FC-Breda Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 Dader: [spoiler=Dader...]Fleur lijkt me he. Wapen was weg nadat zij even in dat keukentje wat spullen pakte. Eva was daar niet meer geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 Dader: [spoiler=Dader...]Fleur lijkt me he. Wapen was weg nadat zij even in dat keukentje wat spullen pakte. Eva was daar niet meer geweest. [spoiler=Dader...]Kan ook Eva zijn, dit omdat zij ook bij de club was. Zij liep ook die kant uit. Maar ik denk dat het Fleur is ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 Dat is ook wel weer te voor de hand liggend voor een tv serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 Dat is ook wel weer te voor de hand liggend voor een tv serie. Dit ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 Bij Flikken Maastricht ligt echt alles voor de hand. Ik bedoel je zag ook van mijlenver aankomen dat die Yasmina er echt veel mee te maken had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 15 april 2013 Share Geplaatst 15 april 2013 Ik kan me niet voorstellen dat Fleur of Eva er wat mee te maken heeft. Precies om wat Wouter zegt. Wat Dost zegt klopt wel. Alleen is dat meer op de aflevering zelf. Zoals dit wat door het seizoen heen loopt vind ik dat veel minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 15 april 2013 Share Geplaatst 15 april 2013 Is in ieder geval niet Eva, de dader kwam vanaf de andere kant dan waar Eva stond. Denk gewoon Fleur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 april 2013 Share Geplaatst 15 april 2013 Aan de andere kant, wie zou het eigenlijk anders kunnen zijn dan Fleur? Romeo, Marion, die commissaris en Esmee kan je er wel buiten laten lijkt me. Die vriend van die verraadster zit ook op het bureau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Het vreemde is alleen dat Fleur zijn telefoonnummer toch niet heeft? Hij werd er namelijk naar toe geroepen dmv dat telefoontje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Dat ben ik alweer vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Hij was aan het bellen ja. Maar of hij die kant op geroepen werd is me niet duidelijk. Fleur werd wel een keer gebeld door Daan. Wellicht nummer opgeslagen ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Die belt dan wel via Brazilië en tien andere landen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Dat is ook weer zo ;) Wil er alleen maar mee zeggen dat het niet het telefoontje hoeft te zijn die hem die kant op stuurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FRNiels Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Hij zei wel 'hoi' op een vriendelijke toon net voordat hij geraakt.. Lijkt me niet dat hij dat tegen Eva of Fleur op die toon zegt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Ik dacht dat die naar dat ontvoerde meisje (vriendin van die Wub) ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FRNiels Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Lijkt mij dat zij in die caravan ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Dat vermoeden heb ik ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Het is gebeurd met het wapen van Wolfs of Eva dus lijkt me stug dat het die vriendin van Wub is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathieu026 Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Doordat het gebeurt is met het wapen van Wolfs of Eva(volgende aflevering worden ze gearresteerd?) moet het wel fleur zijn geweest iets anders kan ik niet bedenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 20 april 2013 Share Geplaatst 20 april 2013 jongens, wanneer wordt dit herhaald? of gebeurt dat niet? :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 20 april 2013 Share Geplaatst 20 april 2013 Nee. Je kan wel terug kijken met uitzending gemist. Wel leuke aflevering gister. Maar wel spannend zeg. Het zal mij benieuwen allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 20 april 2013 Share Geplaatst 20 april 2013 Volgende week wordt leuke aflevering denk ik :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 21 april 2013 Share Geplaatst 21 april 2013 Flikken Maastricht Leuke aflevering. Alleen het einde was echt zo voor de hand liggend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 21 april 2013 Auteur Share Geplaatst 21 april 2013 Vond deze wat minder. Meer opbouw tot de volgende aflevering waar het gaat gebeuren denk ik ;c Althans dat mag wel van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 23 april 2013 Share Geplaatst 23 april 2013 Volgende week ook laatste van het seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten