTE cliffhanger! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 26 december 2011 Auteur Share Geplaatst 26 december 2011 Best wel fucking nasty als ze zoiets in een redelijk ''preutse'' serie als Chuck doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 26 december 2011 Share Geplaatst 26 december 2011 Ik denk dat Sarah zwanger is van Chuck, van Shaw is gezien de tijd onmogelijk (of de CIA heeft een zwangerschapmaak machine, wat me onwaarschijnlijk lijkt) en de laatste keer dat Sarah met Shaw in contact kwam was eind seizoen 3? Dus 1,5 jaar geleden (ook ongeveer in Chuck zelf, aangezien ze redelijk gelijk lopen met onze echte tijdsloop). Dus moet het Chuck wel zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 1 januari 2012 Share Geplaatst 1 januari 2012 Hele aparte wending! maar vond het eigenlijk wel zalig! kijk alweer uit naar de volgende aflevering! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Ik vond hem maar flauwtjes, word heel groot opgezet wat dan uiteindelijk niet echt lekker uit komt. Beetje de makkelijke verhaallijn gekozen. Of de minst spectaculaire is misschien het betere woord. Wel leuk dat we de moeder van Sarah leren kennen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Eens met Lange, vond het uiteindelijke verhaal nogal tegenvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 4 januari 2012 Share Geplaatst 4 januari 2012 Ben nu bezig in seizoen 3, laatste aflevering was de ontknoping in Parijs. Erg goed, kijk het met veel plezier. Toch zijn er ook wel een paar dingen die ik jammer vind: 1. De (sort-of) relatie van Shaw en Sarah komt nogal uit de lucht vallen en is weinig overtuigend. 2. Buy-Morians spelen soms een erg ongeloofwaardige rol in het verhaal (Lester en Jeff die The Ring schaduwen, zonder dat The Ring het doorheeft???) 3. De verhaallijnen in de Buy More hangen er nogal als los zand bij (tenzij ze er krampachtig bijgehaald worden, zoals hierboven gezegd). Chuck is daar eigenlijk nooit meer en zo krijgt de Buy More een 'eigen' deel van elke aflevering, zonder dat het echt samenhangt met het eigenlijke verhaal van de serie. Overigens is dat niet altijd zo, bijvoorbeeld in de verhaallijnen met Hannah in het museum en The Ring die de Buy More (en Castle) in handen had, was de verbinding wel sterk. Desalniettemin, gave serie, kijk steeds met spanning uit naar de volgende aflevering die ik ga kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten