ggSprUtch Geplaatst 24 december 2012 Share Geplaatst 24 december 2012 Seizoen 2 is echt een stuk beter dan seizoen 1. Zeker de tweede helft is echt ontzettend goed. Dat is mooi, want bij aflevering 4 en 5 vond ik dat het toch wel wat saaier begon te worden. Wordt tijd dat ik door ga kijken, dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 28 december 2012 Share Geplaatst 28 december 2012 Wordt alleen nog maar beter. Aflevering 1-7 gezien. Goeie serie inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 29 december 2012 Share Geplaatst 29 december 2012 Op aanraden van Dans even met The OC begonnen. Niet al te zware kost. Dat bevalt tot nu toe wel. Beste quote tot nu toe is van Seth over de tanktop van Ryan: Seth: Speaking of which. Do you think I could pull off the wife beater? You know, switch up my look. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 29 december 2012 Share Geplaatst 29 december 2012 De humor van Seth _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 29 december 2012 Share Geplaatst 29 december 2012 Seth is een baasje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 december 2012 Share Geplaatst 29 december 2012 Het verschil in kwaliteit tussen The Sopranos en The Wire zit hem voor mij voornamelijk in het aantal memorabele scènes. Bij The Sopranos is dit er misschien één per aflevering (als nog veel), terwijl dit bij The Wire er vaak twee of drie zijn. Elke scène voelt daar gewoon aan als een minikunstwerkje met zijn eigen kleine beetje maatschappijkritiek. Niet mee eens. The Wire vond ik zeker niet twee of drie memorable scenes per aflevering. Eerder 2-3 memorable scenes per 3-4 afleveringen. The Sopranos staat voor mij op 1 in mijn serie top 5/10/50/100 maar The Wire staat op iets van 3/4 . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 29 december 2012 Share Geplaatst 29 december 2012 Ik kan uit elke episode minstens 3 memorabele scènes halen. Moeiteloos. Is dan ook wat subjectief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 december 2012 Share Geplaatst 29 december 2012 Ik moet ook weer eens aan The OC gaan beginnen. Heb seizoen 4 nooit gezien namelijk. Kan alleen die downloads van de retaildvds of andere goede kwaliteit mkv's ofzo niet vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 29 december 2012 Share Geplaatst 29 december 2012 Ik moet ook weer eens aan The OC gaan beginnen. Heb seizoen 4 nooit gezien namelijk. Kan alleen die downloads van de retaildvds of andere goede kwaliteit mkv's ofzo niet vinden. Of het topkwaliteit is weet ik niet, maar seizoen 4 is bij de piratenboer gewoon te downloaden. Zal wel HDTV zijn, verschil is bijna niet te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 30 december 2012 Share Geplaatst 30 december 2012 Ik zal eens kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 30 december 2012 Share Geplaatst 30 december 2012 Niet mee eens. The Wire vond ik zeker niet twee of drie memorable scenes per aflevering. Eerder 2-3 memorable scenes per 3-4 afleveringen. The Sopranos staat voor mij op 1 in mijn serie top 5/10/50/100 maar The Wire staat op iets van 3/4 . Weet je wat het denk ik is? Ik series in eerste instantie voor mijn plezier. The Wire is echter de enige serie waarbij ik echt vaak met open mond op een soort metaniveau naar een scène heb zitten kijken. De fuck-scène tussen McNulty en Bunk in aflevering 2 bijvoorbeeld. Het is zo ontzettend duidelijk dat de schrijvers ons daar een trucje flikken. Als zo'n scène dan slecht is uitgevoerd (op welk niveau dan ook) dan is het een gimmick en zou ik zo'n scène juist als iets negatiefs zien. Bij The Wire is dat echter briljant uitgevoerd, waardoor het niet alleen een ontzettend vette scène is, maar ik het ook ontzettend knap vind dat ze zoiets kunnen laten werken. Daarbij zitten gewoon zoveel scènes echt vol met symboliek en maatschappijkritiek en dergelijke dat ze op zoveel verschillende niveaus memorabel kunnen zijn. Op meer niveaus dan bij The Sopranos. Althans voor mij. Al is dit sowieso een beetje appels met peren vergelijken omdat de kracht van The Sopranos op een totaal ander punt ligt dan The Wire. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 30 december 2012 Share Geplaatst 30 december 2012 Nekschot voor Julie Cooper svp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 30 december 2012 Share Geplaatst 30 december 2012 Nou ik zou dr doen hoor. In Nikita is ze ook :< al ben ik de enige in dat topic die er zo over denkt volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 30 december 2012 Share Geplaatst 30 december 2012 Alexandra is beauty, zij niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 30 december 2012 Share Geplaatst 30 december 2012 Nekschot voor Julie Cooper svp. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 30 december 2012 Share Geplaatst 30 december 2012 Ik ben OTH nog maar eens van het begin aan het kijken, de eerste 4 seizoenen blijven toch de beste voor mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 30 december 2012 Share Geplaatst 30 december 2012 The O.C. _O_ [MENTION=33]Pieter[/MENTION] en [MENTION=2275]Glenn08[/MENTION] Ik ben weer eens ingehaakt in One Tree Hill. Ben nu halverwege seizoen 8, het einde van de pracht serie begint nu echt te naderen, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 december 2012 Share Geplaatst 30 december 2012 The O.C. _O_ Goh. Wat een tranentrekker. Elke keer als ik dat einde zie met het nummer van Jeff Buckley. Brrrr... En Wouter. Begin aub niet aan seizoen 4. :cab: Na 3 seizoenen is het echt mooi geweest. Seizoen 4 is echt ruk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 30 december 2012 Share Geplaatst 30 december 2012 Dat 4e seizoen is echt waardeloos ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 december 2012 Share Geplaatst 30 december 2012 Overigens. Is One Tree Hill bij seizoen 8? Ik ben toen na seizoen 4 gestopt met kijken. Is het nog de moeite waard? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 30 december 2012 Share Geplaatst 30 december 2012 Oth is inmiddels ook klaar, stopt ma seizoen 9. Het blijft leuk om te kijken, al vond ik de eerste seizoenen de leukste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 31 december 2012 Share Geplaatst 31 december 2012 Ik heb OTH doorgekeken.. zeker de moeite waard imo, maar niet bij het gevoel van s01-s04 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 31 december 2012 Share Geplaatst 31 december 2012 Hele nacht OTH gekeken. Bedankt weer voor de verslaving [MENTION=1228]Remko[/MENTION]. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 31 december 2012 Share Geplaatst 31 december 2012 Mooie meid trouwens die Mischa Barton, maar van acteren heeft ze totaal geen kaas gegeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 31 december 2012 Share Geplaatst 31 december 2012 Goh. Alsof dat moet. Mischa Barton is gewoon zo lekker. Al zou ik nu met mijn leeftijd toch voor Summer kiezen denk ik. Coop is me iets te mager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten