Ilias. Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Brooklyn Nine-Nine (FOX) [AANRADER] Door: Mike Schur en Dan Goor (Parks and Recreation). Regie door Phil Lord en Chris Miller (21 Jump Street). Met: Andy Samberg (Saturday Night Live), Andre Braugher (Last Resort), Terry Crews (Are We There Yet?). Verhaal: Wat gebeurt er als een detective die niets serieus neemt een baas krijgt die alles volgens het boekje wil doen en zich volwassen probeert te gedragen? _O_ Lijkt me wel een leuke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klundertje Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 Zit weer helemaal in pokemon :cab: _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Friends-ster Courteney Cox en David Arquette zijn sinds dinsdag officieel gescheiden. Courteney en David hebben in de scheidingspapieren aangegeven dat ze scheiden vanwege 'onoverbrugbare verschillen'. Ook is te lezen dat ze de voogdij over hun 8-jarige dochter Coco zullen delen, meldt website TMZ. Courteney en David leven al tweeënhalf jaar apart van elkaar. Ze gaven eerder al aan dat ze nog altijd een goede band hebben en geen zin hebben in een vechtscheiding. Ze zijn dertien jaar getrouwd geweest. Kom op Chandler. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klundertje Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Heb je Matthew Perry niet gezien hoe die er op dit moment uit ziet? Ik denk niet dat Courteney hier nog enigszins opgewonden van kan worden. http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2331249/Matthew-Perry-reveals-heavier-figure-scruffy-faced-star-pumps-gas-local-station.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 The 44-year-old actress has previously spoken out about a possible reunion with her Friends cast mates, but argued that it wouldn't be 'normal' in movie form. Fond memories: The hit sitcom ended almost a decade ago but according to reports there will be no reunion show :( :( :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Morgen laatste tentamen voorlopig en zojuist seizoen 1 t/m 6 van Dexter gedownload, het is denk ik maar goed dat ik al klaar ben met leren... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 TV-series #3 Dankzij me omgebouwde Apple TV weer helemaal in to series. Momenteel bezig met seizoen 3 van white collar. Daarna staat onder andere Homeland nog op het lijstje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klundertje Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Dankzij me omgebouwde Apple TV weer helemaal in to series. Momenteel bezig met seizoen 3 van white collar. Daarna staat onder andere Homeland nog op het lijstje. Omgebouwd? wat zijn de voordelen daarvan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 TV-series #3 Kan nu rechtstreeks films en series streamen op tv. Je hoeft dus niks meer te downloaden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klundertje Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 hmm, klinkt interessant. Niet dat ik downloaden heel erg vind. Maar is het aanbod groot? En hoe snel is de updateratio? een dag na de uitzending in amerika ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 TV-series #3 Aanbod is gigantisch. Updateratio durf ik niet te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klundertje Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Misschien ook maar eens regelen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 De 101 best geschreven series: http://www.wga.org/content/default.aspx?id=4925 The Shield gelijk aan 24:nono: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Ik vond The Shield echt een heerlijke serie : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Dat was het ook. Wat een bazenserie zeg. Serie werd ook met het seizoen beter. Wat echt een zeldzame prestatie is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Ontknoping van seizoen vijf blijft de meest indrukwekkende die ik ooit heb gezien. Ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 (bewerkt) Ja seizoen 5 idd:cab: [tekst]Enige keer dat ik zo verdwaasd naar een beeldscherm heb gekeken is bij Dexter seizoen 4. [/tekst]Ook seizoen 7 was zo sterk, vooral als je dan op het einde terugkijkt naar al die 7 seizoenen, wat er dan allemaal gebeurd is en hoe het zo is gekomen. Serie staat ook zo'n 70 plekken te laag in die lijst. 4 juni 2013 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Dat seizoen met Kavanaugh was goed, was dat 5? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Dat seizoen met Kavanaugh was goed, was dat 5? Dat was seizoen 5 ja :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 De 101 best geschreven series: http://www.wga.org/content/default.aspx?id=4925 The Shield gelijk aan 24:nono: Seinfeld op 2, hou maar op dan hoor. The Shield gelijk aan Rosanna is eigenlijk nog slechter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Daar was ik inderdaad ook gestopt met lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Ja ik heb Seinfeld nooit echt gekeken, maar ik vond het ook al vrij apart;c Weet ook niet precies waarop die lijst gebaseerd is, maar het stond gisteren op NU.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 4 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 4 juni 2013 Seinfeld op 2 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 13. Breaking Bad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Die moeten alleen al voor de dialogen tussen Walt en Skyler 50 plaatsen lager staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten