JanKnul Geplaatst 10 maart 2011 Share Geplaatst 10 maart 2011 Volgende week seizoensfinale? Hoop dat hij niet teleurstelt! Kan nu al niet wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 maart 2011 Share Geplaatst 10 maart 2011 Flash ik denk ik ga de nieuwste aflevering kijken is er deze week geen nieuwe gekomen :S Weekje pauze voor alle series, of ja, volgens mij de series van maandag t/m woensdag, want TBBT word wel gewoon uitgezonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Ik ben nu bij S4E5. Heerlijke serie gewoon: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 15 maart 2011 Share Geplaatst 15 maart 2011 Straks of vanavond maar even genieten van de nieuwste aflevering :< Wel jammer btw dat er vorige week geen aflevering was, nu ben ik weer even 'uit' het verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 15 maart 2011 Share Geplaatst 15 maart 2011 Altijd irritant die onderbrekingen. Hopelijk dadelijk weer genieten van een sterke aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 maart 2011 Share Geplaatst 15 maart 2011 Wees blij, ik word nog harder genaaid op de maandag en dinsdag. Chuck is er tenminste, geen HIMYM, geen Mike and Molly. Alleen Mr. Sunshine voor mij vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 17 april 2011 Share Geplaatst 17 april 2011 Laatste aflevering vond ik wel genieten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 17 april 2011 Share Geplaatst 17 april 2011 Inderdaad. Lekker spannend en goeie plotwendingen enzo :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 17 april 2011 Share Geplaatst 17 april 2011 Timothy Dalton _O_. Fuel my jet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 17 april 2011 Share Geplaatst 17 april 2011 Nooit een fan geweest van Timothy Dalton als James Bond. Er werd altijd gezegd dat hij dat charmante niet had wat een James Bond hoort te hebben. Dit is toch écht een rol die bij hem past en laat zien dat hij een acteur met charmes kan zijn. Speelt de rol echt goed en hartstikke leuk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan Geplaatst 2 mei 2011 Share Geplaatst 2 mei 2011 Heerlijke serie dit! Alle 3 seizoenen in iets van 3 weken tijd gezien. Seizoen 3 was echt van topkwaliteit. Maar eens kijken wanneer ik aan seizoen 4 ga beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 2 mei 2011 Share Geplaatst 2 mei 2011 Pas begonnen, bijna bij seizoen 2. Wat een geweldige serie is dit, Yvonne Strahovski. _O_ Lig altijd helemaal dubbel om Morgan. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Laatste Chuck: wat een geweldige wending! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Las ergens dat Chuck dit seizoen niet zo goed loopt in the US en dat de serie misschien wel gecanceld gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 5 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 5 mei 2011 Las ergens dat Chuck dit seizoen niet zo goed loopt in the US en dat de serie misschien wel gecanceld gaat worden. Stimmt, iedere week lagere kijkcijfers. Terecht ook, vind het echt minder worden. Seizoen 5 hoeft van mij ook niet. Maar zie Yvonne uiteraard graag ergens anders terug ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Hmm vind het persoonlijker er niet minder op worden. Tuurlijk er is een andere soort spanning, maar vind niet dat het niveau gedaald is. Kijk elke week echt naar uit om Chuck te zien. Zou het bijzonder jammer vinden als de show gecanceld wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Wie kan mij helpen aan ondertiteling voor Seizoen 3, kan alleen van aflevering 1-10 vinden.. Ook seizoen 4 kan ik niet vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 [YOUTUBE]xSHBvwnOARQ[/YOUTUBE] :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Las ergens dat Chuck dit seizoen niet zo goed loopt in the US en dat de serie misschien wel gecanceld gaat worden. Toch renewed voor een 5e en laatste seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Zojuist aan seizoen 4 begonnen. En het is zeker goed nieuws dat er een 5e seizoen gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Klote cliffhanger weer in episode 23 hoor :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 Seizoensfinale was wel nice, beetje karig einde alleen. Benieuwd of ze nu ook de naam van de serie veranderen :cab:. Gang goes A-Team is dan wel weer leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 Seasonfinale was op zich wel mooi, maar er miste toch net iets. Zet nu net niet op het puntje van me stoel zeg maar. Maja hopelijk wordt deze plotwending een succes en krijgen we een mooi laatste seizoen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Klote cliffhanger ;c Wanneer is Seizoen 5 op tv? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Ik ben vanaf maandag al ziek en weet nu wat het is... Het Chuck virus! ben vanaf maandag alleen nog maar Chuck aan het kijken man man man wat een FOCKING goede serie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten